[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.436 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
ebborazor schreef op 01 juni 2004 @ 15:04:
[...]

tja, ligt er een beetje aan hoe ze er aan zijn gekomen. Als iemand mij een Samourai Longsword aanbied voor 500K (en het duidelijk is dat de verkoper heel goed weet dat die 6 miljoen waard is) zit er natuurlijk wel een luchtje aan.
(al weet ik niet ofdat ik deze aanbieding had kunnen weerstaan :))

edit: weet iemand trouwens wat er met de patch veranderd is?

PS. heya deep, hoelang nog tot WoW? :)
Veels te lang man :'( , wow beta voor europe komt pas eind augustus waarschijnlijk. Ik zoek dan ook een leuke game voor in de vakantie, maar het ziet er naar uit dat de meeste pas na de vakantie gereleased worden (guildwars, hl2 zal ook wel geen juli/aug worden). Daarom wou ik ook miss toch maar L2 aanschaffen, nu ik al die spannende screenshots zie. Maar nu ik dit weer hoor... ik wacht het nog even af :). C1 is er toch ook bijna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-09 21:51
waren net een paar gasten aan het PvPen, ik heb een paar filmpjes gemaakt.
helaas record aan laten staan |:( dus ik heb alleen de 1e 3 battles

CJ vs DnJ (10MB)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 15:18:
Ja ik ben gebanned. Maar ik wist dat het ging gebeuren dus het maakte me niet zoveel uit. Ik heb voordat ik gebanned werd nog ongeveer 15m adena verkocht aan een website. Dus ik heb zo ie zo winst aan het hele gebeuren overgehouden. Misschien binnenkort weer nieuwe key kopen en overnieuw beginnen. Maar ik weet niet of ik dat doe met al die dupers. Want ik had die 900,000,000 in 20 minuten gemaakt. Moet je nagaan als je daarmee weg komt.
van mij part hoef je niet terug te komen :/
of je zit weer lekker uit je nek te lullen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
LOL! Heb nu net die berichtjes over dat dupen hier gelezen. Iemand wilde dat ook bij mij uithalen, dat ik mijn zwaard verkocht voor een hele hoge prijs. Ze zei dat er een glitch was waardoor ik 4 mill zou krijgen, natuurlijk moest ik dan het geld met haar delen. Natuurlijk was ik heel wantrouwig hierover en heb het niet gedaan, gelukkig. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Niekos,

je kan je gedupede geld niet verkopen aan een website, aangezien ze alles gaan rectificeren.

Dus of je lult uit je nek, of je hebt zelf nog niet door dat je er niets mee gaat verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 17-09 21:32
Ik start net L2 op en hij begint als een gek van alles te updaten, waren er nieuwe updates gepland of was dit een automatische full check ofzo? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op 01 juni 2004 @ 16:07:
Ik start net L2 op en hij begint als een gek van alles te updaten, waren er nieuwe updates gepland of was dit een automatische full check ofzo? :P
lol ... topic zeker niet door gelezen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 17-09 21:32
Jawel, maar is er zoveel geupdate voor die dupes dan? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Hmm ik heb ook wat gemist kennelijk :P ik update best vaak om te kijken of er een nieuwe notice is (maar laatste tijd update hij die wel maar zie ik geen nieuwe :s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niekos mensen zoals jou verneuken het hele spel. Vieze fucking lamer. Ik hoop dat jij in je leven eens goed verneukt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

kansloos..

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 17:18:
Niekos mensen zoals jou verneuken het hele spel. Vieze fucking lamer. Ik hoop dat jij in je leven eens goed verneukt word.
Amen.
Ik ga nu voor het eerst vandaag lineage starten, kan niet wachten om te zien hoeveel bots er weg zijn :Y) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje wat een toestanden allemaal met die dupers
Vind het wel een goed initiatief. Er zijn genoeg mensen die gewoon eerlijk zichzelf uit de naad werken om aan een leuke armor te komen.
Mensen die cheaten/hacken enz. maken het er niet toffer op. Ik speel CS nie meer vanwege de many cheaters. Moeilijk he om ff zelf het spel te leren kennen. Het lijkt wel of mensen er geen moeite voor het spel willlen doen. Niet tegen je verlies kunnen ofzo
Speel het dan niet!
Maar nogmaals goed initiatief hopelijk zijn er nu mega veel bots en al die vervelende spelers gebanned EN TERECHT!!

