Ik heb sinds een week geleden besloten om een laptop aan te schaffen.
Ik dacht dat dat niet al te moeilijk moest worden met een budget van max 1600 euro. Nu heb ik verschillende merken bekeken en velen vielen af omdat er zo een vreslijke slechte ervaring mee was (packard bell, Fujitsu-Siemens).
Anderen waren erg goed maar een tikkeltje duur en practisch niet leverbaar (asus m6000n). Hp/Compaq heb ik mijn vertrouwen in verloren toen ik werkte voor een electronica zaak en IBM / Toshiba zijn gewoon veel te duur voor het geld wat je ervoor betaalt.
Goed dat zijn de vindingen van mij in een nutshell. Als iemand vind dat ik uit mijn nek lul over iets of alles, please say so
Om maar even op mijn vraag te komen:
Ik zoek een game systeem en heb een budget van ongeveer 1600 euro max.
Ik heb een aantal eissen die volgens mij minimaal nodig zijn om goed games te spelen:
1. Minimaal Ati Radeon 9600 64MB (geen nvidia)
2. 15.4 TFT scherm met goede resolutie
3. Minimaal 5400RPM schijf (40 gig is groot genoeg)
[was vergeten modus]
4. Drivers moeten goed te downloaden zijn van de fabrikant zijn site
[/was vergeten modus]
Is dit mogelijk voor niet meer dan 1600 euro of ben ik aan het dagdromen?
Ik dacht dat dat niet al te moeilijk moest worden met een budget van max 1600 euro. Nu heb ik verschillende merken bekeken en velen vielen af omdat er zo een vreslijke slechte ervaring mee was (packard bell, Fujitsu-Siemens).
Anderen waren erg goed maar een tikkeltje duur en practisch niet leverbaar (asus m6000n). Hp/Compaq heb ik mijn vertrouwen in verloren toen ik werkte voor een electronica zaak en IBM / Toshiba zijn gewoon veel te duur voor het geld wat je ervoor betaalt.
Goed dat zijn de vindingen van mij in een nutshell. Als iemand vind dat ik uit mijn nek lul over iets of alles, please say so
Om maar even op mijn vraag te komen:
Ik zoek een game systeem en heb een budget van ongeveer 1600 euro max.
Ik heb een aantal eissen die volgens mij minimaal nodig zijn om goed games te spelen:
1. Minimaal Ati Radeon 9600 64MB (geen nvidia)
2. 15.4 TFT scherm met goede resolutie
3. Minimaal 5400RPM schijf (40 gig is groot genoeg)
[was vergeten modus]
4. Drivers moeten goed te downloaden zijn van de fabrikant zijn site
[/was vergeten modus]
Is dit mogelijk voor niet meer dan 1600 euro of ben ik aan het dagdromen?
[ Voor 5% gewijzigd door MATANDO op 03-05-2004 20:16 ]