Net gestorven omdat de game weer eens hing, gelijk zo'n 3 kwartier spelen aan exp door de plee

Niet posten terwijl je dronken bentDe Cowboy schreef op 30 mei 2004 @ 09:41:
Hmmz, volgens mij is het diablo 2 als ik goed kijk, maar stel dat ik nu bestel, en ze leveren diablo 2, kan ik dan lineage 2 van eisen ?
Great minds think in parallel gutters.
[ Voor 27% gewijzigd door De Cowboy op 30-05-2004 11:55 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Aapenootjes op 30-05-2004 12:09 ]
Misschien weten ze bij bol.com al lang dat C1 nog lang niet uitkomt en dat de transfer er nooit zal komen.aapenootjes schreef op 30 mei 2004 @ 12:01:
Ik dacht ach wat ik bestel hem gewoon, als het niet lineage is mogen zo hem komen ophalen en als de prijs niet goed is betaal ik die echt niet. Staat ook ergens dat als ze de prijs veranderen ik binnen 10 dagen mag annuleren ofzo, maar levertijd is 2-3 dagen.
edit: net mailtje ter bevestiging:
EUR 8.49 EUR 8.49 Lineage 2: Chaotic 3-4 werkdagen
Chronicles
Subtotaal EUR 8.49
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 10.44
The devil is in the details.
[ Voor 81% gewijzigd door Hahn op 30-05-2004 12:23 ]
lag ligt aan de server maar ik heb nergens last vanBladePHQ schreef op 30 mei 2004 @ 12:32:
Kan ik met die US import versie op elke server spelen ?
En hoe zit het met de lag ?
[ Voor 17% gewijzigd door blix op 30-05-2004 13:47 ]
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
ik heb em ook lekker besteld, ben benieuwdLoque schreef op 30 mei 2004 @ 13:51:
Dat wordt een leuke order.. en straks zitten we allemaal met Diablo 1 thuis
Verwijderd
waarom zou je diablo 1 krijgen, er staat toch duidelijk lineage 2Viggen schreef op 30 mei 2004 @ 15:17:
[...]
ik heb em ook lekker besteld, ben benieuwd(En diablo 1 is ook best leuk hoor
)
Viel opzich wel mee, hij zat me hele tijd te meppen. Had het niet eens door totdat ik 75 hp had
Als je ooit een kasteel op de npc's wil veroveren zullen de npc's dood moeten kunnen
da's toch een flinke klapIntronic schreef op 30 mei 2004 @ 16:18:
[...]
Viel opzich wel mee, hij zat me hele tijd te meppen. Had het niet eens door totdat ik 75 hp had. Per klap deed 'ie ongeveer 300~
Hehe, ik vraag me ook nooit af waarom die overpowered archers zo'n mooie pvp score hebbenaapenootjes schreef op 30 mei 2004 @ 17:07:
Hehe heb ook wel eens op lvl 16 een ti mi tran ofzo aangevallen, werd 2 keer geraakt en had nog een paar hp over, ik dus rennen schiet een archer me neer >.<
NCsoft has been working hard on testing and preparing for the release of Chronicle 1 for the US, and we have good news!
The development team is striving to bring the US development schedule closer to the Korean game. The immediate benefit to US customers is that the Chronicle 1 expansion to be released to the NA Lineage II live service will be nearly in line with the current version of the Korean service. The update effort has resulted in a delay in the release date, and we are now looking at a tentative mid-June launch.
We will also be opening a public test server prior to the launch of Chronicle 1. We want to try some fun and interesting things with the test server, such as a practice run castle siege, or maybe even an Antharas dragon raid!
We zijn bij NCsoft een stel lamme takken die nog te lui zijn om in NA even een update te draaien die al godsgruwlijk lang beschikbaar is in Korea. Aangezien we nu het geld voor de nieuwe maand van jullie binnen hebben kunnen we het uitstellen van C1 weer bekend maken.
