ieeeepppppp :P
Bericht hierboven
* irrelevant vindt 25000 dan weer mooier dan 20000
Verwijderd
ik denk dat niemand op een verassing zit te wachtenOp dinsdag 19 december 2000 15:26 schreef Floris_Diemel het volgende:
...een kloon blijkt te zijn de verassing niet komt. (Ja ik blijf nog een beetje vaag, dat is expres)
Nee serieus, typo, hardstikke leuk, goed gezien hoor
Bericht hierboven
Verwijderd
als ik dan toch mag mierenneukenOp dinsdag 19 december 2000 15:30 schreef Floris_Diemel het volgende:
Sjah nou, dan gaat het niet door hoor
Nee serieus, typo, hardstikke leuk, goed gezien hoor
hartstikke
Dan ook voor alle gebruikers, niet gaan discrimineren heOp dinsdag 19 december 2000 20:46 schreef Tom het volgende:
En er moet een feestje voor mod/ads komen
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Tom gunt alleen de Elite wat, en niet de trouwe Tweakertjes...
*sniff*
Nu ben ik erg teleurgesteld in Tom, behalve als hij mij ook een stukkie taart geeft, en de rest lekker niet !!!
Mwuhahaha !
Aannames zijn fataal.
* AntonT agrees with Tom >:):P>:):9Op dinsdag 19 december 2000 20:46 schreef Tom het volgende:
En er moet een feestje voor mod/ads komen
Professioneel Hyves-weigeraar
Gemene Adjes !
Stelletje BAFH's !
Aannames zijn fataal.
20.000 gebruikers!! (20.005 om precies te zijn)
Jeetje wat snel, ik kan me de 10.000 grens nog herinneren als gister
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Zonder ons (de trouwe gebruikers / tweakers) zou t.net niet zo groot zijn geworden!!
"We are Tweakers.net !!!"
Beetje hal kan wel 20.000 man hebben toch?
Offuh met zijn allen naar Innercity ofzo?
Nee serieus: Superrelaxed dat er zo veel mensen de moeite nemen om mee te doen en mee te helpen. Applausje voor jezelf zou ik zeggen.
Deze persoon is het geworden. We zullen binnenkort bekendmaken wat hij heeft gewonnen
Bericht hierboven
(dit dat ik het 'em misgun ofzo, 'k vraag het me alleen af.)
Verwijderd
Verwijderd
zoals ik al zei, dat is diegene met nummer 20000, maar dat is niet diegene die ons over de grens heeft getild, ivm verwijderde gebruikersOp woensdag 20 december 2000 15:01 schreef GraasGast het volgende:
ehm...www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=20000 mischien??
vertelt mij dat 'fat-aars-sjaak' heeft gewonnen.
Verwijderd
aaaah dat meen je niet ik d8 vanmorgen van hmm ik moet ook maars men nickname reggen nog nooit daar gepostOp woensdag 20 december 2000 15:51 schreef Arjen het volgende:
select * from members order by registerdate limit 19999,1
vertelt mij dat 'fat-aars-sjaak' heeft gewonnen.
Wat een LOL, maareuh ik zal met Daniel en Femme eens overleggen hoe het zit met de prijs.
Ik had namelijk al een voorstel gedaan, maar we moeten even kijken of dit allemaal zonder problemen door kan gaan.
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
jij bent maar een nieuwspostertje jongen, wen er nou maar aanOp woensdag 20 december 2000 00:16 schreef WouterTinus het volgende:
Bezoekers kunnen een plaatje van onze taart downloaden na afloop
(*geintje*)
Verwijderd
hij is niet echt newbie he?Op woensdag 20 december 2000 16:39 schreef Floris_Diemel het volgende:
Whehehehe, dat hij zou winnen zeg!
Wat een LOL, maareuh ik zal met Daniel en Femme eens overleggen hoe het zit met de prijs.
Ik had namelijk al een voorstel gedaan, maar we moeten even kijken of dit allemaal zonder problemen door kan gaan.
Bericht hierboven
Verwijderd
got regular ! klinkt wel vetOp woensdag 20 december 2000 16:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
Nee hij is een GoT regular, maar was nog niet geregistreerd volgens mij, dus ja...
staat dat woord in het woorden boek
Verwijderd
thnxOp woensdag 20 december 2000 18:05 schreef Aikeleer het volgende:
Sjaaaakie!
DikkeKont, gefeli!!!![]()
![]()
![]()
Verwijderd
GRRR-atisOp woensdag 20 december 2000 18:31 schreef Aikeleer het volgende:
hmmz, hij is dus wel newbie. Afzeiken !!!
feestneus op
JAAAA, goed idee!! En dan zorgt Obi voor de kaarten, VIP uiteraardOffuh met zijn allen naar Innercity ofzo?
Jag
Feut is gewoon een woordt voor een 'niets'... Studenten gebruiken het ook als het goed isOp donderdag 21 december 2000 03:51 schreef HlpDsK het volgende:
WTF is een feut?
Wat overigens niks te maken heeft met het feit dat er best wel veel vrijgezelle mentoren een partner opduiken uit hun mentorgroepje:P
Verwijderd
Owja zag laatst al een bonnetje in de C'T staan. "Wordt nu lid van Tweakers.net, en ontvang een gratis Tweakers.net tractor uit de collectie van Femme" >;)