Draadloze speakers

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:05

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
n.a.v. deze topic:

Ik ben op zoek naar een setje draadloze speakers, die het over een afstand van een meter of 10 doen. Mono, stereo maakt me niet uit. Het hoeft ook niet mega-hifi te zijn als er maar een beetje geluid uit komt.

Wat zijn goede merken (types) en wat zijn de kosten?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Philips heeft speakers met een FM zender en ontvanger (die in de speakers zit). Die is geschikt tot wel 100m ofzo. In de speakers zit uiteraard een eindversterker, dus je zult wel een stopcontact in de buurt moeten hebben (zo draadloos zijn ze dus ook weer niet). Ze zullen echt niet duur zijn, maar zijn dan ook niet HiFi waardig denk ik.

Jag

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Ik heb trouwens thuis nog een Philips draadloze koptelefoon.. Zou daar nog iets mee te doen zijn, dat het via boxjes ten gehore gebracht wordt ipv via die koptelefoon? Ik bedoel die zender zou toch bruikbaar moeten zijn lijkt me (is dus via radiogolf, niet infrarood)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

ik zou zou zeggen:
1 - schroef open koptelefoon
2 - haal ontvanger componenten eruit
3 - regel een voeding die erop past
4 - sluit ontvanger uitgangen (zorg wel dat de impedancie goed is)aan op de ingang van een versterker
5 - sluit versterker aan op boxen of neem een actieve speakerset

suc6

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
hehehe Offe koop net zo'n set speakers als jag :) dan heb je niet eens zender nodig maar een setje fatsoenlijke RockNrolL kaste zoals de kenners ze ook wel noemen :) moet je alleen doen als je vrijstaand huis hebt Of hele aardige buren :)
Owja jag T word bij mijn wel een turbosound "setje" maar niet de impact :) kan van een collega van me zijn set overkopen zal je t tiepe nog wel laten weten is incl. carver pm900 en x-over :)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

geen draadlozen kopen gewoon mission of jbl speakers halen dan heb je nooit geen andere meer nodig

• Jag

Jag

Hmm, lekker hoor :9. Met zo'n Carver zit je in ieder geval goed.
Maar vertel maar zo snel mogelijk de typenummers van die Turbosound dingen. Wat is het ongeveer?

Jag

Verwijderd

digifiel: Open je ff een topic als je meer weet? Ik heb geen idee waar dit over gaat, maar het klinkt best interessant!

• Koffie
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dat met die koptelefoon moet gaan lukken.
Hebben ze een keer in de ComputerIdee gedaan (Dat blad voor dummys).
Ze hadden de koptelefoon op de tulp-in van een sterotoren gedaan (recieve) en de zender op de lijn uit van een geluidskaart. Dit in het kader van draadloze MP3tjes.
Zo moet he bij jou ook wel te doen zijn.
Alleen moet je dus wel ff het signaal wat uit die koptelefoon komt versterken, anders hoor je amper iets.

Suc6
Koffie

Braaikamer - Smoke&BBQ

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Ben zelf helaas niet zo technisch aangelegd.. ;( (op dat gebied dan)

Maar zou het ook op een manier te doen zijn dat ik m'n bijbehorende koptelefoon niet hoef te slopen?

• Jag

Jag

Ik denk het niet, je zal je koptelefoon iig moeten beschadigen. Ik zou dit dus niet doen.

Jag

• digifiel
  • Laatst online: 26-01 14:15
isse goed marre voor dat ik ze ga halen wordt wel loop volgend jaar :( ze zijn beetjuh duur :( maaar dan heb je ook wat :)
t wordt een hoop bij beunen en sparen en weinig stappen maar dat heb ik er wel voor over ;)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Pagina: 1