Even een ander vraagje zijn er nog Human Mages (cleric of Wizards) die nog niet in een clan zitten maar dit wel willen? (zoja mail of stuur ff een berichtje)
Onze clan (EU Collective (lvl1) op server 6 Gustin) zijn nog op zoek naar 2 Mages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Reclame Reclame Reclame :P

Maar idd, als er nog gezellige mages op server 6 rondlopen, contact CrazyBytes of MysticWomen in-game :*)

(of mezelf: GenoshaOne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik snap die lui niet, ik wil mij juist uit de naad werken om iets leuks te kopen, dat maakt alles de moeite waard en het geeft het gevoel alsof je echt iets gehaald hebt (totdat 1 of ander persoon, die geen leven heeft komt langslopen met 6mill wapens :p ).

Maar goed, zonet nog even snel 2 elven ringen en een elven earring gekocht voor 200k. Ik wist de prijs niet in de winkel, maar ik dacht: ik koop het gewoon. 200k Das toch wel redelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 15:18:
Ja ik ben gebanned. Maar ik wist dat het ging gebeuren dus het maakte me niet zoveel uit. Ik heb voordat ik gebanned werd nog ongeveer 15m adena verkocht aan een website. Dus ik heb zo ie zo winst aan het hele gebeuren overgehouden. Misschien binnenkort weer nieuwe key kopen en overnieuw beginnen. Maar ik weet niet of ik dat doe met al die dupers. Want ik had die 900,000,000 in 20 minuten gemaakt. Moet je nagaan als je daarmee weg komt.
Ik wil eigenlijk niet teveel woorden aan jou vuil maken Niekos. Maar omdat ik van heel bovenstaand sprookje niks geloof toch een paar dingen.

Ten eerste is NCSOFT niet alleen de dupers aan het bannen maar ook al het gedupede materiaal (en geld) aan het opsporen en vernietigen.
Ten tweede geloof ik ook helemaal niet dat je "900,000,000" in 20 minuten kan maken. Bovendien heeft NCSOFT zon enorme toename van geld in 20 minuten natuurlijk meteen door. Daar kom je dus sowieso niet mee weg.

Volgens mij heb je gewoon "normaal" geduped en ben je gebanned. Door zon mooi fantast verhaal te verzinnen probeer je je acties nog een beetje van glans te laten voorzien.

En trouwens, van mij, en ik denk van bijna iedereen hier, hoef je niet overnieuw te beginnen.

Dag niekos

[ Voor 5% gewijzigd door ebborazor op 01-06-2004 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ebborazor schreef op 01 juni 2004 @ 17:43:
[...]

Ik wil eigenlijk niet teveel woorden aan jou vuil maken Niekos. Maar omdat ik van heel bovenstaand sprookje niks geloof toch een paar dingen.

Ten eerste is NCSOFT niet alleen de dupers aan het bannen maar ook al het gedupede materiaal (en geld) aan het opsporen en vernietigen.
Ten tweede geloof ik ook helemaal niet dat je "900,000,000" in 20 minuten kan maken. Bovendien heeft NCSOFT zon enorme toename van geld in 20 minuten natuurlijk meteen door. Daar kom je dus sowieso niet mee weg.

Volgens mij heb je gewoon "normaal" geduped en ben je gebanned. Door zon mooi fantast verhaal te verzinnen probeer je je acties nog een beetje van glans te laten voorzien.

En trouwens, van mij, en ik denk van bijna iedereen hier, hoef je niet overnieuw te beginnen.

Dag niekos
Wederom... AMEN! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 17:30:
Jeetje wat een toestanden allemaal met die dupers
Vind het wel een goed initiatief. Er zijn genoeg mensen die gewoon eerlijk zichzelf uit de naad werken om aan een leuke armor te komen.
Mensen die cheaten/hacken enz. maken het er niet toffer op. Ik speel CS nie meer vanwege de many cheaters. Moeilijk he om ff zelf het spel te leren kennen. Het lijkt wel of mensen er geen moeite voor het spel willlen doen. Niet tegen je verlies kunnen ofzo
Speel het dan niet!
Maar nogmaals goed initiatief hopelijk zijn er nu mega veel bots en al die vervelende spelers gebanned EN TERECHT!!

