hallo. na een tig aantal virussen op mijn d-schijf . heb ik na cleaning een nieuwe versie van windows op de schijf gezet. windows xp. alles draait nu weer en ik ben er artstikke gelukkig mee. nu ben ik alleen al twee dagen aan het proberen om mijn emailadressen, mijn emails en als het kan mijn favorieten terug te plaatsen die staan namelijk nog op de c schijf waar de aangetaste versie van xp op staat. als ik die probeer op te starten dan krijg ik deze melding
stop c000021a{fatal system error}
the session managerinitialization system process terminated unexpecttely whit a status of
0x000026c(0x00000000 0x00000000)
the system has shut down
vervelend maar vervelender vind ik dat ik dus vanuit de nieuwe windows niet bij mijn documents and settings kan van de vorige windows.... snap je het nog?
nu is mijn vraag of er een manier is om dat wel te kunnen( ik heb namelijk geen toegang) of kan ik anders de foutmeldng oplossen vanuit het nieuw draaiende systeem?
het oude systeem is de winxp home edition en de nieuwe is de professional edition.
als jullie me kunnen helpen erg graag
stop c000021a{fatal system error}
the session managerinitialization system process terminated unexpecttely whit a status of
0x000026c(0x00000000 0x00000000)
the system has shut down
vervelend maar vervelender vind ik dat ik dus vanuit de nieuwe windows niet bij mijn documents and settings kan van de vorige windows.... snap je het nog?
nu is mijn vraag of er een manier is om dat wel te kunnen( ik heb namelijk geen toegang) of kan ik anders de foutmeldng oplossen vanuit het nieuw draaiende systeem?
het oude systeem is de winxp home edition en de nieuwe is de professional edition.
als jullie me kunnen helpen erg graag