Sinds enkele dagen ben ik de trotse eigenaar van een Philips HDD 060 mp 3 speler. Het is een geweldig apparaat zover ik het gebruikt heb, klein compact met lange standby tijd. De 1,5 gb is een bewuste keuze geweest om dat alles wat daar boven komt (behalve 4 gb) ik van mening ben dat dat overkill is. Maar goed, dat is niet de reden om deze topic te starten. Het enige nadeel dat ik kan vinden aan dit apparaat is dat de bijgeleverde software erg onhandig werkt, (kan een kwestie van gewenning zijn hoor) is er misschien iemand die meer ervaring heeft en evt. een andere manier heeft gevonden om MP3's op dit apparaat te krijgen?
Die klacht hebben meerder mensen (Voornamelijk met de HDD100). Voor die gebruikers is het topic [Philips HDD100]Is dit legaal? zeker de moeite waard om te volgen. (Met name v.a. pag. 2) Ik weet alleen niet of het orginele prog. voor de HDD060 gelijk is aan die voor de HDD100, maar zo ja, dan is het ook wat voor jou.
Wat je al wel kan testen is de progje (uit de zelfde topic) om de bestanden van je speler naar je PC te kopieren. (Kan normaal ook niet. Wel?) Als dat het doet is IMO de kans groot dat dat andere prog het ook gaat doen.
Zo niet. Stel het daar voor zou ik zeggen...
Wat je al wel kan testen is de progje (uit de zelfde topic) om de bestanden van je speler naar je PC te kopieren. (Kan normaal ook niet. Wel?) Als dat het doet is IMO de kans groot dat dat andere prog het ook gaat doen.
Zo niet. Stel het daar voor zou ik zeggen...
[ Voor 3% gewijzigd door DeeD2k2 op 29-04-2004 10:29 ]
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Zit ik dus ook te zoeken, en lopo net tegen dit aan: http://dbpoweramp.com/sveta-portable-audio.htm
Ik moet het nog proberen, maar is natuurlijk het mededelen waard
Ik moet het nog proberen, maar is natuurlijk het mededelen waard
![]()