Even een ander vraagje zijn er nog Human Mages (cleric of Wizards) die nog niet in een clan zitten maar dit wel willen? (zoja mail of stuur ff een berichtje)
Onze clan (EU Collective (lvl1) op server 6 Gustin) zijn nog op zoek naar 2 Mages
Heej, ik meen me te herinneren dat jij ook een cleric bent.

Ik ben nu een L28 Cleric met SE Jamadhr en een Manticore Set. Ik heb bijna genoeg geld voor TE Jamadhr. Naar de TE Jamadhr ga ik waarschijnlijk een dual kopen.

Waar heb jij voor gekozen? P.def of een grote MP bonus/M.attack of P.attack.
Altijd leuk om te zien wat andere mensen van dezelfde class gebruiken.
KrewCial11 schreef op 01 juni 2004 @ 17:39:
Ik snap die lui niet, ik wil mij juist uit de naad werken om iets leuks te kopen, dat maakt alles de moeite waard en het geeft het gevoel alsof je echt iets gehaald hebt (totdat 1 of ander persoon, die geen leven heeft komt langslopen met 6mill wapens :p ).

Maar goed, zonet nog even snel 2 elven ringen en een elven earring gekocht voor 200k. Ik wist de prijs niet in de winkel, maar ik dacht: ik koop het gewoon. 200k Das toch wel redelijk? :)
Precies, daarom snap ik ebayers ook niet. Als ik straks TE Jamadhrs heb weet ik dat ik daar mn best voor heb gedaan en ben ik er eigenlijk ook best wel trots op :d

Volgens mij is dat trouwens verschikkelijk goedkoop. Ik heb vaak elven earrings/rings voor 100k p/s verkocht zien worden.

[ Voor 25% gewijzigd door ebborazor op 01-06-2004 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
elven earing is 120k ofzo en ring 80k in de shop.

nice deal. je haalt er al 200k uit als je ze crystalised

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Niekos blijf maar weg, op dat soort types zitten we niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waarom jullie me aanvallen hoor. Zouden jullie dat misschien kunnen uitleggen? En ik lieg niet over dat ik adena heb verkocht. Kijk maar is op www.ige.com dat is een site die 24/7 adena inkoopt. En ik ben zelf ook erg tegen dupen dat is ook de rede waarom ik het waarschijnlijk niet ga spelen. Omdat het hele spel @ the moment gewoon verneukt wordt door de adena dupes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebborazor schreef op 01 juni 2004 @ 17:43:
[...]

Dag niekos
Ik vind het wederom weer jammer dat iemand zo reageerd. Waarom zou ik liegen. Ik kan jullie wel hier vertellen hoe makkelijk het was om mijn adena van 1m naar 900m te brengen in 20 minuten. Maar ik denk niet dat dat de bedoeling is. Ik wil er alleen me zeggen dat het spel gewoon heel erg slecht is @ the moment. Ik vind het dan ook wederom een beetje jammer dat jullie me zo aanvallen. Kijk jullie mogen best denken dat ik lieg. Maar ga niet zo lame reageren asjeblieft.

Btw ik vind het nog steeds een leuk spel en ik hoop dan ook op een wipe en een patch zodat de 3 dupes die je nu kan doen eruit gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op 01 juni 2004 @ 19:29:
Niekos blijf maar weg, op dat soort types zitten we niet te wachten.
Wat bedoel je precies met "dat soort types" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:02:
[...]

Wat bedoel je precies met "dat soort types" ??
Stomme debielen ook wel CHEATERS genoemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:08:
[...]

Stomme debielen ook wel CHEATERS genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ..en blijf maar lekker uit het topic :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie probleem nou?

1. Ik ben ook tegen cheaters/dupers/farmers/botters
2. Ik heb nooit gecheat, behalve sinds gister omdat ik gewoon me geld terug wou voor die dit buggy in beta staande spel waar ik veel geld voor heb betaald.
3. Ik wou kijken of het nou werkelijk zo simpel was om het spel te verneuken wat door veel mensen gedaan wordt.

