Uhm ja nu je het zegt LOL
Die wyrm zal het wel lekker gevonden hebben en ging dood van het genot
Die wyrm zal het wel lekker gevonden hebben en ging dood van het genot
Verwijderd
Ja en ik zei dat CD misschien niet de goede keus.BaN5Hee schreef op 25 mei 2004 @ 08:50:
cd kan wel, alleen heb je d´r meerdere nodig. Ze zegt ook: dvd OF cd
ik zie echt vaak mensen rondlopen met een kite shield en nog een voodoo doll in hun hand. Ik snap dat echt niet. Ten eerste is het wapen>>>>>armor. En ten tweede werkt zon shield voor mensen die er geen masterys in hebben niet eens zo heel goed.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 09:17:
[...]
Zal eens ff kijken of ik nog een leuk plaatje heb![]()
Aaah eentje gevonden van gisteravond toen we de DeathPass in gingen en alles wat voor ons liep afmaakte.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, mijn ervaring is dat zodra je een goed wapen hebt het levelen en farmen een stuk sneller gaat. Een kite shield kan je voor ongeveer 90K verkopen en je voodoo doll voor 240K. Dat betekent dus dat je nog maar +/- 100K nodig hebt om bv een bonestaff te kopen.BaN5Hee schreef op 25 mei 2004 @ 12:11:
Voodoo doll heeft even veel m.atk als een mage staff. Maar met een voodoo doll heb ik nog 1 hand over. Daar gooi ik een kite shield in en ik block echt wel vaak een attack als ik geraakt wordt.
[ Voor 199% gewijzigd door ebborazor op 25-05-2004 16:31 ]
Als je geraakt wordt is blocken best moeilijkBaN5Hee schreef op 25 mei 2004 @ 12:11:
en ik block echt wel vaak een attack als ik geraakt wordt.
I've got a feeling...
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 19:26 ]
Meen je dat nou? Heb ik nog nooit gemerkt...Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 17:25:
Je krijgt nog steeds damage als je blockt, slimmerd.
Verwijderd
gewoon schijt hebben aan je oudersaapenootjes schreef op 25 mei 2004 @ 22:15:
AAAAAARGH mijn ouders vinden dat ik moet wachten tot mijn examenfeest met het kopen van l2, en mijn feest is pas 3 juliWat moet ik nou gaan doen in de tussentijd (na 3 juni heb ik geen examens meer)
The devil is in the details.
[ Voor 24% gewijzigd door Aapenootjes op 25-05-2004 23:19 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Chainsaw op 25-05-2004 23:52 ]
verschilt heel erg per serverTukker_T schreef op 25 mei 2004 @ 23:40:
worden jullie ook zovaak gedisconnect ben het laatse uur wel 10 x gedisconnect ligt dit aan mij of hebben anderen het ook
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 60% gewijzigd door 2020Media op 26-05-2004 03:06 ]
May Lyssa aid you
Graag kliklinks, deze plaatjes zijn niet echt geweldig zoTripple-X schreef op 26 mei 2004 @ 02:53:
Hey kettingzaag ik zit ook op devianne m'n clanleader: countmordrek zei dat ie jouw had gesproken lol ook een nederlander.
ik heet trouwens ZypherNL ingame.
Edit:
Woot je zou zomaar FoX claws gedropt krijgen. waarde:63k ^^
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG zit daar iemand moeite te doen in de shout om 60 arrows te verkopenTripple-X schreef op 26 mei 2004 @ 02:53:
Hey kettingzaag ik zit ook op devianne m'n clanleader: countmordrek zei dat ie jouw had gesproken lol ook een nederlander.
ik heet trouwens ZypherNL ingame.
Edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van plan om binnenkort ook zoiets te plannen, hoeveel man heb je ervoor nodig en hoe lang duurt het ?marshallq schreef op 26 mei 2004 @ 07:36:
[...]
Graag kliklinks, deze plaatjes zijn niet echt geweldig zo
Gisteren weer orfen raid gedaan, drake leather armor + necklace drops gehad.
...
16 man met gemiddeld level van 40+ is genoegAwesomE schreef op 26 mei 2004 @ 09:32:
[...]
Van plan om binnenkort ook zoiets te plannen, hoeveel man heb je ervoor nodig en hoe lang duurt het ?
hmm nog even wachten tot clan groter is.RocketKoen schreef op 26 mei 2004 @ 11:26:
[...]
