Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Heb je geen garantie meer erop? Dacht dat Matrox 2 jaar garantie gaf
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Je kan er toch gewoon een andere fan op schroeven
En dan op 5 volt laten draaien, dan hoor je em amper
De heatsink is nu al niet aan te raken. Dus met de fan op 5v koelt hij nog minder. Misschien dat er een andere grotere fan op past. Weet iemand of dat past?Pastasaus schreef op 28 april 2004 @ 17:06:
Je kan er toch gewoon een andere fan op schroevenEn dan op 5 volt laten draaien, dan hoor je em amper
Anders mod je er een 80mm fan onder en zet je die op 5V. HEb je vast en zeker genoeg flow en lekker stil ook. Wel originele fan uitzetten dan natuurlijk.Audi_S2 schreef op 28 april 2004 @ 17:10:
[...]
De heatsink is nu al niet aan te raken. Dus met de fan op 5v koelt hij nog minder. Misschien dat er een andere grotere fan op past. Weet iemand of dat past?
Ik denk dat je er ook het beste een 80mm fan of een grotere fan voor kunt schroeven en dan op 7 of 5 volt laten draaien.
Je kunt ook een oude heatsink pakken van een cpu en die er dan onder maken met ty-wraps of zo, dat koelt ook goed en dan de fan ook weer op 5 of 7 volt laten draaien.
Je kunt ook een oude heatsink pakken van een cpu en die er dan onder maken met ty-wraps of zo, dat koelt ook goed en dan de fan ook weer op 5 of 7 volt laten draaien.
Als je om te beginnen het onderstaande topic eens doorneemt ben je al een heel eind
Reken er wel op dat je er zelf een koelblok op moet modden want ik kan me zo 1 2 3 geen speciale koeler voor een Parhelia bedenken...
[Koeling] Hoe koelen jullie je videokaarten?
Use the Search Luke...
Pak een socket a heatsink, adhesive, plakken drogen en klaarSilentpuma schreef op 28 april 2004 @ 20:52:
Als je om te beginnen het onderstaande topic eens doorneemt ben je al een heel eindReken er wel op dat je er zelf een koelblok op moet modden want ik kan me zo 1 2 3 geen speciale koeler voor een Parhelia bedenken...
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
Volgens de verpakking van mijn Zalman ZM80C-HP past hij wel DEGELIJK op een parhelia (lijkt me sterk dat hij niet past, zitten verstelbare "armpjes" op en een breder GF4 blokje bij voor gaten die verder weg zitten), maar wordt de optionele fan ZM-OP1 aangeraden op de parhelia, omdat die nogal heet wordt.
Is er iemand die deze Zalman cooler passend op zijn Parhelia heeft?Verwijderd schreef op 28 april 2004 @ 22:22:
Volgens de verpakking van mijn Zalman ZM80C-HP past hij wel DEGELIJK op een parhelia (lijkt me sterk dat hij niet past, zitten verstelbare "armpjes" op en een breder GF4 blokje bij voor gaten die verder weg zitten), maar wordt de optionele fan ZM-OP1 aangeraden op de parhelia, omdat die nogal heet wordt.
Verwijderd
Als je een beetje handig bent kan je gewoon een oude heatsinks nemen en deze bevestigen. Indien er bevestegings gaten zijn via de gaten anders koop je ff adhesive of doodgewoon superlijm met in het midden beetje thermal paste.
Afhankeljik van je hs en casetemp kan je passief werken.
Afhankeljik van je hs en casetemp kan je passief werken.
Pagina: 1