Acer Ferrari toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik weet dat er al genoeg topics over zijn. Maar omdat het bij elke notebook anders is: Hoe kan ik mijn toetsenbord los halen van mijn Acer Ferrari 3000?

Ik heb namelijk een stukje chocolade er in 8)7 (beetje geknoeid :D )

En hebben er verder nog mensen problemen met het vervagen van letters bij dit type notebook op hun toetsenbord? Het schijnt namelijk vaak voor te komen.

Het gaat om dit toetsenbord:

Afbeeldingslocatie: http://acer.nl/temp/ferrari3000/Ferrari%203000_open%20all%20black.jpg

[ Voor 1% gewijzigd door R-Alph op 02-05-2004 14:00 . Reden: resizen ]

Verwijderd

Woeii, verfuckte layout:) Niet meer :)

Maar ontopic, zet er eens een stofzuiger op, schroeven lijkt mij een beetje riskant..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 14:00 ]

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:08

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 14:00:
Woeii, verfuckte layout:) Niet meer :)

Maar ontopic, zet er eens een stofzuiger op, schroeven lijkt mij een beetje riskant..
Heb ik ooit gedaan; toen zoog hij mijn toetsen op. ;(

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
ja idd of gewoon de knopjes eromheen zachtjes ervanaf trekken en daarna er weer op klikken.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

toetsen loshalen zou ik niet zomaar doen, die zijn zeer fragiel namelijk. Het toetsenbord loshalen kan bij de meeste laptops door een stripje er net boven los te wrikken en dan 2 a 3 schroeven los draaien.

• R-Alph
zandpaddo schreef op 02 mei 2004 @ 14:04:
toetsen loshalen zou ik niet zomaar doen, die zijn zeer fragiel namelijk. Het toetsenbord loshalen kan bij de meeste laptops door een stripje er net boven los te wrikken en dan 2 a 3 schroeven los draaien.
Net geprobeerd ja. Ene kant lukt t me wel er af te halen maar dan zittie klem. Ik krijg m zeg maar aan de kant van t toetsenbord los. Maar boven niet meer.

• R-Alph
Domus schreef op 02 mei 2004 @ 14:02:
ja idd of gewoon de knopjes eromheen zachtjes ervanaf trekken en daarna er weer op klikken.
Kun je die gewoon zo er af trekken?

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
R-Adioactive schreef op 02 mei 2004 @ 14:26:
[...]

Kun je die gewoon zo er af trekken?
Ja dacht ik wel. Maar doe het wel voorzichtig. Ik zou met een klein schroevedraaiertje eerst bij een onbelangrijke knop kijken hoe ze vast zitten.

Maar welke onbelangrijk genoeg is moet je me niet vragen :Y)

Overigens zou ik persoonlijk niets openhalen/ervanaftrekken voor een stukje chocola. Dat gaat nog wel eens vaker gebeuren en als er genoeg troep in zit kan het altijd nog.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01 20:47

Twarp

just grin...

Ja dat kan vrij gemakkelijk, wel is het handig om eerst een foto te maken van je bord, heb je minder te puzzelen.

Meh ...

Verwijderd

Zoek anders even in de search: de TM 800/803 heeft hetzelfde toetsenbord. Er is ook ergens een servicehandleiding van die laptop, staat het ook in.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 21:39

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Tis ff zoeken maar dan heb je het ook

Hierbij de serviceguide van de Ferrari 3000

http://www.acersupport.com/library/f3000sg.pdf

Daarmee kan je wel verder denk ik

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

• R-Alph
Domus schreef op 02 mei 2004 @ 14:33:
[...]

Ja dacht ik wel. Maar doe het wel voorzichtig. Ik zou met een klein schroevedraaiertje eerst bij een onbelangrijke knop kijken hoe ze vast zitten.

Maar welke onbelangrijk genoeg is moet je me niet vragen :Y)

Overigens zou ik persoonlijk niets openhalen/ervanaftrekken voor een stukje chocola. Dat gaat nog wel eens vaker gebeuren en als er genoeg troep in zit kan het altijd nog.
Tis gelukt :*) Heb de L er af gerukt.

• R-Alph
Montana schreef op 02 mei 2004 @ 16:30:
Tis ff zoeken maar dan heb je het ook

Hierbij de serviceguide van de Ferrari 3000

http://www.acersupport.com/library/f3000sg.pdf

Daarmee kan je wel verder denk ik
Super! Bedankt _/-\o_

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

megaleo

Special member

Nee joh. Je moet ze niet letter voor letter losprutsen. :X
Je kunt (ik weet niet precies hoe) dat toetsenbord er gewoon in 1 keer uitwippen. Moet je wel ergens denk ik een schroefje weghalen. En dan pak je hem er zo uit. :)

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

hahah, de "L" eruit gehaald... als je mij moest vragen wat een belangrijke toets is zou ik nooit voor een letter gaan.. ik denk voor de rechter "Windows Knop" of de "Pauze/Break" knop....

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als ik dat plaatje zo zie, is het hetzelfde tobo als op mijn travelmate.
Links van de F1 en rechts van de F12 zit bij mij een schroefje, als je die losdraait is het tobo los denk ik.

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-01 13:04

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

bij mijn vaio moet je aan de onderkant 3 schroever eruithalen en dan valt ie er spreekwoordelijk zo uit.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• R-Alph
Beekforel schreef op 03 mei 2004 @ 12:18:
Als ik dat plaatje zo zie, is het hetzelfde tobo als op mijn travelmate.
Links van de F1 en rechts van de F12 zit bij mij een schroefje, als je die losdraait is het tobo los denk ik.
`
Nee heb even gekeken en dat is bij mij toetsenbord niet zo. Volges mij zitmijn toetsenbord gewoon van onder vastgeschroefd.

• megaleo

megaleo

Special member

R-Adioactive schreef op 04 mei 2004 @ 11:50:
[...]

`
Nee heb even gekeken en dat is bij mij toetsenbord niet zo. Volges mij zitmijn toetsenbord gewoon van onder vastgeschroefd.
Nou dan haal je dat schroefje aan de onderkant gewoon weg. En wipt je toetsenbord er dan zo uit. :) Je moet echt niet 1 voor 1 letters eruit gaan halen. 8)7 Dat wil nooit meer terug op de juiste manier.

• megaleo

megaleo

Special member

* Dubbelpost *

[ Voor 97% gewijzigd door megaleo op 04-05-2004 12:11 ]

Verwijderd

Er zitten aan de onderkant van je notebook 2 schroefjes gemarkt met een letter K.
Als je deze los maakt dan kun je het toetsenbord er zo uit halen.

• megaleo

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 16:14:
Er zitten aan de onderkant van je notebook 2 schroefjes gemarkt met een letter K.
Als je deze los maakt dan kun je het toetsenbord er zo uit halen.
Yoo dude. Beetje late post. :)
Waarschijnlijk is de topicstarter er al uit. De laatste post. Is al weer een poosje geleden. Als hij er niet uit was gekomen had hij vast alwel weer gerageerd.
Volgens mij moet je nog ff wat faq's doorlezen ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

R-Adioactive schreef op 02 mei 2004 @ 13:57:
Ik weet dat er al genoeg topics over zijn. Maar omdat het bij elke notebook anders is: Hoe kan ik mijn toetsenbord los halen van mijn Acer Ferrari 3000?

[afbeelding]
Eej, jij zit zeker op ict academie hoofddorp?

Volgens mij heeft iedereen daar zo'n ding. Was zeker inkoopactie ofzo.
Pagina: 1