Toon posts:

Linksys WAG54G en FTP-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Linksys WAG54G modem/router/accesspoint welke al een tijdje prima werkt met Tiscali ADSL.

Nu doet zich het volgende probleem voor; ik ben sinds kort aan de slag gegaan met FTP i.c.m. WS_FTP Pro 7. Het probleem is dat WS_FTP na een bepaalde tijd stopt met het ontvangen van het bestand wat hij op dat moment aan het overzenden is. Bijvoorbeeld de ISO's vanaf de nieuwe RedHat release.

Daarnaast doet ditzelfde probleem zich voor als ik mijn FTP server draai (Bulletproof FTP Server). Hier schakelt hij ook na een bepaalde tijd de FTP transfer uit..

Ik hoop dat iemand die probleem herkent en er een oplossing voor heeft! _/-\o_

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Vallen andere verbindingen ook weg?
Lijkt je router het nog goed te doen als de verbinding wegvalt?
Is er een nieuwere firmware voor je router?
Draai je een firewall? (en zo ja hoe is je CPU?)

• eennaampje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:12
Ik heb hetzelfde probleem met http server (apache) Ik kocht deze router/modem vooral vanwege de loopback functie.
Voordat ik hem aansloot had ik nooit problemen (hiervoor een alcatel modem en linksys router) Denk dat ik hem terugbreng naar de winkel en een andere, wel stabiele, oplossing ga zoeken

(iemand goede ideeën?) Ik kan niet met een hostfile werken omdat er ook lap tops in het netwerk zitten en deze vaak buiten de deur gaan internetten.

[ Voor 21% gewijzigd door eennaampje op 05-08-2004 01:23 ]

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Duurt het een 'standaard' aantal seconden/ minuten voordat hij stopt met verzenden/ ontvangen?

Niet dat dit jouw probleem oplost maar misschien wel die van mij zie dit topic.
Mag ik vragen welke instellingen met betrekking tot het wireless gedeelte van de router jij gebruikt? Ik heb daar namelijk op dit moment problemen mee bij iemand.

[ Voor 9% gewijzigd door Liggie op 05-08-2004 23:19 ]

Verwijderd

Liggie schreef op donderdag 05 augustus 2004 @ 23:18:
Duurt het een 'standaard' aantal seconden/ minuten voordat hij stopt met verzenden/ ontvangen?

Niet dat dit jouw probleem oplost maar misschien wel die van mij zie dit topic.
Mag ik vragen welke instellingen met betrekking tot het wireless gedeelte van de router jij gebruikt? Ik heb daar namelijk op dit moment problemen mee bij iemand.
Ja hij stopt altijd bij 8 kb overdracht.