Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Inspriratie

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eeej

ik wou mijn pc ook binnekort gaan casemodden (is overgens de eerste keer dat ik hier aan begin)
Maar nu hebk alleen nog wat inspiratie nodig :9
ik wou wel zo iets standaards maken met 4 van die hoeken zeg maar..
en dan in het midden met zo`n gekluerde fan..
maar nu moet het toch nog orgineel zijn :D 8)7
Dus was ik benieuwt of jullie nog wat iedeen hadden :d
===
en weten jullie trouwens nog een paar winkels in NL waar ze Casemod spullen verkopen en niet zo duur natuurlijk :)

alvast bedankt,

grtz Onno

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:35

NoTimeRemains

I know

met een btje rondzoeken op dit forum kan je heus wel wat vinden ...

TP gedaan ...

This is the Way.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

onno_my, welkom op GoT. Ik wil je bij deze een wijzen op de algemene faq, en dan met name het volgende:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Verder heeft elk subforum een eigen policy en faq. Lees deze ook aub door voordat je een topic opent.

Dit topic gaat op slot omdat wij niet kunnen weten wat jij mooi vindt, en je daarnaast best zelf even kan zoeken naar casemod winkels. De pricewatch op www.tweakers.net is een goede plek om te beginnen.

Dit topic is gesloten.