* GoT hides!
Verwijderd
Geen matches
tja... jullie zijn gewoon beter 
willen jullie nu eindelijk dan wel eens een clanwar?
willen jullie nu eindelijk dan wel eens een clanwar?
't Probleem is dat we (al heel lang) geen iCTF meer spelen denk ik..
[ Voor 17% gewijzigd door netiul op 23-10-2004 00:42 ]
ach dat is toch geen probleem, het is net als fietsen
Pff, gisteren eens ingelogd..... was er niemand behalve een gast die mn emailadres wilde hebben omdat hij getraind wilde worden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mapvote doet het volgens mij niet op public
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Grep: Ik heb even een reminder voor mezelf aangemaakt, aangezien ik daar al een paar dagen naar moet kijken. Ik verwacht het dit weekend te fixen. Dia kan ook niets alleen
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Is er iets veranderd aan het adres? Mn favoriet die het eerst wel deed, doet het nu niet meer, maar open location ut.tweakers.net doet het wel.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Het ip nummer is veranderd.
Ik had inderdaad hetzelfde als jij. Heb vervolgens 'edit favorite' gedaan en bij server ip adres het ip nummer ingevuld i.p.v. ut.tweakers.net. Daarna gaat het goed.
Ik had inderdaad hetzelfde als jij. Heb vervolgens 'edit favorite' gedaan en bij server ip adres het ip nummer ingevuld i.p.v. ut.tweakers.net. Daarna gaat het goed.
Niet meer gelukt neem ik aanGerco schreef op 29 oktober 2004 @ 16:18:
Grep: Ik heb even een reminder voor mezelf aangemaakt, aangezien ik daar al een paar dagen naar moet kijken.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik krijg deze melding in het log
- Hij staat in ServerPackages
- Er is een config sectie aanwezig
- De file staat gewoon in System
Maar ik heb geen idee waarom. De situatie wordt nog wat belastigd omdat ik geen werkende UT install heb, mn videodrivers werken tegenUnknown Mutator in use: BDBMapVote3Ex.BDBMapVote3Ex
- Hij staat in ServerPackages
- Er is een config sectie aanwezig
- De file staat gewoon in System
[ Voor 18% gewijzigd door Gerco op 01-11-2004 08:04 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Chmod? CaPs?
. En je kijkt niet per ongeluk in de oude dir he?
('t is maandag
)
Holy shit.... je hebt gelijk Sponge...
1. Ik keek in de verkeerde dir
2. Dia had 'em niet bij de startup mutators gezet en daar had ik niet eens aan gedacht.
Hij draait, maar aangezien ik @ work ben kan ik niet checken of het ook werkt, dus ik zou het op prijs stellen als 1 van jullie daar even naar wilde kijken.
1. Ik keek in de verkeerde dir
2. Dia had 'em niet bij de startup mutators gezet en daar had ik niet eens aan gedacht.
Hij draait, maar aangezien ik @ work ben kan ik niet checken of het ook werkt, dus ik zou het op prijs stellen als 1 van jullie daar even naar wilde kijken.
(16:23:20) (UTR) FlumpyCrunch voted for DM-StalwartXL
(16:23:20) (UTR) Mid-Game Map Voting has been initiated !!!!
Works! (H) (Y)
Works! (H) (Y)
Ligt eraan wie er is op dat moment. Sommige wel, anderen willen niet dood gevonden worden met een insta rifleVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 15:15:
hej ik ben pas ook weer eens begonnen met UT
spelen jullie ook insta?
De vote beslist het...
\o/Sponge schreef op 01 november 2004 @ 16:23:
(16:23:20) (UTR) FlumpyCrunch voted for DM-StalwartXL
Works! (H) (Y)
Aangezien hier nog wat UT'ers rondlopen hoop ik dat iemand me kan helpen.
Ik was vroeger een die hard UT'er. Echter sinds mijn nieuwe PC (AMD2600+ icm radeon 9800Pro) kan ik UT niet meer fatsoenlijk draaien. De fps zijn prima, echter het beeld hapert constant, en dan vooral in de ruimtes waar de fps het hoogst zijn.
Iemand een oplossing voor dit irritante probleem?
Ik was vroeger een die hard UT'er. Echter sinds mijn nieuwe PC (AMD2600+ icm radeon 9800Pro) kan ik UT niet meer fatsoenlijk draaien. De fps zijn prima, echter het beeld hapert constant, en dan vooral in de ruimtes waar de fps het hoogst zijn.