Om er voor te zorgen dat jullie heel lang abo blijven mag je ook een test castlesiege/antharas raid doen. Omdat jullie dit leuk vinden blijven jullie iig nog een half jaar lid, want tegen die tijd is je lvl pas hoog genoeg
Verwijderd
dat is standaard met elk spel.Alphega schreef op 30 mei 2004 @ 19:40:
Het officiële forum is nog veel ergerAch het is wel een leuk spel, je moet je alleen niets aantrekken van wat ze beloven dat er gaat komen want daar wordt toch alleen maar uitgesteld en nog verder uitgesteld.
Het punt is hier alleen dat dat Chronicle wat ze beloven al sinds januari in Korea draait op de servers daar ....
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Thx dan ga ik voor server 6 denk ik, een lage ping is toch wel zo makkelijkVerwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 12:33:
klopt, op server 5 en 6 zitten veel nederlanders .. en op server 3 ook wel
server 6 is wel een east coast server ... daar heb je ongeveer een ping van 90, en op server 1 tm 5 ping 180
ping boeit serieus niet, ik speel op erica en bevalt goed, ook redelijk veel europeanenXXlerator schreef op 31 mei 2004 @ 12:38:
[...]
Thx dan ga ik voor server 6 denk ik, een lage ping is toch wel zo makkelijk
Verwijderd
Een elf ranger. Maar ik begin steeds meer een hekel aan die spelers te krijgen.BladePHQ schreef op 31 mei 2004 @ 15:34:
Wat kan ik het beste kiezen als ik veel pvp wil ? (ik krijg hem deze week binnen)
Ik speel met een ping van 500+ op mijn dialup (net verhuisd). Dat gaat nog best prima. Ook gister bij een Orfen hunt (was wel een no show) niet superveel problemen.buzz schreef op 31 mei 2004 @ 14:48:
[...]
ping boeit serieus niet, ik speel op erica en bevalt goed, ook redelijk veel europeanen
Verwijderd
ping is echt wel te merken ....buzz schreef op 31 mei 2004 @ 14:48:
[...]
ping boeit serieus niet, ik speel op erica en bevalt goed, ook redelijk veel europeanen
mischien een silver ranger or phantom ranger?BladePHQ schreef op 31 mei 2004 @ 15:34:
Wat kan ik het beste kiezen als ik veel pvp wil ? (ik krijg hem deze week binnen)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 16:26 ]
In pvp is een Abyss Walker veruit het beste, die elf Plains Walker misschien ook wel maar die zie ik niet zo veelBladePHQ schreef op 31 mei 2004 @ 15:34:
He who dares not offend cannot be honest
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Er is niet echt 1 class die alles heerscht; AW enzo zijn vooral goed tegen Archers.StikkyFoam schreef op 31 mei 2004 @ 16:37:
[...]
In pvp is een Abyss Walker veruit het beste, die elf Plains Walker misschien ook wel maar die zie ik niet zo veel
[ Voor 7% gewijzigd door Count op 31-05-2004 18:30 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 17:50 ]
Uhm, lees mijn post es CreamVerwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 17:45:
Silver rangers zijn de uber class op dit moment. Je kan weinig tegen ze doen. Mages ook niet. Die hebben kans dat hun castings interrupted worden door arrows en jij hebt zeker nog nooit een high lvl ranger gevoeld. Zelfs met heavy armor doet dat veel damage. En dan hebben mages maar robes.
Heb je wel es een archer gespeelt? Dan zou je weten dat je alleen mobs kunt kiten die een stuk trager zijn. De base spd van een DE is 5 lager dan die van de LE. Dat is niet voldoende om te kunnnen kiten en zoals gezegd is het risico van Backstab te hoog.Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 17:45:
Abyss walker rent niet hard genoeg om een SR bij te houden. Alleen de plainwalker rent evensnel en zou hem kunnen killen. Swordsinger rent zelfs nog harder maar die heeft niet echt sterke atk skills dus ik denk dat die ook niet veel kans maakt.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 17:55 ]
Quickstep is voor alle dagger dudes ook, sprint is er ook voor PW. Sprint heeft ook hoge recharge time. Maar je hebt een punt, in open veld ligt het anders dan in een arena.Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 17:54:
[...]
