Alcatel router -> ICS -> Client

Pagina: 1
Acties:

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:53

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Ik heb denk een incompatible probleem.

Ik tik even kort een overzicht van hoe het uit ziet.

Router(Alcatel 510)->Server PC(ICS)(2 Nics) -> Client(waar ik nu op zit)

Het probleem is dat ik een programma gebruik dat jullie vast kennen namelijk Emule.

E-mule kan een zogenaamd "high id" krijgen mits je de juiste poorten toewijst. Vroeger kreeg ik dit wel goed. (Router -> Client) maar sinds de nieuwe situatie is dit niet meer, ik krijg dus een "low id".

Hoe kan ik zorgen dat ik de poorten kan doorsluizen door de ICS pc naar de client?

Ik heb al gebrobeerd de NAPT poorten op de router door te sluizen direct naar de client pc maar dat lukt al niet.

Overzicht:

Router: xxx.xxx.xxx.xxx -> ICS pc: ip 10.0.0.150 -> 192.168.0.1 (gateway adres) -> client gebruikt 192.168.0.1 als gateway + DNS en heeft ip 192.168.0.3 .

'Beide pc's hebben XP OS.

Help! hoe ga ik het aanpakken? :X

Alvast bedankt voor de reacties. Ik kon niets duidelijks vinden in de voorgeprogrameerde nieuwspost's

Spec's PC

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Koop een Switch en doe alles via je Alcatel :Y) Dat ICS is hoog pruts gehalte vind ik en zonde van je Alcatel 510 :)

[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 30-04-2004 17:34 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je je router al als router gebruikt, hoef je geen ICS te gebruiken. De 2 netwerkkaarten in de PC die nu ICS draait bridgen zou genoeg moeten zijn..

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:53

nhanssen

QVL is non-tweakers

Topicstarter
Thanx dus eenvoudig de kaarten bridgen is alles? Bloos! dat was makelijk ;)

Alvast hartelijk bedankt :Y)

I feel stupid 8)7

Case can be closed

[ Voor 8% gewijzigd door nhanssen op 30-04-2004 17:48 ]

Spec's PC