Ik snap jullie echt niet...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah dat cheaten en dupen wordt allemaal geregistreerd in de serverlogs, dus je wordt hoe dan ook wel gebanned + ipban + CC ban, zou nog mooier zijn als ze ook nog eens een boete kregen aan de hand van de CC gegevens >:)

Maar mensen die van niks weten en duped items kopen en gebanned worden is wel heel lullig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:32:
Maar mensen die van niks weten en duped items kopen en gebanned worden is wel heel lullig |:(
Dit gebeurd idd maar als je eeen GM pm'ed of een mailtje stuurd wordt dit zo snel mogelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:32:
Wat is jullie probleem nou?

1. Ik ben ook tegen cheaters/dupers/farmers/botters
2. Ik heb nooit gecheat, behalve sinds gister omdat ik gewoon me geld terug wou voor die dit buggy in beta staande spel waar ik veel geld voor heb betaald.
3. Ik wou kijken of het nou werkelijk zo simpel was om het spel te verneuken wat door veel mensen gedaan wordt.

Ik snap jullie echt niet...........
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
  • Laatst online: 29-07-2015
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:37:
[...]

Dit gebeurd idd maar als je eeen GM pm'ed of een mailtje stuurd wordt dit zo snel mogelijk opgelost.
Joe :P ff tussendoor, heb je al eens met NCSoft Support te maken gehad? >:) Gegarandeerd antwoord na 4 weken wachten! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nu ik het herlees staat het er misschien een beetje krom. Maar het komt erop neer dat ik geen zin meer had in me huidige char en helemaal niet meer in het spel na alle dupes die er de afgelopen week waren. Dus ik wou me geld terug van aanschafprijs. Dat ik heb dus gedaan door wat adena te dupen en toen gelijk verkocht. Ik wil wel weer misschien opnieuw beginnen met een char maar dan moet wel alles gefixed worden met betrekking op de dupes/fouten/exploits. Want als dupers met al dat geld wegkomen is er geen zak aan.

Nu iets duidelijk misschien :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickos schreef op 01 juni 2004 @ 20:54:
[...]

Joe :P ff tussendoor, heb je al eens met NCSoft Support te maken gehad? >:) Gegarandeerd antwoord na 4 weken wachten! :9
Nou ik wou 2x wat weten en ik kreeg elke keer binnen een paar dagen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Mickos schreef op 01 juni 2004 @ 20:54:
[...]

Ik kreeg na een paar uur al antwoord op m'n e-mailtje, dus valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hoeft niet meer bang te zijn voor dupes.
NC heeft ze begin van de avond gepatched. een heleboel mensen gebanned, en ze zijn nu druk bezig de gevolgen te deleten

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Netjes opgelost, al mag dat ook wel voor een mmorpg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 01 juni 2004 @ 22:32:
Netjes opgelost, al mag dat ook wel voor een mmorpg :).
Zo netjes is het niet hoor. Aangezien het pas na een aantal weken werd opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 22:42:
[...]

Zo netjes is het niet hoor. Aangezien het pas na een aantal weken werd opgelost.
we zijn niet geintereseerd in jouw mening.

dagdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 20:56:
Hmm nu ik het herlees staat het er misschien een beetje krom. Maar het komt erop neer dat ik geen zin meer had in me huidige char en helemaal niet meer in het spel na alle dupes die er de afgelopen week waren. Dus ik wou me geld terug van aanschafprijs. Dat ik heb dus gedaan door wat adena te dupen en toen gelijk verkocht. Ik wil wel weer misschien opnieuw beginnen met een char maar dan moet wel alles gefixed worden met betrekking op de dupes/fouten/exploits. Want als dupers met al dat geld wegkomen is er geen zak aan.

Nu iets duidelijk misschien :>
Ik had me voorgenomen om niet meer te reageren omdat dit soort dingen toch altijd uit de hand lopen.

Maar wat je hier zegt is zo mogelijk nog krommer dan je voorgaande uitlatingen.
WANT: je vind het spel niet leuk omdat er veel mensen geduped hebben. Daarom ben je teleurgesteld en wil je je geld terug.
Ik vind het spel nog wel erg leuk maar kan je gedachtegang tot hier nog wel volgen.
MAAR dan besluit je het spel voor andere te verzieken door zelf te dupen. Je hebt 15 miljoen adena verkocht en daarmee de aankoopprijs er uit gehaald.