16 man met gemiddeld level van 40+ is genoeg
maar zorg wel dat je ze kent, want als een onbekende de drops oppakt ben je genaaid
Onder de lvl 35 hoef je niet eens te komen, dan overleef je de sea of spores niet eens
...
nee de mobserver was niet down, maar gelukkig ben ik orfen niet tegengekomenToen de mobserver down was
Verwijderd
dcg, biby en angelu zitten ook altijd bij gludio. Die hebben we gisteren ook stuk of 15 keer geslooptVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:14:
ik verveelde me gisteren en hoorde weer eens aantal gasten klagen over ks-ende/ebay farmende gasten in EF (op server 5) en omdat ik daar ook al een paar keer last van heb gehad tijdens quests maar eens besloten om aan een raid mee te doen in ef om ze een lesje te leren.
We hebben er aardig wat gekilled, ik werd zelf helaas nog een keer rood (had een ss geladen, wilde slecht een schouderklopje geven en had toen ook nog eens een critical). Was wel leuk er werden een paar van die gasten rood. Ik ben er zonder kleerscheuren vanaf gekomen (lees zonder items te verliezen) en omdat er een server chrash was, was ik ineens weer wit nadat ik weer opgestart had
de ebayers die vaak dood gingen: cfg, biby, anglelu, mingliang, kingofflight, OYEO, moto2000, king2001: klinkt bekend die namen?
met mede dank aan een aantal thunder clanleden (steenfan, vivy)
wat me eigenlijk wel verbaasd is dat bijvoorbeeld een grote alliance als TSA daar niet schoonschip maakt en die lui een week lang eruit schoppen, dan is dat gedoe snel over daar. Maar komt misschien wel in C1? zullen het dan wel weer te druk hebben met sieges enzo.
woehoe echt vette shitTripple-X schreef op 26 mei 2004 @ 02:53:
Steenfan ken ik wel, PK van lvl 35 ofzo. Maar TSA farmed nu orfen iedere 24-48 uur en dat is wel lekker met drake mails enzo.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:14:
wat me eigenlijk wel verbaasd is dat bijvoorbeeld een grote alliance als TSA daar niet schoonschip maakt en die lui een week lang eruit schoppen, dan is dat gedoe snel over daar. Maar komt misschien wel in C1? zullen het dan wel weer te druk hebben met sieges enzo.
[ Voor 47% gewijzigd door RocketKoen op 26-05-2004 17:27 ]
jij bent waarschijnlijk ook geen lvl 13 meer hethe_Emperor schreef op 26 mei 2004 @ 15:10:
[...]
woehoe echt vette shit
mijn laatste goeie drop was een bastard sword 700k
Verwijderd
Dat vraag ik me ook wel eens af.buzz schreef op 26 mei 2004 @ 18:56:
Uhm, ff een vraagje, wat is de chillste server om te zitten vanuit europa?
6 7 8 wat betreft de ping. 3 & 5 hebben behoorlijk veel Europese spelers.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:58:
[...]
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Ik ga denk ik in kain spelen, heb ik ook in de beta gedaan.
Had toen nergens last van, maar dat zal wel veranderd zijn in de retail.
KrewCial11 kalkt gewoon snel zijn eigen server neer.buzz schreef op 26 mei 2004 @ 19:02:
Waarom server 5 dan? die heeft wel de hoogste ping als ik het goed zie, of maakt dat neit uit?
[ Voor 28% gewijzigd door Alphega op 26-05-2004 19:05 ]
Verwijderd
Hmm jou heb ik wel eens gezien. Jij hebt het nu makkelijk iedereen wil wel een prophet in CrumaVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 20:05:
nou dat allemaal even snel zou ik niet te hard zeggen, xit op Kain
onmenselijke but server, maar wel erg veel NLrs.
bennu LVL 35 cleric (ga prophet) maar tis hier erg gezellig
GRT broodrooster
[ Voor 23% gewijzigd door Alphega op 26-05-2004 20:27 ]
Ja, maar dat is toch ook de chillste server?
