Muziek in de badkamer

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:43

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Het lijkt me wel errug relaxed als ik in m'n badkamer, als ik lekker in bad lig te weken naar m'n mp3tjes kan luisteren die ik op m'n computer in de woonkamer afspeel.

zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, of die tips hebben? ik bedoel qua bedrading, of zelfs draadloos? en gebruik je dan 1 of 2 boxen?

Any help is welcome

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

Ik geloof dat philips van die draadloze actieve speakers heeft (= speaker en versterker ineen) daar moet het zeker mee lukken ( vriend van me heeft ze en zit ermee achter in zijn tuin werkt prima)

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Kostdat? :)
Is dat nog 'n beetje vochtbestendig enzow?

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Een neef van mij zit in een studentenhuis waarbij ze een mono-cluster in de badkamer hebben hangen, via diverse draden is er dan in elke kamer een aansluiting om aan je versterker te hangen, en op de gang zit een soort van ouderwets telefoon-doorschakelding (met van die grote 1/2-inch (toch?) pluggen). Ze noemen dat KODS: Kabaal Onder De Straal. (beter is natuurlijk }:O onder de straal :9)

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-06 20:14

Zeeuw

5.6

Wij hebben ook muziek in de badkamer.
2 speakers in het plafond en draden doortrekken naar stereo/PC.
We hebben van die vochtbestenige van SoundLab.
Komt mooi geluid uit.

Nu nog een waterdichte AB die door muren heen gaat en ik kan tenminste van nummer switchen.
Das 1 nadeel
verder zwaar relaxed
ook onder het schijten :D

Read the badge, Bitch!

Verwijderd

Lekker liggend in bad kijk ik lekker TV met de afstandsbediening naast mij.
Maar wil je leuke vochtbestendige speakers moet je alarmspeakers nemen, deze hebben een plastic membraam.....

• CAP-Team

CAP-Team

Topicstarter
Hmm errug interessant allemaal.. denk dat draadloos toch de beste oplossing is, ik heb nl. geen systeemplafond maar een van (dik) beton, waar ook nog eens een berg leidingen doorheen lopen.

Ik heb ook geen zin om overal draden door te gaan boren enzow.. mono maakt me niet uit.

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Weet iemand of er ook waterbestendige synthesizers bestaan? Kan ik mezelf tenminste begeleiden onder het zingen (ja ik ben een echte Badkamer Bariton :+)

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

Pagina: 1