Dat vind sowieso een heel verkeerde gedachte maar het is nog storender dat je doet alsof je zelf ook een slachtoffer bent.

Daarom zei ik Dag Niekos, en zeg ik het nu weer:

Dag Niekos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh dacht even dat Niekos Mickos was toen ik op pagina 36 begon te lezen. :)

- Groetjes Piers aan Mickos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Wat ben ik blij dat ik het meeste van mijn spul gewoon in de winkel heb gehaald. :p
Nu maar even een weekje afwachten of ik niet alsnog word gebanned, die elven rings en earring waren wel verschrikkelijk goedkoop... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Omschrijving van de bestelling

Artikel Aantal Prijs Totaal Status

Lineage 2: Chaotic Chronicles 1 € 8,49 € 8,49 Verzonden
Ah hij is verzonden, dan zal hij morgen of overmorgen wel komen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik durf te wedden dat het diablo 2 is ... :P
Vul uw bestelling aan met de volgende artikelen: Diablo II Lord of Destruction Official Strategy Guide Paperback € 20,22
Diablo II Official Strategy Guide Paperback € 19,34
Diablo II Combo Paperback € 5,55
en er staan screenshots van diablo 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

RocketKoen schreef op 01 juni 2004 @ 18:13:
elven earing is 120k ofzo en ring 80k in de shop.

nice deal. je haalt er al 200k uit als je ze crystalised
Uhm ...

Elven Ring kost 68k in Giran en Earing 102k

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
the_Emperor schreef op 02 juni 2004 @ 09:08:
[...]

Uhm ...

Elven Ring kost 68k in Giran en Earing 102k
Mjah giran shops verkopen vaak veel goedkoper dan de privateshops (niet in dit geval though), kijk maar naar die kite shields. Overal voor 100k terwijl ze in giran shop 86k kosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

xAndyx schreef op 02 juni 2004 @ 09:32:
[...]

Mjah giran shops verkopen vaak veel goedkoper dan de privateshops (niet in dit geval though), kijk maar naar die kite shields. Overal voor 100k terwijl ze in giran shop 86k kosten :D
mja ik heb ook al stuk of 20 kite shields met winst verkocht en brigadine armor, rip guantlets, helmets, boots of power :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik verkoop Plate Shields voor 410-450k (kostprijs ~70k) en die hebben maar +12 pdef vergeleken met een Kite Shield. Beat that :P

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebborazor schreef op 01 juni 2004 @ 17:47:
[...]
Heej, ik meen me te herinneren dat jij ook een cleric bent.

Ik ben nu een L28 Cleric met SE Jamadhr en een Manticore Set. Ik heb bijna genoeg geld voor TE Jamadhr. Naar de TE Jamadhr ga ik waarschijnlijk een dual kopen.

Waar heb jij voor gekozen? P.def of een grote MP bonus/M.attack of P.attack.
Altijd leuk om te zien wat andere mensen van dezelfde class gebruiken.
Ik ben nu lvl 25 heb een knowledge set en nog steeds die oervervelende cedar staff
OP zich nix mis mee, maar aangezien we meer bezig zijn met de clan te lvlen is er een hoop geld voor nodig dus ben daar meer mee bezig. Voorlopig hou ik het nog wel even vol met me setje en stafje.
Heb me verder nog niet echt in verdiept wat ik hierna zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Count schreef op 02 juni 2004 @ 11:04:
Ik verkoop Plate Shields voor 410-450k (kostprijs ~70k) en die hebben maar +12 pdef vergeleken met een Kite Shield. Beat that :P
kapitalistische dwarf.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Het wordt alweer zo goed als tijd voor een nieuwe thread.

Wie wilt er een nieuwe thread maken met actuele informatie en info over Chronicle 1 etc.?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
ik durf te wedden dat het diablo 2 is ...
[...]
en er staan screenshots van diablo 2
w00t w00t heb hem net binnen en het is dus wel lineage 2 :P

hmm eigenlijk moet ik er nog gewoon een paar bestellen, is goedkoper dan elke maand een gametimecard kopen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Aapenootjes op 02-06-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol! Cool man. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Zo'n squareshield (zelfde stats als plateshield), is dat craft- en drop only, of is die ook in giran te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op 02 juni 2004 @ 12:21:
[...]

w00t w00t heb hem net binnen en het is dus wel lineage 2 :P

hmm eigenlijk moet ik er nog gewoon een paar bestellen, is goedkoper dan elke maand een gametimecard kopen :P
geen geintje hoop ik? en met cdkey en alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 02 juni 2004 @ 12:13:
Het wordt alweer zo goed als tijd voor een nieuwe thread.