Hoezo heb je dan een extra setje skills? Mis je anders de skills die je bij lvl 36 krijgt?je kunt beter wachten met je job change quests tot je lvl 39 bent, scheelt een hoop lopen, en je hebt een extra setje skills
mja maar als je klaar ben met je quest krijg je ook xp met het beeindigen van zo'n quest en als je lager lvl ben heb je meer aan die hoeveel xp (in procenten gezien). Ik kan op het moment nie verder met mijn quest moet eerst lvl 36 worden. Ik von deze quest vrij simpel heb er maar uurtje ofzo aan bezig geweest.RocketKoen schreef op 26 mei 2004 @ 20:39:
je kunt beter wachten met je job change quests tot je lvl 39 bent, scheelt een hoop lopen, en je hebt een extra setje skills
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Ja, dat ben je.D1ON schreef op 27 mei 2004 @ 01:21:
waarom krijg ik nooit drops, ik ben werkelijk het ARMSTe elfje van heel server 5
Verwijderd
Op hoger lvl heb je gewoon meer exp nodig per procent. Dus je hebt er net zoveel aan om op lvl 39 de quests te doen. Het lijkt alleen langzamer omdat je % minder snel gaat.the_Emperor schreef op 27 mei 2004 @ 00:56:
[...]
mja maar als je klaar ben met je quest krijg je ook xp met het beeindigen van zo'n quest en als je lager lvl ben heb je meer aan die hoeveel xp (in procenten gezien).
Wat heb je er aan om alle farmers daar te mollen? Met de droprate van whites schiet je er weinig mee op. En de farmers vinden het niet erg om te sterven, ze delvlen toch moedwillig. Enige wat het je oplevert is allemaal rode members in je clan wat je toch (tijdelijk) zwakker maakt.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:14:
Great minds think in parallel gutters.
[ Voor 22% gewijzigd door AwesomE op 27-05-2004 13:26 ]
...
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 16:39 ]
character transfer ? of echt opnieuw begonnen ?Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 16:38:
ik ben ook overgestapt naar server 6 ^_^ (gustin)
...
Smiling as the shit comes down...
wat voor een ben je nu dan?BaN5Hee schreef op 27 mei 2004 @ 16:05:
Ik zat al te denken, wanneer komt ´ie nou naar GoT
Alles goed? Ik ben trouwens nu bezig met een tweede char: GenoshaOne.
Maar daar ga ik nog niet mee in de buurt van cruma lopen
Zal je de komende 2 dagen dus niet meer tegen het lijf lopen
ik zit nog steeds in cruma, waar ik je laatst toen tegenkwam. vanavond ga ik cruma tower weer in met een grote groep. hebben we al eens eerder gedaan en het is best leuk daarbinnenBaN5Hee schreef op 27 mei 2004 @ 17:16:
Dark Elf fighter, lvl 7 op ´t moment.
Maar ik ben morgen vrij dus ik moet toch wel redelijk snel lvl-en nu.
Loop nu in de buurt van Gludio en Elven Land (EF etc.)
lol, AL ? Het het er potverdriedubbeltjes al lang moeten zijnScrooLoose schreef op 27 mei 2004 @ 17:04:
Komt de character transfer [b]al[b] met C1 ?................. hoop het wel
Verwijderd
ah jou heb ik laatst toegevoegd aan mijn so called /friendlistVersuvio schreef op 27 mei 2004 @ 15:40:
Op welke server zitten jullie allemaal dan, ik zit op Gustin en daar zitten veel nederlanders
Hehe, niemand die je niet IRL kent is je vriend als je rood bentDecember schreef op 27 mei 2004 @ 19:36:
Hmm, der net m'n eerste ervaring met rood worden and it wasn't a pleasant one
We zaten wat griefers te doden, maar ik moest natuurlijk weer net te laat zijn met casten, waardoor dat ventje wit werd toen ik klaar was met Aqua Swirl...
Toen heb ik het op een lopen gezet, maar ik werd toch afgemaakt
Verwijderd
Aha jij bent dus VersuvioVersuvio schreef op 27 mei 2004 @ 15:40:
Op welke server zitten jullie allemaal dan, ik zit op Gustin en daar zitten veel nederlanders
Ha leuk he rood zijnDecember schreef op 27 mei 2004 @ 19:36:
Hmm, der net m'n eerste ervaring met rood worden and it wasn't a pleasant one
We zaten wat griefers te doden, maar ik moest natuurlijk weer net te laat zijn met casten, waardoor dat ventje wit werd toen ik klaar was met Aqua Swirl...
Toen heb ik het op een lopen gezet, maar ik werd toch afgemaakt
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 20:36 ]
Is maar 25-30k hoor
Ow weapon, d8 armor. Vroeg me al af waarom je zo blij wasRocketKoen schreef op 28 mei 2004 @ 00:21:
uhm, Alphega...
eem enchant weapon D scroll is >130k waard
[ Voor 30% gewijzigd door Alphega op 28-05-2004 09:57 ]
Moest de winst wel verdelen onder de party leden, maar goed...Alphega schreef op 28 mei 2004 @ 09:55:
[...]
