woei, k las eerder in dit topic dat de Dodge Viper ook in NFSU 2 komt...das mijn favo bak alle tijden 
komt er niet in volgens de car list 
zou wel mooi zijn maar is een super car dus verwacht het niet
zou wel mooi zijn maar is een super car dus verwacht het niet
Ik had eigenlijk ietsje meer van Deel 2 verwacht maar wat niet is kan in de definitieve versie nog komen natuurlijk, wat ik in de demo mis is Force Feedback support.. En ook reageert mijn stuurtje best traag vergeleken met de 1ste Underground. Ik moet bijna volledig sturen om de auto de bocht in te sturen.. Dat was bij Underground (1) niet het geval, deze reageerde veel directer.
Ik hoop zelf dat het nog wat beter wordt.
@eXpanz: Inderdaad, sinds ik Need for Speed (1ste) deel gekocht heb is de Viper ook mijn favo bak geworden.. Maar ik vind het niet echt iets voor Underground.. Ik denk dat je in de real life underground-scene echt geen Viper's tegen zal komen.
Haha, moet je voorstellen, een getunde Opel (want dat merk zie je het meeste op straat) tegen een Viper.. Hoezo oneerlijk...
@eXpanz: Inderdaad, sinds ik Need for Speed (1ste) deel gekocht heb is de Viper ook mijn favo bak geworden.. Maar ik vind het niet echt iets voor Underground.. Ik denk dat je in de real life underground-scene echt geen Viper's tegen zal komen.
Haha, moet je voorstellen, een getunde Opel (want dat merk zie je het meeste op straat) tegen een Viper.. Hoezo oneerlijk...
[ Voor 33% gewijzigd door Bart© op 02-11-2004 12:36 ]
uhmmz, ik rijdt degelijk WEL met FF hoor.. MOMO logitech..Sierra-NL schreef op 02 november 2004 @ 12:21:
Ik had eigenlijk ietsje meer van Deel 2 verwacht maar wat niet is kan in de definitieve versie nog komen natuurlijk, wat ik in de demo mis is Force Feedback support.. En ook reageert mijn stuurtje best traag vergeleken met de 1ste Underground. Ik moet bijna volledig sturen om de auto de bocht in te sturen.. Dat was bij Underground (1) niet het geval, deze reageerde veel directer.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
ik heb bij nfs:u1 ook eens met stuurtje gespeeld en vond dat zwaar bagger, erg late reactie van het spel. is dus zo te horen niet beter geworden
Hmm, raar hoor.. Dan zal ik toch nog eens even rond moeten snuffelen dan.. Ikzelf gebruik trouwens een Microsoft Force Feedback Wheel. (erg tevreden hierover)R-B schreef op 02 november 2004 @ 13:03:
[...]
uhmmz, ik rijdt degelijk WEL met FF hoor.. MOMO logitech..
@EeuwigeDuister: Ik vind het racen met stuur echt veel gaver dan met een keyboard en in NFS Underground (1) werkte dit echt als een tierelier!! Ik denk toch dat dat aan de machine heeft gelegen waar je op gespeeld hebt.
Verwijderd
Net even demo gespeeld en ik moet zeggen dat die Free Roam op zich wel grappig is. Ik hoop alleen dat je nu wel op iedere auto een dubbele uitlaat kunt laten zetten (dus 1 aan iedere kant). In nfs:u kon je dit niet, en dat was toch wel jammer, aangezien dat toch een van de eenvoudigste dingen is om in real life te veranderen. Een keuze tussen 1 uitlaat, 2 uitlaten en de eventueel de positie van de uitlaat (vooral dan midden vs zijkant) lijkt me toch wel leuk. Jammer genoeg is de demo wel erg beperkt en krijg je dus geen mogelijkheid om te kijken wat je allemaal kunt tunen. Behalve dan die 'bling' dingen, maar die vind ik toch grotendeels nutteloos.
Is overigens bekend of je meerdere auto's kunt bezitten? Lijkt me wel zo handig om voor ieder soort race een aparte auto (met aparte instellingen) te hebben.
Is overigens bekend of je meerdere auto's kunt bezitten? Lijkt me wel zo handig om voor ieder soort race een aparte auto (met aparte instellingen) te hebben.
