Password recovery, admin login ok, niet alleen wissen

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04 14:05
Op m'n pc staan wat private doc's, die ik inrarde, met password. Meteen dat passwd ook op m'n windows account gezet, alles weer veilig. System locked, ff weg. In de avond terug... en niet meer de pc inkunnen. na een reboot (die niet nodig was natuurlijk) heb ik me ingelogd als administrator ipv m'n eigen account. Ik dacht meteen aan m'n rar bestand, die hetzelfde wachtwoord heefta ls m'n windows account, ook die wilde niet openen met het passwd dat ik dacht dat ik het gegeven had. Ik heb er nu een tool op staan die passwords zoekt, maar die is al aan z'n 2e ronde bezig, nu met alle gekste characters. En dit duurt _lang_.

Aangezien ik m'n windows account nog neit heb gereset, moet daar ergens nog een wachtwoord in staan. Nu heb ik wel van die tooltjes die je password kunnen weggooien, maar niet die je passwd kunnen lezen! Als ik dat windows wachtwoord heb, kan ik ook m'n rar archive weer in. Die windows settings boeien me niets, ik moet dat toch om de paar weken opnieuw installeren, maar die rar...

Nu heb ik helaas niets kunnen vinden op google, niet voor rar, niet voor windows. RAR lijkt alleen crackable te zijn door alles te proberen, anders moet ik straks 2 weken lang dat doen, als het niet anders kan dan kan het niet anders. Maar als ik ook het windows wachtwoord kan vinden, scheelt dat een hoop tijd.

Zijn er tools, liefst freeware, maar anders betaald, die een windows wachtwoord kunnen achterhalen, ipv verwijderen?

s.v.p. geen hack/warez etc site's plaatsen, dat kan hier niet. Weet je niet of iets door de beugel kan, mail mij dan persoonlijk, of mirror het bestand even

edit:
Ik zie net in een ander oud topic dat het plaatsen van uitleg niet mag? Mag het wel als je gewoon admin bent op je eigen PC? Ik bedoel, hardware=mij dan mag ik er toch mee doen wat ik wil :?

[ Voor 8% gewijzigd door pierre-oord op 29-04-2004 09:39 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Misschien domme opmerking, maar als de rar hetzelfde password als je windows had, dan weet je het password toch?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

[evident] Stond je Caps Lock toevallig niet aan/uit toen je het paswoord voor de eerste maal invoerde? [/evident]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

pierre-oord schreef op 29 april 2004 @ 09:36:s.v.p. geen hack/warez etc site's plaatsen, dat kan hier niet. Weet je niet of iets door de beugel kan, mail mij dan persoonlijk, of mirror het bestand even
offtopic:
dit vragen mag ook niet :)

An Explanation of l33t Speak

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04 14:05
@wolvie: Nee, dat weet ik dus niet, heb ze tegelijkertijd gewijzigd, en toen weggegaan
@neobahamuth: heb ik geprobeerd, al m'n wachtwoorden gehad, ook wat dingen als teset123 enzo, en dat met caps aan en uit
@Buzz_lightyear: ok, als je twijfelt over iets mail het dan maar naar een mod, ook goed :) als het ok is post het dan wel he :)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

slotje wat mij betreft, ook hiervan is veel info te verkrijgen

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

Mja, passwords achterhalen gaan we je niet mee helpen. Het via een omweg vragen naar dat soort tools al helemaal niet en er is zat over te vinden met google, gewoon kwestie van verschillende keywords gebruiken.
Zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

[ Voor 16% gewijzigd door momania op 29-04-2004 10:02 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.