Ooit van runspeed skills gehoord? SR krijgen 2 lvls quickstep en 2 lvls sprint.
K ik had het idd over een pvp arena een soort duel zeg maar niet gewoon in de "open wereld"Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 17:52:
Maar in een pvp arena zou een SR niet kunnen kiten klopt. Maar op het open veld waar je 99% speelt hebben ze all ruimte om weg te rennen en schieten op afstand.
Dat betwijfel ik een mage heeft daarintegen namelijk ook een crappy p.def, denk dat als je een mage tegen een AW laat duelen dat de mage hte zwaar aflegtCount schreef op 31 mei 2004 @ 17:26:
[...]
Er is niet echt 1 class die alles heerscht; AW enzo zijn vooral goed tegen Archers. Tegen een mage kunnen ze nog best verliezen, ze hebben vaak namelijk weinig HP en lage MDEF zodoende kunnen ze al dood zijn na de 1e paar nukes.
Nukers sterven daarentegen weer zeer snel aan archers en zo'n beetje alles wat een hoge MDEF heeft.
He who dares not offend cannot be honest
Een mage doet 1 twister en daarna alleen maar Aura Burn. Allemaal met SpS. Dat hakt er snel doorheen (twister alleen al is meestal 1000+ dmg). En de mage begint natuurlijk ietsje eerder de damage doen aangezien Twister ranged is.[b]StikkyFoam schreef op 31 mei 2004 @ 18:24:Dat betwijfel ik een mage heeft daarintegen namelijk ook een crappy p.def, denk dat als je een mage tegen een AW laat duelen dat de mage hte zwaar aflegt
[ Voor 7% gewijzigd door Count op 31-05-2004 18:37 ]
Je ziet geen PW's omdat iedereen aan de SR hype meedoet.StikkyFoam schreef op 31 mei 2004 @ 16:37:
[...]
In pvp is een Abyss Walker veruit het beste, die elf Plains Walker misschien ook wel maar die zie ik niet zo veel
[ Voor 19% gewijzigd door Intronic op 31-05-2004 18:44 ]
[ Voor 45% gewijzigd door Loadichus op 31-05-2004 20:11 ]
Ik kan je wel wat geld lenen, hangt er alleen vanaf op welke server je zit (ik 6)InterXs schreef op 31 mei 2004 @ 19:43:
zowww ik heb de gok genomen en heb m gekocht + 6 maanden
heel veel vriende nvan me spelen hem ook dus die hebben me overgehaald.
Echter die zijn al allemaal Level XX ofzo.. en ik ben dus een armzalige noob..
Zijn er nog gouden tips of noobie guides om een beetje op level te komen zodat ik meteen met hun mee kan doen ipv dagen in mn eentje te dwalen voordat ik mee kan draaien.
very generous offer, maar ik ga naar server 5blix schreef op 31 mei 2004 @ 20:25:
[...]
Ik kan je wel wat geld lenen, hangt er alleen vanaf op welke server je zit (ik 6)
Verwijderd
Ehm was dat niet die scam van met de shop? Dat ze zeiden dat je een heel hoge prijs in moest stellen en je dan vervolgens je item kwijt was zonder er geld voor te krijgen...Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 01:48:
Jmmr van alle dupers in dit spel. En ook heel jammer dat het probleem al 3 weken bekend is bij de makers en ze er godver niks aan doen....
Verwijderd
het is wel te merken .... daarom willen de mensen van lineage2.nl naar een east coast server ( 6 7 of 8 )Alphega schreef op 01 juni 2004 @ 02:43:
[...]
Ehm was dat niet die scam van met de shop? Dat ze zeiden dat je een heel hoge prijs in moest stellen en je dan vervolgens je item kwijt was zonder er geld voor te krijgen...
gewoon dom, een clan lid had zijn gastra op die manier verloren, door een shop te maken en zijn gastra te verkopen voor een bedrag over de 4000K op verzoek van een "koper"Alphega schreef op 01 juni 2004 @ 02:43:
[...]