Wie wilt er een nieuwe thread maken met actuele informatie en info over Chronicle 1 etc.?

_/-\o_
Ik dacht jij bent wel zo CREA om het te doen
je zit ons forum ook altijd zo vol te kladden dussuh ga je gang :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 12:40:
[...]

geen geintje hoop ik? en met cdkey en alles?
Ik snap hier ook niks meer van. Op bol.com staat L2 idd voor 8.49, maar eronder staan screenshots van d2 en ook de beoordelingen zijn naar d2. Jij hebt serieus het hele spel voor die prijs binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Count schreef op 02 juni 2004 @ 11:04:
jamaar ik ben niet zo'n trage dorf ie alleen maar aan geld denkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 02 juni 2004 @ 13:01:
[...]

Ik snap hier ook niks meer van. Op bol.com staat L2 idd voor 8.49, maar eronder staan screenshots van d2 en ook de beoordelingen zijn naar d2. Jij hebt serieus het hele spel voor die prijs binnen gekregen?
echt vaag idd ... als hij echt lineage2 heeft gekregen, dan ga ik ook een paar bestellen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik ben benieuwd, ik heb em ook al besteld een aantal dagen geleden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Haha, ik lach me dood. Net nu ik zat te twijfelen of ik L2 wel of niet zou aanschaffen krijg ik deze kans, hopelijk is het echt lineage :). Anders gaat ie gewoon terug met als reden "foute titel", het is zowiezo altijd hun fout :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
ik zweer het is echt lineage 2, hij zit nog in het plastic maar mijn broer maakt dadelijk wel ff wat foto's:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol vet _/-\o_

code:
1
Lineage 2: Chaotic Chronicles 4x  € 8,49  € 33,96
:p

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Haha mafkees, gelijk 4 huh? Ga je marktplaats spammen of wat? :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, me broertje krijgt er 1 en ik hou er zelf ook 1 ... en met de rest zie ik wel :D

-edit-

schiet ff op met de pics :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
hmm ja mijn broer is nog even aardrijkskunde examen nakijken

edit: tada

[ Voor 37% gewijzigd door Aapenootjes op 02-06-2004 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Joechei! Net voor 1100K een Bastard / Saber Dual kunnen kopen. :)
Mijn P.Attack is nu buffed 104 en mijn M.Attack 94.

Laat het levelen beginnen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StikkyFoam
  • Laatst online: 07-07-2024
aapenootjes schreef op 02 juni 2004 @ 13:55:

$$ ook gelijk effe2 extra gehaald :)

He who dares not offend cannot be honest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Laatst online: 01-06-2021
mijne al een paar dagen geleden besteld }) tevens ook bij BOL,

hier zouden ze nogal wat verlies door kunnen leiden,... elke +/- €30 per spel

[ Voor 40% gewijzigd door Loadichus op 02-06-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Laatst online: 11-03-2022
W00T! Hmm, hiermee zou ik me vrienden ook nog wel is verslaafd kunnen maken >:)

edit : hij staat hier nog steeds op wordt verwerkt :(

[ Voor 29% gewijzigd door De Cowboy op 02-06-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
hoppa ook 2x besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
we hebben nu dus samen zo ongeveer 17x lineage besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Laatst online: 02-05 22:43
RocketKoen schreef op 02 juni 2004 @ 11:19:
[...]

kapitalistische dwarf.....
Als je een communistisch dwarf kent wil ik er graag kennis mee maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
zie ik dat nou goed? 8 euro voor Lineage II @ bol.com ? is er nog nieuws of er nog andere betaal mogelijkheden zijn ipv credit card, dan ga ik hem wel kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Dat zie je goed ja :). Als je er 4 koopt, zou je dan ook met die 4, 4 maanden kunnen spelen onder hetzelfde account? Geen cc nodig en het is goedkoper dan normaal, plus de boxen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cowboy
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik denk het niet, volgens mij zijn de serials alleen om te activeren, anders zou het namelijk gewoon een timecard zijn. (van 60 dagen als ik me niet vergis, 30 voor serial, en 30 spelen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
zit je daar lekker met een hele collectie Lineage II :p

