[XP] Logins and passwords behouden na formatteren

Pagina: 1
Acties:

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-02 11:58
Ik ben van plan om mijn pc te gaan formatteren, alleen hebben ik hier erg veel websites waar je automatisch ingelogd wordt en ik wil graag die login gegevens niet kwijt. Nu heb ik net eff geprobeert om een cookie te kopieren, dan de orginele te verwijderen, dan IE opstarten, naar tweakers (idd weer uitgelogd), IE weer afsluiten, cookie terug zetten, weer naar tweakers. Maar dit werkt dus niet want ik blijf vervolgens uitgelogd. Nou is het ook mogelijk om een backup te maken van alle accounts op deze pc inclusief al hun cookies, temp inet files en settings met de windows XP backup tool, maar ik ben bang dat hij dan ook de hele registery weer terug zet zoals hij nu is inclusief alle rotzooi.
Welke bestanden moet ik nou backuppen om alleen de logins en passwords van IE te bewaren?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke rotzooi ben je bang dat Windows weer terug zet na gebruik van de XP Backup tool?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Spider.007 schreef op 01 mei 2004 @ 16:13:
Welke rotzooi ben je bang dat Windows weer terug zet na gebruik van de XP Backup tool?
*GOKT* :

- Achtergelaten dingen van shareware/uninstallede programma's
- Eventuele fouten waar die nu last van heeft
- SpyWare oid............

Vul zelf maar aan ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Aurelium
nero355 schreef op 01 mei 2004 @ 16:23:
[...]

*GOKT* :

Vul zelf maar aan ;)
Inderdaad, dat soort dingen.
Ik heb vaak dat windows vastloopt bij het afsluiten. Of soms duurt het een halve minuut om mn account op te starten, en als hij dan eindelijk klaar is, dan blijkt dat explorer.exe is vastgelopen en die moet ik dan weer handmatig gaan afsluiten en opnieuw opstarten in taak beheer.
Als windows dit soort fouten na de format weer terug zet dan is de hele format dus weer voor niks geweest.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nero355 schreef op 01 mei 2004 @ 16:23:
[...]

*GOKT* :

Vul zelf maar aan ;)
Ik wist niet dat de Windows XP Backup tool het complete register kopieert zodra je de IE settings selecteerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 11:26
Met pspv (protected storage pass view) kun je alle opgeslagen wachtwoorden bekijken en ook opslaan als txt bestand indien nodig..

Systeem Specs

• Aurelium
Spider.007 schreef op 01 mei 2004 @ 16:51:
[...]

Ik wist niet dat de Windows XP Backup tool het complete register kopieert zodra je de IE settings selecteerd?
Waar kun je dan IE settings selecteren?
Je kunt kiezen uit
-alle data op je pc
-alle documents and settings van alle users
-alleen je eigen documents and settings
-zelf bestanden kiezen

Maar ik ben er achter gekomen hoe ik index.dat in de cookies folder kan verwijderen en nu lijkt het wel te lukken als ik een cookie + index.dat backup en die later weer terug plaats. Ik ga eff verder testen nu.

-edit-
Ah, ik kan, als ik mn cookie map copieer en vervolgens al mn cookies verwijder, en Ie opstart zodat hij index.dat en een nieuwe lege cookie aanmaakt, al mn cookies weer terug zetten (+index.dat) vanuit een andere account. Als ik dan weer terug ga naar mn eigen account werken ze allemaal weer.
Zo moet het wel gaan lukken :)

[ Voor 22% gewijzigd door Aurelium op 01-05-2004 17:01 ]

• Aurelium
Occy74 schreef op 01 mei 2004 @ 16:55:
Met pspv (protected storage pass view) kun je alle opgeslagen wachtwoorden bekijken en ook opslaan als txt bestand indien nodig..
hmm thx, das altijd handig mocht het nou niet lukken om de cookies terug te zetten!
Pagina: 1