Verwijderd
werkt zon wiel eigenlijk wel net als een echte? Ik bedoel alsje een turn maakt dan moet je iets van 2 a 3 keer de stuur om zijn as draaien.Sierra-NL schreef op 02 november 2004 @ 14:26:
[...]
Hmm, raar hoor.. Dan zal ik toch nog eens even rond moeten snuffelen dan.. Ikzelf gebruik trouwens een Microsoft Force Feedback Wheel. (erg tevreden hierover)
@EeuwigeDuister: Ik vind het racen met stuur echt veel gaver dan met een keyboard en in NFS Underground (1) werkte dit echt als een tierelier!! Ik denk toch dat dat aan de machine heeft gelegen waar je op gespeeld hebt.
Kheb even een game gecreate
GoTxTweakers --> pass=got
zie ´m niet staanTutti-frutti schreef op 02 november 2004 @ 14:57:
Kheb even een game gecreateGoTxTweakers --> pass=got
edit± nu wel in drift mode
[ Voor 11% gewijzigd door FlyEragon op 02-11-2004 15:17 ]
Ik heb ook de MOMO maar geen FF, heb je dat ergens ingesteld of stond dat standaard aan?R-B schreef op 02 november 2004 @ 13:03:
[...]
uhmmz, ik rijdt degelijk WEL met FF hoor.. MOMO logitech..
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
We reden net, maar ik heb nu drift game
Verwijderd
hoe komt het eigenlijk dat je niet door die wegen kan met die sleutels op, moet je daar een sleutel voor vinden ofzo?
ik denk dattie gelockt zijn en dat je die in underground mode in de full kan unlocken
btw wie was die andere net?
igg ik was GoTM1lamb3r
en tuttie was GoTxTweakers
btw wie was die andere net?
igg ik was GoTM1lamb3r
en tuttie was GoTxTweakers
UHm, je moet bij Wheel Options ofzo dacht ik sterkte instellenRusty schreef op 02 november 2004 @ 15:12:
[...]
Ik heb ook de MOMO maar geen FF, heb je dat ergens ingesteld of stond dat standaard aan?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Weird ik heb geen wheel options? Ik kan wel de controls instellen maar daar staat niks bij over FF strength ofzoR-B schreef op 02 november 2004 @ 15:51:
[...]
UHm, je moet bij Wheel Options ofzo dacht ik sterkte instellen
Haha, kijk je niet goed. Hij is er, heb geen tijd om screen te makenRusty schreef op 02 november 2004 @ 16:13:
[...]
Weird ik heb geen wheel options? Ik kan wel de controls instellen maar daar staat niks bij over FF strength ofzo

Verwijderd
Ik heb het volgens mij niet eens aangezet.
Alleen me knopjes even aangepast

Je moet ff klikke waar het pijltje staat.. dan kan je switchen tussen keyboard and wheel

Je moet ff klikke waar het pijltje staat.. dan kan je switchen tussen keyboard and wheel
Verwijderd
true, true...Sierra-NL schreef op 02 november 2004 @ 12:21:
ook al zou et wel tof zijn
EDIT: met je gepimpte Viper rondscheuren door het stadje
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 17:37 ]
Ja die had ik uiteraard wel gevonden maar daar staat niks over FF strength of uberhaupt FF aan of uit.Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:21:
Ik heb het volgens mij niet eens aangezet.
[afbeelding]
ik ga nu screen maken voor je
het staat volgens mij ook onder player en niet onder die key/wheel config
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Ja ik heb het nu ook net gevondenBruceLee schreef op 02 november 2004 @ 18:27:
het staat volgens mij ook onder player en niet onder die key/wheel config
Player options:

Thanks, ik had het ook net gevonden. Gelukkig kan je wheel range aanpassen. Nu stuurt ie tenminste wat directer
Verwijderd
Graag gedaanRusty schreef op 02 november 2004 @ 18:37:
Thanks, ik had het ook net gevonden. Gelukkig kan je wheel range aanpassen. Nu stuurt ie tenminste wat directer
Ik heb trouwens nog een bugje gevonden.
Die car kwam niet door de muur heen !

ja die screen had dik dus ook gemaakt, maar nu niet meer nodig zo te zien..
Is er nog een GoT server ergens? Ik moet zeggen dat ik het nog erg slecht vind werken het vinden van een goede server enzo
Wat doet dat stability control OFF eigenlijk? En wat is het beste om het snelste te rijden?
