be "read" dus ......... ik kwam tekens te kort in de titel.....
Nadat ik opeens last had van ongeveer dezelfde verschijnselen die in deze Topic's worden besproken/gemeld :
eX0duS in "Geheugen foutmelding..."
[rml]2Dutch in "[ win2k] memory could not be read"[/rml]
[rml]jopske in "[ XP SP1] allerlei geheugen foutmeldingen..."[/rml]
[rml]whocarez in "[ outlook] The memory could not be "read""[/rml]
Heb ik dus een beetje zitten kijken aan welk programma het nou lag want ik had gisteren + eergisteren wat nieuwe programma's geinstalled dus sloeg ik aan het uninstallen
Uiteindelijk bleek het aan Net Limiter 1.30 te liggen, want zodra die weg was waren alle problemen over
Omdat heel veel mensen op GoT dit probleem meldden dacht ik "post effe een mogelijke oplossing" er waren namelijk veeeeeel meer Topic's erover en GooGle was er echt vol van
Hoop dat iemand hier ooit wat aan heeft........ ?!
Andere ervaringen tevens welkom !!!
Nadat ik opeens last had van ongeveer dezelfde verschijnselen die in deze Topic's worden besproken/gemeld :
eX0duS in "Geheugen foutmelding..."
[rml]2Dutch in "[ win2k] memory could not be read"[/rml]
[rml]jopske in "[ XP SP1] allerlei geheugen foutmeldingen..."[/rml]
[rml]whocarez in "[ outlook] The memory could not be "read""[/rml]
Heb ik dus een beetje zitten kijken aan welk programma het nou lag want ik had gisteren + eergisteren wat nieuwe programma's geinstalled dus sloeg ik aan het uninstallen
Uiteindelijk bleek het aan Net Limiter 1.30 te liggen, want zodra die weg was waren alle problemen over
Omdat heel veel mensen op GoT dit probleem meldden dacht ik "post effe een mogelijke oplossing" er waren namelijk veeeeeel meer Topic's erover en GooGle was er echt vol van
Hoop dat iemand hier ooit wat aan heeft........ ?!
Andere ervaringen tevens welkom !!!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||