Toon posts:

Voltage monitoring programma

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een programma waarmee ik mijn voltages gedurende een bepaalde tijd,... bvb. tijdens het gamen,.. kan monitoren met intervals zodat ik achteraf kan kijken of mijn voltages stabiel gebleven zijn tijdens de heavy load bij het gamen :?

Een programma die dus alle voltage-waarden effe wegschrijft met intervals naar een log-file.

Véle tonen het blijkbaar in real-time zoals bij mij nu er zijn,.... Abit hardwaredoctor, CpuCool (die kan ze wel in een grafiekje zetten maar is toch niet zo heel handig om af te lezen achteraf,) Speedfan ...... enz..... maar geen enkele kan iets wegschrijven :?
Of heb ik dit verkeerd voor :?

Verwijderd

MBM kan dat:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30572/full.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2004 00:53 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:27
Ik gebruik zelf speedfan, gewoon zoeken op Speedfan bij Google.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Hardcore_gamer schreef op 02 mei 2004 @ 00:49:
Ik gebruik zelf speedfan, gewoon zoeken op Speedfan bij Google.
Maar schijft Speedfan die "stats" ook weg naar een logfile? ;)
Maar idd, MBM5 kan dit.

[ Voor 15% gewijzigd door UTM op 02-05-2004 00:51 ]

Verwijderd

Kwestie van goed zoeken dus. Houd wel in de gaten dat niet elk moederbord de juiste temperatuur aangeeft. Sommige hebben brakke sensors. :r

Verwijderd

Topicstarter
Thx. ik ga MBM5 dan wel eens uitproberen ;)

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 18:07
Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 00:52:
Kwestie van goed zoeken dus. Houd wel in de gaten dat niet elk moederbord de juiste temperatuur aangeeft. Sommige hebben brakke sensors. :r
Onzin, alle moederboarden hebben acceptabele sensors, het zijn de brakke programma's die het niet altijd even goed kunnen uitlezen.

MBM is verder vrij goed te gebruiken voor wat jij wil, maar als het je vooral om voltagedrops detecteren gaat tijdens zware belasting zou je dat ook realtime kunnen doen met bijvoorbeeld SiZachteSandra's benchmarks voor oa CPU en geheugen zodat je direct ziet wat er gebeurt. Zowiezo belasten de meeste games je CPU lang niet zo zwaar als een goed burn-in programma kan :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

En onder Hoe warm mag m'n CPU worden? uit de faq stond MBM ook, volgende keer nog even grondig de faq doorspitten dus ;). Opgelost iig :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.