Verwijderd
options >> player >> stability control.dark4ever schreef op 02 november 2004 @ 20:23:
Wat doet dat stability control OFF eigenlijk? En wat is het beste om het snelste te rijden?
Zet het zelf ook even uit.. en je komt erachter
Het zorgt er voor dat als je op het grensje gaat rijden de auto zichzelf gaat corrigeren.
Maar als je de auto zelf goed in de hand heb.. dan ben je sneller als het uit staat
do i need to say anything more?
Toetsenbord, auto gear, stability controll off
Toetsenbord, auto gear, stability controll off
[ Voor 15% gewijzigd door Bliep op 02-11-2004 21:32 ]
Rijden jullie die tijden met of zonder verkeer en reversed of normaal en met of zonder nos
.
[ Voor 13% gewijzigd door bAdmuTs op 02-11-2004 21:35 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
uhm, ligt er een beetje aan ik rijd meestal zo:
-race met 4 rondes
-zonder verkeer
-1ste geen nos
-2de ronde geen nos
-3de ronde voluit nos
-4de ronde nog een beetje uitproberen in tegen de wanden leunen
verder rijd ik normal, maar reversed lijkt me ook is leuk om in te verdiepen
Heb het vandaag ff online gespeeld, en ben er nog niet helemaal achter hoe je die bocht maakt na die 1ste schortcut (da's de 2de in de normal mode)...... Dus iemand, tips? Of moet je daar ook de schortcut overslaan de gewoon tegen die bocht aan leunen?
[edit]
Ik heb even een reversed 10 ronden durende race gedaan, en moet zeggen dat ik de forward leuker vind
de reverse is veel makkelijker heb ik het gevoel, hoewel ik minder snelle tijden neerzet
-race met 4 rondes
-zonder verkeer
-1ste geen nos
-2de ronde geen nos
-3de ronde voluit nos
-4de ronde nog een beetje uitproberen in tegen de wanden leunen
verder rijd ik normal, maar reversed lijkt me ook is leuk om in te verdiepen
[edit]
Ik heb even een reversed 10 ronden durende race gedaan, en moet zeggen dat ik de forward leuker vind
[ Voor 17% gewijzigd door Bliep op 02-11-2004 22:01 ]
Verwijderd
de demo iig! het hele spel, waarschijnlijk ook dan....Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 14:59:
zal het spel op een gf 4 mx 440 te spelen zijn?![]()
Ik heb zown klote kaart in huis
waarom niet manual gear, ga je sneller door als je goed kan schakelen tenminste
Volgens mij valt dat wel mee helaas.. Schakelt altijd op precies het goede moment toch?
Leuk die rondjes 47
, alleen houden jullie die ook lang vol? Vriend van me speelt het spel echt te vaak, staat in NFS Underground ook hoog geranked

Ik vond het best sick
.. toetsenbord, auto gear stability off volgens mij. Zegt dat ie 45 heeft gehaald maar dat moet ik eerst zien
Leuk die rondjes 47

Ik vond het best sick
[ Voor 18% gewijzigd door flashin op 02-11-2004 22:48 ]
Verwijderd
Ik moet maar eens wat meer gaan oefenen geloof ik. Mijn record ligt in de 52 sec geloof ik.
De truuk is om die scherpe bochten niet van binnen maar juist van buiten te nemen langs de muur; je auto glijdt er dan met hoge snelheid langs, vooral bij de 2e en laatste bocht scheelt dit enorm in tijd, zo haal je makkelijk <50s
Verwijderd
Nee, eerder als in games zonder schademodelVerwijderd schreef op 02 november 2004 @ 23:50:
Net zoals de Formule 1 bolides?
HAHAHA lolVerwijderd schreef op 02 november 2004 @ 23:50:
Net zoals de Formule 1 bolides?
rij al wel onder de 50, maar met veeel NOSErkandude schreef op 02 november 2004 @ 23:48:
De truuk is om die scherpe bochten niet van binnen maar juist van buiten te nemen langs de muur; je auto glijdt er dan met hoge snelheid langs, vooral bij de 2e en laatste bocht scheelt dit enorm in tijd, zo haal je makkelijk <50s
volgens jou moet het dus sneller zijn om om die blokken heen te rijden (eerst rechts daarna links)? hoe ga je dan de bocht door, met de handrem, full speed lukt gewoon niet lijkt mij
Verwijderd
Voor alle upgrade vragen kun je terecht in de daarvoor bestemde fora en topics. Spielerij valt onder de Softe Goederen groep, videokaarten zijn Harde Waren. Waarschijnlijk kom je met de search al een heel eind
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 02:13 ]
Verwijderd
Dat gaan we dan maar eens proberen dan. Misschien rij ik wel veel te netjes om toptijden in nfs te halenErkandude schreef op 02 november 2004 @ 23:48:
HowTo snelle bochten
3,1mb filmpje wmv file
edit: filmpje weggehaald traffic limiet bijna voorbij
3,1mb filmpje wmv file
edit: filmpje weggehaald traffic limiet bijna voorbij
[ Voor 44% gewijzigd door FlyEragon op 05-11-2004 21:13 ]
Verwijderd
Rij zomaar 2 seconden van me oude record af! Zit nu nog maar op de 50.21 sec, maar zo komen we nog eens ergens!
aha , zo moet dat dus, beetje jammer, het komt zo niet echt mee op skills aan, (ja dat je zo netjes mogelijk tegen de muur rijdt

Ik denk dat je zelfs nog wel meer snelheid moet kunnen behouden als je die bocht niet helemaal langs de muur neemt
Verwijderd
Ehhhh ja? Dat is gewoon een bestand van de Nederlandse versie :!Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 22:11:
*\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 Demo\LANGUAGES\Dutch.bin
Zo jij bent een snelle glijderMooch schreef op 03 november 2004 @ 20:50:
Mijn vorige 2 tijden waren gereden zonder de muren te raken (perfect lap; geeft extra NOS).
Dit is mijn tijd met het meenemen van de muren:
[afbeelding]
45,55 sec. (klik voor een grotere versie)
Toetsenbord, auto gear, stability control OFF
Verwijderd
Dat klinkt erg goed!Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 22:39:
ik heb het trouwens wel heeel vaag uitgelegd, net als in nfsu1 kun je op covers van tijdschriften komen, dat kan in 2 ook (duh) maar in 2 kun je zelf de positie van de auto bepalen enz..
Ben net door het rode stuk in de laatste bocht heen geklapt tijdens een race, had helaas niet de tijd om nog even rustig rond te rijden maar wel ff een screenshot gemaakt. zie het groene driehoekje op de map

Hoe hebbie het gedaan? En kan je via de andere kant gewoon terug rijden?DJ-R schreef op 04 november 2004 @ 17:09:
Ben net door het rode stuk in de laatste bocht heen geklapt tijdens een race, had helaas niet de tijd om nog even rustig rond te rijden maar wel ff een screenshot gemaakt. zie het groene driehoekje op de map
[afbeelding]
klapte tegen een andere auto aan die daar stond en zat ineens aan de andere kant. had helaas niet genoeg tijd om rondjes te rijden aan de andere kant maar denk niet dat je terug kunt, kon iig niet op de plek waar ik er doorheen was gekomendark4ever schreef op 04 november 2004 @ 18:04:
[...]
Hoe hebbie het gedaan? En kan je via de andere kant gewoon terug rijden?
Verwijderd
Ja wordt wel een leuk spelletje denk ik.
Vooral de roam mode is een grote verbetering ik vind het alleen enorm jammer dat er nog steeds geen damagemodel inzit.
Ook lijkt het me leuk om overdags met daglicht te touren "roamen" ipv constant snachts racen rijden ed.
BTW dat snellere bochten nemen is schraal beetje met full speed tegen de muren aan, ik hoop dat ze daar iets in de full version tegen doen.
Dj-R: jij speeld toch ook de demo? Hoe kom je daan aan die gele auto ik heb allen een grijze, groene en rode en ik kan niet in de spray paintshop ofzo.
Verder meestal tussen de 30 en 40 fps @1024 met redelijk veel details aan.
Ik heb ook een filmpje gemaakt Xvid 25MB
Vooral de roam mode is een grote verbetering ik vind het alleen enorm jammer dat er nog steeds geen damagemodel inzit.
Ook lijkt het me leuk om overdags met daglicht te touren "roamen" ipv constant snachts racen rijden ed.
BTW dat snellere bochten nemen is schraal beetje met full speed tegen de muren aan, ik hoop dat ze daar iets in de full version tegen doen.
Dj-R: jij speeld toch ook de demo? Hoe kom je daan aan die gele auto ik heb allen een grijze, groene en rode en ik kan niet in de spray paintshop ofzo.
die gele auto zit er bij mij ook gewoon in hoorVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 19:17:
Ja wordt wel een leuk spelletje denk ik.
Dj-R: jij speeld toch ook de demo? Hoe kom je daan aan die gele auto ik heb allen een grijze, groene en rode en ik kan niet in de spray paintshop ofzo.![]()
gewoon ff pijltje naar rechts in drukken een x aantal keer
Verwijderd
is 18 november een wereldwijde release datum of is ie in amerika eerder uit, m`n broer zit namelijk in amerika
dus dan kan die hem ff naar me toe sturen als ie eerder uitkomt
Verwijderd
Waarschijnlijk zit in the full game wel schademodel (Don't shoot te messenger if he's wrong)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 20:48 ]
Verwijderd
Europa!Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:25:
is 18 november een wereldwijde release datum of is ie in amerika eerder uit, m`n broer zit namelijk in amerikadus dan kan die hem ff naar me toe sturen als ie eerder uitkomt
Verwijderd
Klopt. In de full versie zit schade!Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:45:
Waarschijnlijk zit in the full game wel schademodel (Don't shoot te messenger if he's wrong)
hoe kom je aan deze informatie? wat is je bron?Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 20:45:
volgens mij is het zo dat autofabrikanten hun auto's liever niet met schade rond zien rijden. daarom rijden er in burnout 3 (waar wel schademodellen in zitten, en ook van EA) ook geen "echte" automerken rond maar modellen die er op lijken, heb dit ooit gehoord op gamekings o.i.d. klinkt logisch maar t is wel jammer
Dat is ook de reden dat er in bijvoorbeeld Gran Turismo geen schademodellen zitten. Gebeurt helaas maar al te vaak. Op zich kan ik het ook wel begrijpen van de fabrikanten uit. Het blijft slechte reclame, maar aan de andere kant heb zoiets van 'het is maar een spelletje hoor', het blijft een eindeloze discussie, maar ik denk niet dat het er snel in komt.DJ-R schreef op 04 november 2004 @ 21:48:
[...]
hoe kom je aan deze informatie? wat is je bron?
volgens mij is het zo dat autofabrikanten hun auto's liever niet met schade rond zien rijden. daarom rijden er in burnout 3 (waar wel schademodellen in zitten, en ook van EA) ook geen "echte" automerken rond maar modellen die er op lijken, heb dit ooit gehoord op gamekings o.i.d. klinkt logisch maar t is wel jammer
Verklaar dan Midtown Madness 3 bv. eens, waar je merken hebt en toch schade kunt hebben (de body kan er volledig af).
Het gebeurt vaak, ik heb niet gezegd altijd.Sharkbyte schreef op 04 november 2004 @ 22:52:
Verklaar dan Midtown Madness 3 bv. eens, waar je merken hebt en toch schade kunt hebben (de body kan er volledig af).
Enige bronnen? Kan me niet voorstellen dat ze schademodel erin hebben namelijk...
die was alleen uitgekomen op x-doosSharkbyte schreef op 04 november 2004 @ 22:52:
Je moet eens een race rijden en een flinke crash maken. Als je dan de herhaling bekijkt, zie je dat net na het moment van impact de autoruiten verbrijzeld zijn!Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 07:13:
Ik heb ook mijn bedenkingen, waarom zouden ze dat bij de demo weglaten dan?
dat was in de vorige nfs ook en het voegt totaal niks toe. bilkschade is veel beter_Oldie_ schreef op 05 november 2004 @ 09:52:
[...]
Je moet eens een race rijden en een flinke crash maken. Als je dan de herhaling bekijkt, zie je dat net na het moment van impact de autoruiten verbrijzeld zijn!
Schade mag wel, deze mag alleen niet realistisch/gesimuleerd zijn. En bij vrijwel geen enkele auto kan het bodywork loslaten omdat dit onderdeel is van het chassisSharkbyte schreef op 04 november 2004 @ 22:52:
Automerken zijn bang dat mensen een game spelen en denken: Hey, die auto gaat best makkelijk/erg kapot.
[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 05-11-2004 11:36 ]
Verwijderd
Ach realistisch is het toch niet. Moet je een echte auto maar eens zien als je frontaal met 200+ km/h tegen een andere auto knalt. Dan valt het in de games nog wel mee.johnnyv.nl schreef op 05 november 2004 @ 11:35:
Schade mag wel, deze mag alleen niet realistisch/gesimuleerd zijn. En bij vrijwel geen enkele auto kan het bodywork loslaten omdat dit onderdeel is van het chassis
Automerken zijn bang dat mensen een game spelen en denken: Hey, die auto gaat best makkelijk/erg kapot.
En even voor duidelijkheid, in nfs: hot pursuit hadden de wagens ook schade modellen, dus het zou niet de eerste keer zijn dat een nfs spel schade modellen had. (Ik heb hp2 en porsche unleashed niet gespeeld, dus ik weet niet of die ook schade hadden.) Het lijkt me alleen wat onwaarschijnlijk dat je een echt schade model in de volledige game hebt en niet in de demo. En dan bedoel ik niet dat je ramen springen of barsten, als ik het over schade modellen heb, dan bedoel ik dat je body kapot kan e.d..
In NFS 4 kon je ook schade rijden, deuken en ruiten kapot en de besturing werd minder goed. In Hot Pursuit kon het ook, heel flink zelfs. In Porsche Unleashed kon het ook, deuken en ruiten. Daar gebruikten ze ook echte autonamen en modellen.
Verder laten de fabrikanten alles toe als je ze maar genoeg betaalt. Zie maar DTM2, daar vallen de deuren en bumpers en wielen ervan af.
Als ze genoeg betaald hebben is er een kans dat er schade is in Underground 2. Ik betwijfel het echter omdat ze er niets over zeggen op welke site dan ook.
Verder laten de fabrikanten alles toe als je ze maar genoeg betaalt. Zie maar DTM2, daar vallen de deuren en bumpers en wielen ervan af.
Als ze genoeg betaald hebben is er een kans dat er schade is in Underground 2. Ik betwijfel het echter omdat ze er niets over zeggen op welke site dan ook.
Signature
Verwijderd
ik heb geen bronnen, het is maar van horen zeggen.
edit: er is wel een register waarde Ženabledamage`
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 19:08 ]
Gebeurt er nog iets als je die aan zet?Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 19:02:
ik heb geen bronnen, het is maar van horen zeggen.
Hebben mensen nog andere autos gereden dan de standaard en die uit dat .rar bestand van aantal dagen terug?
Door bijv GlobalB.lzc te veranderen?
Vond deze nog wel http://www.nfs-planet.de/nfs8_demo_tools.php?lang=eng
De G35 maar dan tuned
De G35 maar dan tuned
[ Voor 26% gewijzigd door BigB op 05-11-2004 20:40 ]
Kan je daar ook mee online?BigB schreef op 05 november 2004 @ 20:33:
Hebben mensen nog andere autos gereden dan de standaard en die uit dat .rar bestand van aantal dagen terug?
De G35 maar dan tuned
Btw over dat online, is het bij jullie ook zo dat bijna alles een pw heeft, of vol zit. Of je join ze starten de game en je word opeen terug gekicked naar het main kanaal. Is dat bij jullie ook zo?
Verwijderd
Ik denk dat jullie dit even moeten doorlezen. Ik heb deze info van n4s.de
2. How far EA did an improve of their Beta testing? In Underground 1 lots of Bugs were found when patching and fixing of the game was already finished. For Example: In NFSU1 you could use fraps to record video, so your pc runs automatically a bit slower. With a slower pc you are much faster in NFSU1 when hitting walls and you don't loose much mp/h at jumps.
The online team has been working year round trying to eliminate the exploits that were discovered in U1 to ensure U2 has a successful launch. One of the primary areas we've focused on was allowing the ability to custom tune the cheat detection on the server, rather than requiring numerous patches.
This year will also introduce a new real time post race update. Race results will now be compared in the post-race results screen where players can watch as the scores get authenticated by the server and adjusted based on any cheats detected. Should any players be convicted of cheating by the server they will receive a disqualification, which will be permanently attached to that player’s record. When players receive too many disqualifications their name will change color (essentially warning the community to watch out for this player). With the new disqualification we're now empowering the community to pick and choose who they race against.
3. Next problem in NFSU1 for the online community was this and i think this will be a problem in nfsu2 too: Instead of slow down your car and drive correctly through the curve you have to crash with max. speed and a good angle into the wall at the curve to make the fastest lap times (called wallrides). How you gonna avoid this problem and say the driver that he has drive correctly through the curves?
This year we've introduced a new variation to the nitrous system called the "race breaker". This system will now award players that drive with style and precision with extra nitrous. In essence, players can now overfill their nitrous bottle to 200% with good driving which should help give them the edge in a race. Contact with walls will effectively eliminate any points the player was accumulating, thus the
player will not gain any race breaker points.
(hier staat het hele interview met Justin Wiebe, de Associate Producer van NFSU2)
http://n4s.f7c-network.co...kPid]=13&cHash=98a908c20a
Mvg Dennis
2. How far EA did an improve of their Beta testing? In Underground 1 lots of Bugs were found when patching and fixing of the game was already finished. For Example: In NFSU1 you could use fraps to record video, so your pc runs automatically a bit slower. With a slower pc you are much faster in NFSU1 when hitting walls and you don't loose much mp/h at jumps.
The online team has been working year round trying to eliminate the exploits that were discovered in U1 to ensure U2 has a successful launch. One of the primary areas we've focused on was allowing the ability to custom tune the cheat detection on the server, rather than requiring numerous patches.
This year will also introduce a new real time post race update. Race results will now be compared in the post-race results screen where players can watch as the scores get authenticated by the server and adjusted based on any cheats detected. Should any players be convicted of cheating by the server they will receive a disqualification, which will be permanently attached to that player’s record. When players receive too many disqualifications their name will change color (essentially warning the community to watch out for this player). With the new disqualification we're now empowering the community to pick and choose who they race against.
3. Next problem in NFSU1 for the online community was this and i think this will be a problem in nfsu2 too: Instead of slow down your car and drive correctly through the curve you have to crash with max. speed and a good angle into the wall at the curve to make the fastest lap times (called wallrides). How you gonna avoid this problem and say the driver that he has drive correctly through the curves?
This year we've introduced a new variation to the nitrous system called the "race breaker". This system will now award players that drive with style and precision with extra nitrous. In essence, players can now overfill their nitrous bottle to 200% with good driving which should help give them the edge in a race. Contact with walls will effectively eliminate any points the player was accumulating, thus the
player will not gain any race breaker points.
(hier staat het hele interview met Justin Wiebe, de Associate Producer van NFSU2)
http://n4s.f7c-network.co...kPid]=13&cHash=98a908c20a
Mvg Dennis
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 21:58 ]
Ja, dat online spelen is een gruwel. Daarom heb ik al die poorten ingesteld in m'n router, om zo toch een beetje fatsoenlijk online te kunnen spelen door zelf games te hosten. Alleen zijn de on-line functies minimaal, en kan je niet terugswitchen naar Windows, zonder dat de connectie wordt verbroken. Denk dat er veel meer luie gebruikers vanachter een firewall / router online spelen dan gebruikers met hun systeem open, daarom is het zo druk.
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Verwijderd
er gebeurt helaas niets, maar het is wel een heel sterke aanwijzing op de aanwezigheid van damage in de full game....
Verwijderd
Je was me net voor.. ik hou ook dagelijks die sites in de gaten.BigB schreef op 05 november 2004 @ 20:33:
De G35 maar dan tuned
Het is trouwens wel erg triest.. ik had namelijk de maker een mailtje verzonden of de g35 tuned ook beschikbaar kwam.. toen kreeg ik terug dat hij niet voor public use was ensow.
Nu issiej godver gewoon te downloaden.. GRR

Maar in ieder geval bedankt voor de link
Ze hebben trouwens de 350Z ook iets sneller gemaakt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 01:12 ]
ik weet, ik wacht nu op full gameVerwijderd schreef op 06 november 2004 @ 00:52:
[...]
Je was me net voor.. ik hou ook dagelijks die sites in de gaten.
Het is trouwens wel erg triest.. ik had namelijk de maker een mailtje verzonden of de g35 tuned ook beschikbaar kwam.. toen kreeg ik terug dat hij niet voor public use was ensow.
Nu issiej godver gewoon te downloaden.. GRR![]()
Maar in ieder geval bedankt voor de link
Ze hebben trouwens de 350Z ook iets sneller gemaakt![]()
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Technische vragen kunnen in SPV. Dit topic is alleen voor discussies