[ Voor 3% gewijzigd door ADMK op 02-06-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Mocht iemand nog gebanned worden, ik heb nog wel 22 exemplaartjes liggen :P :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar volgende keer efe refreshen voordat ik post 8)7 :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als echte hollander er maar 1 besteld :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op 02 juni 2004 @ 16:11:
heb je echt 22 besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op 02 juni 2004 @ 13:55:

Kon je hier niet wat later mee komen? :P
heb net 40 euro gespend aan alleen een cd-key :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Geh Geh heb hem zondag ook besteld bij bol.. hoop alleen dat ik hem nu niet later krijg doordat jullie massaal hebben besteld ;)

Hmmm.. hij staat nog steeds op wordt verwerkt... damn I wanna play :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
DeepSeven schreef op 02 juni 2004 @ 16:11:
mag ik er 1? O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Waarom zou je er meer dan 1 halen. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje, is het zo als je wil spelen dat je per se een maand erbij moet bestellen? zoiets hoorde ik namelijk.

zou wel kut zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
DeepSeven schreef op 02 juni 2004 @ 16:06:
Dat zie je goed ja :). Als je er 4 koopt, zou je dan ook met die 4, 4 maanden kunnen spelen onder hetzelfde account? Geen cc nodig en het is goedkoper dan normaal, plus de boxen :).
Klopt niet helemaal, je hebt wel degelijk een CC nodig om je acount te activeren en gebruik te maken van je 30 dagen gratis spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xAndyx schreef op 02 juni 2004 @ 19:52:
[...]

Klopt niet helemaal, je hebt wel degelijk een CC nodig om je acount te activeren en gebruik te maken van je 30 dagen gratis spelen.
hmm waar slaat dat op om zoiets te doen, wel shit van ncsoft :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook maar besteld via bol.com :P (geen geld heh) ben benieuwd of ze hem bij mij ook daadwerkelijk leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Doh, das toch logisch dat je een cc nodig hebt. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial11 schreef op 02 juni 2004 @ 20:22:
Doh, das toch logisch dat je een cc nodig hebt. :s
toch jammer, sluit je veel mensen mee buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:27:
[...]

toch jammer, sluit je veel mensen mee buiten.
niet de hardcore mmorpgers waar dit spel toch echt op gericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebborazor schreef op 02 juni 2004 @ 20:34:
[...]

niet de hardcore mmorpgers waar dit spel toch echt op gericht is.
ja maar als je nou niet oud genoeg bent om een credit card te mogen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ouders enz??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Denk 't niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook niet, ze zijn bang om over inet met cc te betalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:50:
[...]

hier ook niet, ze zijn bang om over inet met cc te betalen :'(
dan houd het op joh , of iemand anders in familie/kennisen kring zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
jup en dit probleem heb ik ook, dus word toch nog gametimecard kopen op dvdboxoffice.com Is het trouwens wel mogelijk om eerst een cc nummer op te geven maar dan binnen die gratis maand al een gametimecard nummer in te voeren? Is het wel mogelijk om te switchen? Het gaat mijn ouders er namelijk vooral om dat het anders maandelijks word afgeschreven en dat als ik geen geld zou hebben toch moet betalen. Dus ik zou misschien wel voor de eerste maand de cc van mijn ouders mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op 02 juni 2004 @ 21:21:
jup en dit probleem heb ik ook, dus word toch nog gametimecard kopen op dvdboxoffice.com Is het trouwens wel mogelijk om eerst een cc nummer op te geven maar dan binnen die gratis maand al een gametimecard nummer in te voeren? Is het wel mogelijk om te switchen? Het gaat mijn ouders er namelijk vooral om dat het anders maandelijks word afgeschreven en dat als ik geen geld zou hebben toch moet betalen. Dus ik zou misschien wel voor de eerste maand de cc van mijn ouders mogen gebruiken.
Neem gewoon voor 3 maanden, ben je van dat maandelijkse gezeur af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:46:
[...]

Neem gewoon voor 3 maanden, ben je van dat maandelijkse gezeur af ;)
wat als het na een maandje saai begint te worden :p
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.