Toon posts:

Laptop HDD spint wel, maar wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop harde schijf spint nog wel op als ik deze aansluit,
maar wordt niet meer herkend door de laptop.

Wanneer ik de harde schijf in een gewone PC hang door middel van een verloopstukje, dan herkent deze de harde schijf evenmin. Ik heb het in twee PC's getest, maar beide zonder succes...

De harde schijf begon voor twee maand terug al af en toe te tikken, dit deed die om de paar uur een keer ofzo.

Ik weet alleen niet wat er nu kapot is, ik zou persoonlijk zeggen dat er iets in de electronica zit, omdat de harde schijf nog wel opspint.

Is er nog een manier om de data te recoveren.

Ik kan niet te veel doen met die harde schijf omdat er nog garantie opzit en deze van de week wordt omgeruild door een nieuwe.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27

UTM

Dat die spint is niet zo heel erg gek, hij zit gewoon op je voeding aangesloten :)
Maar je moet toch eens gaan denken dat je HD idd kapot is. Je zou eventueel de printplaat kunnen vervangen, maar dat is iet wat tricky. Hier hebben ze het daar ook over: harddisk controller vervangen. Kijk hier anders eens: Hoe krijg ik verloren gaande data terug?
Ik kan niet te veel doen met die harde schijf omdat er nog garantie opzit en deze van de week wordt omgeruild door een nieuwe.
Mischien dat ze daar wat hebben voor je verloren gegaande files. Er zit iig garantie op, dus ik zou er vrij weinig mee gaan doen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door UTM op 28-04-2004 13:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik maar pech gehad...

Had ik maar een backup moeten draaien...