Ehm was dat niet die scam van met de shop? Dat ze zeiden dat je een heel hoge prijs in moest stellen en je dan vervolgens je item kwijt was zonder er geld voor te krijgen...
...
BRON!!:L<!@:#LK@:#K@#Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 09:26:
wat gaan jullie doen als er een complete server wipe komt?
May Lyssa aid you
mn scandinavische clan.. zijn overgestapt naar wat chillen met lineage2Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 22:21:
[...]
wie zijn je vrienden dan op server 5 als ik vragen mag?
[ Voor 19% gewijzigd door nudie op 01-06-2004 11:13 ]
Verwijderd
ik zeg als ....ebborazor schreef op 01 juni 2004 @ 10:56:
[...]
BRON!!:L<!@:#LK@:#K@#![]()
djeez, die komt er echt niet. Ik denk dat ncsoft in juli dan een stuk minder klanten heeft.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Count op 01-06-2004 11:53 ]
Verwijderd
ze zijn al begonnen met het bannen van mensen ...Loque schreef op 01 juni 2004 @ 11:28:
Dat meen je niet![]()
![]()
5 x een samurai longsword van ca. 6 mil.
Als dit waar is is dit een zwaar vern**kt spel geworden en weet ik niet of ik door ga spelen.
En als ze een server wipe doen wie zegt dat er daarna niet weer hacks komen?
[ Voor 11% gewijzigd door Count op 01-06-2004 11:59 ]
Verwijderd
kan je die link niet weghalen?Count schreef op 01 juni 2004 @ 11:32:
Zeker een mooie Photoshop
EDIT: GVD dit is echt... Ik vind dat iedereen dit moet weten. [].
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 12:05 ]
Het dupen gebeurt al op zo'n enorme schaal op dit moment en de link had ik binnen een minuut te pakken. Het maakt echt niet meer uit...Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 12:04:
[...]
kan je die link niet weghalen?
lekker een link plaatsen met lineage 2 macros enz ...
[ Voor 37% gewijzigd door Count op 01-06-2004 12:23 ]
ik zou als ik jouw was helemaal niet dupen. Er is net een een reset geweest en hoor van veel mensen dat er echt verschikkelijk veel mensen gebanned zijn.Count schreef op 01 juni 2004 @ 12:21:
[...]
Het dupen gebeurt al op zo'n enorme schaal op dit moment en de link had ik binnen een minuut te pakken. Het maakt echt niet meer uit...
Maar probeer de dupe alleen uit op een lvl 1 char, ik heb wel vertrouwen dat de dupes voor een gedeelte gerectificeerd worden en dupers gebanned worden. Alleen het is zoooo makkelijk om het 'wit te wassen'. Als ik bijvoorbeeld Steel dupe (stackables gaan beter) en dat dump bij de NPC daarna het adena gebruik om iets uit een private shop te kopen dan is het al wit denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door ebborazor op 01-06-2004 13:08 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 13:34 ]
...
Verwijderd
tja, ligt er een beetje aan hoe ze er aan zijn gekomen. Als iemand mij een Samourai Longsword aanbied voor 500K (en het duidelijk is dat de verkoper heel goed weet dat die 6 miljoen waard is) zit er natuurlijk wel een luchtje aan.DeepSeven schreef op 01 juni 2004 @ 14:11:
Is wel slim dat ze het meteen kei hard aanpakken, durft niemand meer voor de rest van zijn L2 carriere te dupen. Maar ik lees op de l2 forums ook dat er mensen gedupete items hadden gekocht omdat ze zo spotgoedkoop waren en nu ook de lul zijn. Dat is natuurlijk wel lullig...
[ Voor 5% gewijzigd door ebborazor op 01-06-2004 15:07 ]
Iemand al ervaring mee dat de beta-accounts zijn gewiped ??Aantal Prijs Totaalbedrag Titel Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1 EUR 8.49 EUR 8.49 Lineage 2: Chaotic 3-4 werkdagen
Chronicles
Subtotaal EUR 8.49
Verzendkosten EUR 1.95
Totaalbedrag EUR 10.44
Let op: alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq