Toon posts:

Topic move of nieuwe post?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/89944

ik ben dus zo ver dat ik geen probleem meer heb met de hardware maar met windows..
dus kan ik dan een topic posten over win2k dat ie nie opstart of is dat een cross post omdat ik ook al op hardware een post over ongeveer hetzelfde heb staan?

bedankt

ps als jullie adjes wat weten dan is dat ook heel erg welkom :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

De laatste 5 replys zijn van jezelf, ben je een beetje bang dat niemand je helpt?
Ik haal er dus een stel weg die duidelijk alleen zijn gedaan om je topic omhoog te trekken. Maak een nieuw topic aan in Het Windows forum zou ik zeggen en wacht rustig af, zet duidelijk je vraag neer en lees ook de documentatie nog eens door.

Het is dus _niet_ de bedoeling dat je zelf je topic zonder reden omhoogtrekt en al helemaal niet dat je dit 5 keer op een dag doet, een keertje wordt meestal nog wel door de vingers gezien, maar op een gegeven moment gaan mensen zich aan je irriteren omdat je dit doet en zullen ze ook geen antwoord geven...

Beter nog ik heb de andere weggehaald omdat dat meer ging over het onderhandelen over windows2000 die jij nog wilde hebben... Dat is dus ook al niet de bedoeling hier, misschien dat jij de faq nog eens door moet lezen hier kan je hem vinden.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
jah weet ik maar daar kwam ik niet mee aan met die windows, dat waren die andere.

Maar ik maak wel een nieuw topic in WOS en dan hoop ik dat ik er zo uitkomt.

bedankt.

Verwijderd

Floris,

Ik vind het niet compleet rechtvaardig wat je gedaan heb aangezien Saiyan het probleem heeft /dacht te hebben met zijn Raid controller...
Deze topics duren altijd wat langer voordat er iemand er op reageerd omdat er niet zo veel tweakers zijn die verstand hebben van Raid Controllers en eventuele makken en gebreken....
Ik neem aan dat de reden van Saiyan omdat deze anders niet meer in het licht zou staan en over het hoofd gezien zou worden..
Dus rustig afwachten gaat vaak niet en al zeker niet met een topic waar niet zo veel mensen verstand van hebben.
Ikzelf heb ook soortgelijke topics meegemaakt (van mezelf) waarbij het erg lang duurde en waar ik mijn topic omhoog schoof omdat ik anders waarschijnlijk geen antwoord op zou krijgen dit vind ik niet meer dan redelijk en aangezien dat het windows forum hard loopt is je topic zo verdwenen.
En mijn topic zijn ook nooit "opgeschoond" omdat ik em omhoog schoof.

Dus wie zit er nou te piemelen ?

grtzzzz

• Floor-is

Floor-is

5.2

Xeon:

Hij stond in hardware algemeen en er waren van de 25 posts 14 van hemzelf, de helft van de posts ging over het installeren en verkrijgen van windows. (Op niet legale wijze.)
Hij heeft vandaag alleen al 5 keer die thread omhoog gewerkt. Er kwam geen antwoord en ik heb uiteindelijk de thread verwijderd omdat het gewoon een zootje werd. Het is dus soms wel nodig om het een en ander op te schonen, post met info als:
Niemand??? :( ;(
Zijn niet echt nodig in dit soort gevallen, ten tweede moest ik te veel weghalen om het een thread te maken met zinnige info, daarom heb ik hem verwijderd en aangeraden een nieuwe thread te openen, hijh doet er niet moeilijk over zo te zien en dus is het volgens mij wel goed gegaan.

In dit geval zit jij dus te piemelen, ik niet in dit geval.

P.S. Waarom is jouw icoon (zo speciaal is het niet IMO) bijna 55k groot? Kan dat niet wat kleiner, is niet echt modemvriendelijk wel?

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/90700

Uhm zie 1ste reply die ik kreeg ?????

En tuurlijk werk je je topic omhoog als je niet meer weet wat je moet doen.
k geef Xeon groot gelijk.
Als jij nou eens een probleem hebt met iets (met nadruk op ALS) dan zou je toch ook veel vragen en doen om een oplossing te krijgen?

ik beschuldig je niet dat je hem hebt verwijderd daar was ik mee eens.
maar als iemand iets aan de praat wil krijge doet die gene er veel voor denk ik :)

Verwijderd

Floris,

Illegaal software proberen te verkrijgen mag natuurlijk niet (ik weet niet precies het verhaal hierachten dus laat ik me er verder ook buiten)

Wat betreft dat het een zooitje was is over het algemeen in de meeste topic's dus dat mag niet zoveel uitmaken. (heb ergere gezien waar ook nix mee gedaan werd)

Ik weet niet hoe het verder zit met de gevoelens van Saiyan en hoe hij erover denkt text kan je op meerdere manieren lezen / vertellen.
P.S. Waarom is jouw icoon (zo speciaal is het niet IMO) bijna 55k groot? Kan dat niet wat kleiner, is niet echt modemvriendelijk wel?
Doe je het weer ;)

Smaken verschillen gelukkig mij icoon is 55 kb groot omdat hij er anders niet lekker uitzag dus hij zou kleiner kunnen maar iets meer kb meer laden voor de modemmers maakt volgens mij ook niet veel uit omdat ik nooit gigantische hoeveelheden post dus die ene keer moet kunnen dacht ik zo (er zijn mensen met grotere icoonen en daarbij vergeleken is de mijnes nog erg klein)

Verwijderd

Nog even een opmerking

gathering.tweakers.net/showtopic/90700

Ga je deze nu ook weggooien omdat Saiyan er zelf 7 keer instaat van de 13?

Er staat toch degelijk wel andacht trekkende hulpkreten in en hij blijft steeds boven staan

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik kan wel uren met jullie in discussie denk ik, maar dat heeft weinig zin, die post is weg, dat is nu eenmaal gebeurd en dat is niet anders.

Die Beunhaas dude is net gebanned, daar zal je dus weinig last meer van hebben, ik heb de reply verwijderd aangezien het helemaal nergens over ging.

Je kan zelf wel je post 5 keer per dag naar boven trekken, maar je word er echt niet beter door behandeld, tenminste de ervaring die ik er tot nu toe mee heb is dat het niet veel helpt.

Blijf nou niet zo moeilijk doen, doe ik ook niet. Je wil een discussie ontlokken die niet al te veel nut heeft. Ik ga er dus niet op in.

En ja ik doe wel moeilijk over iconen, maar een icoon van 50k+ is gewoon te groot. Het is dus niet zo dat het niet echt van toepassing is door het feit dat je nauwelijks post, maarja dat weet je zelf ook wel.

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
zou je mij reply ook weg kunne halen dan :)
want zo lul ik tegen mezelf :)

thnx

zand erover :o

Verwijderd

Ik ben het met je eens en laten we er een eind aan breien

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor weghale :)
Pagina: 1