Ow weapon, d8 armor. Vroeg me al af waarom je zo blij wasBeetje te snel gelezen
Weapon is wel goed, stukkie zeldzamer.
Ench armor vind ik zelf niet zo heel boeiend dat kleine beetje wat je veilig kunt upgraden aan je armor.
Verwijderd
En voor mij, want ik deed het via Intronic, maar die mag 'm blijkbaar niet meer gebruikenIntronic schreef op 28 mei 2004 @ 13:12:
Als iemand nog een cc heeft, zou ik daar aub voor een maand gebruik van kunnen maken? ($14.95)
Contact me op msn of irc.
Ze werden volgens mij maar een korte tijd bewaard na de beta, dus de kans is groot dat je pech hebt...Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 13:28:
Hey, ik ben van plan volgende maand Line Age 2 te gaan spelen, is mijn account uit de beta er dan nog?
had namelijk een lvl 18 Elven Fighter zou zonde zijn als die gedelete is...
[ Voor 95% gewijzigd door Hahn op 28-05-2004 13:29 ]
Discussion Thread
Response (L2 CSR Mendoza) 05/11/2004 01:54 PM
Pieter,
First we would like to apologize for the delay in our response. We have many emails and have been answering them as quickly as possible.
At this time we have no plans to delete character accounts from the Open Beta. Your account should still be available if you are unable to purchase the game until a later date. We will announce any changes in this policy on our official web site (http://www.lineage2.com).
Thank You
Dan gebruik je hem toch gewoon? Je kon toch pas wapens en armor kwijt raken na 3x enchanten ofzo?Moest de winst wel verdelen onder de party leden, maar goed...
Armor vind ik eigenlijk ook waardeloos, heb nog steeds een enchant armor C scroll, niemand wil hem kopen. Één iemand bood weliswaar 4 adena! Stom, kon hem net zo goed toen verkopen.
[ Voor 83% gewijzigd door Aapenootjes op 28-05-2004 14:33 ]
D grade armor scrolls gaan op mijn server (Kain) voor tenminste 25k, als je 5~10 minuten wacht krijg je ook wel 27.5k en wie weet bied er iemand nog meer. Voor C kun je uiteraard meer vragen maar ook weer niet heel veel meer.KrewCial11 schreef op 28 mei 2004 @ 12:01:
[...]
Moest de winst wel verdelen onder de party leden, maar goed...
Armor vind ik eigenlijk ook waardeloos, heb nog steeds een enchant armor C scroll, niemand wil hem kopen. Één iemand bood weliswaar 4 adena! Stom, kon hem net zo goed toen verkopen.
Op wat? Wou dat ik zo rijk was om C grade armor te halen.aapenootjes schreef op 28 mei 2004 @ 14:30:
[...]
Dan gebruik je hem toch gewoon? Je kon toch pas wapens en armor kwijt raken na 3x enchanten ofzo?
Tja, paar dagen geleden gingen deze C grade scrolls al voor 80k weg, nu is dat al gedaald tot ongeveer 60k.Alphega schreef op 28 mei 2004 @ 15:33:
[...]
D grade armor scrolls gaan op mijn server (Kain) voor tenminste 25k, als je 5~10 minuten wacht krijg je ook wel 27.5k en wie weet bied er iemand nog meer. Voor C kun je uiteraard meer vragen maar ook weer niet heel veel meer.
ach ja klein detailOp wat? Wou dat ik zo rijk was om C grade armor te halen.
[ Voor 45% gewijzigd door Aapenootjes op 28-05-2004 17:46 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Aapenootjes op 29-05-2004 11:22 ]
het zal nog wel 8 jaar duren voordat wij hiervan mogen proeven.aapenootjes schreef op 29 mei 2004 @ 11:19:
hmm in korea zijn ze al weer bezig met chronicle II: age of splendor
bron = warcry
en officiële koreaanse site hmm dat ze die muziek van die intro in het spel zetten
Ik begin pas net, vind het niet zo erg, kan ik ook bijwerkenebborazor schreef op 29 mei 2004 @ 11:34:
[...]
het zal nog wel 8 jaar duren voordat wij hiervan mogen proeven.
wanneer staat c1 nou voor de release?Count schreef op 29 mei 2004 @ 12:12:
Ze willen de tijd tussen NA en Korea updates verkleinen. Het doel is dat C2 2-3 maanden na Korean release al in NA komt (ipv 6 maand). Dat zegt Dhevrin in een E3 interview.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 14:32 ]
[ Voor 35% gewijzigd door De Cowboy op 29-05-2004 21:27 ]
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 21:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 30-05-2004 02:14 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq