Ik heb op een PC dumpdag een toetsenbord met ingebouwde speakers gekocht. De toetsen zijn Italiaaans schat ik * Enter=Invio en Pauze=Pausa etc. Als ik het toetsenbord op taal nederlands zet en indeling VS internationaal, gaan alle tekens toch verkeerd. . Het toetsenbord is gewoon QWERTYUIOP.Wie weet welke taal of welke indeling ik kan gebruiken?
Wat dacht je van Italiaans? (als het een italiaans toetsenbord is)
Meh ...
Waarom niet gewoon als NL - VS internationaal zetten?
dat die tekentjes anders staan dan op dat keyboardje maakt otch niets uit?
dat die tekentjes anders staan dan op dat keyboardje maakt otch niets uit?
dat lijkt me nogal irritant, als er op je toetsenbord een ? staat en je krijgt een + als je m indrukt? teminste, ik denk dat ie dat bedoelt
Everything is possible, until it's not.
Hmm.......... lachen......... ik heb 2 tobo's als reserve ergens staan en die kan je dus inderdaad als NL - VS Internationaal of zoals ik mijn toetsenbord altijd zet Engels - VS Internationaal (hopelijk goed vertaald naar NL zit zelf met Engelse XP Home versie) en als je dan een beetje weet waar alle toetsen normaal gesproken zitten kan je gewoon doortypen hoor
[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 29-04-2004 15:15 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Hoe zijn die speakers aangesloten? Gewoon via een kabel naar de geluidskaart of alles via USB?
Pagina: 1