Werk je met Direct3D, of met OpenGL? Als je de ene gebruikt, eens de andere proberen
Heb ze beide geprobeerd. Maar naast dat OpenGL standaard te donker is heb ik de problemen ook in OpenGL. Verder heb ik wait for vertical sync aangehad, maar dit maakt het stotteren alleen maar erger en veroorzaakt, zoals ik al wist, ook irritante mouselag.
Edit:
Dit probleem heb ik al sinds mijn nieuwe pc en enkele nieuwe Ati Catalysts later. Een driver update biedt dus ook geen uitkomst
Heb net ondervonden dat het beschreven probleem alleen optreedt in online games. In offline games versnelt UT zodanig dat het ook onspeelbaar wordt.
Het lijkt alleen op te treden bij een fps van hoger dan ongeveer 300.
nog een edit:
Een lagere netspeed lijkt het probleem enigszins op te lossen. Het voelt alleen net ff anders aan dan normaal
Edit:
Dit probleem heb ik al sinds mijn nieuwe pc en enkele nieuwe Ati Catalysts later. Een driver update biedt dus ook geen uitkomst
Heb net ondervonden dat het beschreven probleem alleen optreedt in online games. In offline games versnelt UT zodanig dat het ook onspeelbaar wordt.
nog een edit:
Een lagere netspeed lijkt het probleem enigszins op te lossen. Het voelt alleen net ff anders aan dan normaal
[ Voor 52% gewijzigd door Sappie op 02-11-2004 10:38 ]
Verwijderd
Geen matches
al andere drivers geprobeerd?Sappie schreef op 02 november 2004 @ 10:20:
Heb ze beide geprobeerd. Maar naast dat OpenGL standaard te donker is heb ik de problemen ook in OpenGL. Verder heb ik wait for vertical sync aangehad, maar dit maakt het stotteren alleen maar erger en veroorzaakt, zoals ik al wist, ook irritante mouselag.
rommel anders een beetje met je 3d instellingen in control panel van ati
gister heb ik op deze server ff 1vs1 insta gespeeld tegen een maat
zeer vet weer, lekkere ping ook
ga vanavond weer gibbe ;P @ tweakers
Ik meen me te herinneren dat de nieuwere ati drivers inderdaad problemen met oudere games (waaronder ut) kunnen veroorzaken. Ikzelf heb ook een 9800pro en zit op dit moment nog op catalyst 4.6 geloof ik (zal ik, als ik thuis ben, ff controleren), en dat gaat redelijk.
Mja netspeed verlagen is inderdaad een "oplossing" voor het probleem, want bij lagere netspeeds word je fps gecapped. Echter lijkt het me dat je zoiets absoluut niet wilt, en bovendien lijkt het me ook geen goede oplossing.Sappie schreef op 02 november 2004 @ 10:20:
Edit:
nog een edit:
Voor (voorlopig) de laatste keer is de server van IP adres veranderd. Het nieuwe adres is 80.69.68.206. De DNS entries zijn al omgezet, het zal ws een paar uur gaan duren voordat dit overal is doorgevoerd.
Server status:
Server status:
Netspeed staat nu ingesteld op 10000 en dat is opzich ruim voldoende om een potje lekker online te spelen. Heb nog ff wat gespeeld en het gaat allemaal toch best oke zo. Zolang ik geen andere oplossing heb voor het probleem moet ik het hiermee dus maar doenravenger schreef op 02 november 2004 @ 19:46:
[...]
Mja netspeed verlagen is inderdaad een "oplossing" voor het probleem, want bij lagere netspeeds word je fps gecapped. Echter lijkt het me dat je zoiets absoluut niet wilt, en bovendien lijkt het me ook geen goede oplossing.
Volgens mij moet er een header bij Gerco, plaatje werkt niet, maar zie wel GIF erin staan
Header staat er nu bij en ik zie net dat de server om mysterieuze redenen een shutdown request gekregen heeft van iemand. Mijn alter-ego zal wel weer bezig geweest zijn.
(13:44:33) (UTR) Kira entered the game.
(13:57:28) —› quit: (UTR) (unreal@80-69-68-206.colo.transip.net) (Client closed connection)
Mja, vreemd.. iemand vertrok en toe nwas het gedaan volgens mij
(13:57:28) —› quit: (UTR) (unreal@80-69-68-206.colo.transip.net) (Client closed connection)
Mja, vreemd.. iemand vertrok en toe nwas het gedaan volgens mij
Er bestaat ook een exploit om een ut server te crashen...
Maar die werkt niet meer sinds 451, ik heb meer het idee dat het bansysteem de schuldige is. Als de webserver onbereikbaar is op het moment dat iemand de game inkomt kan ik me best voorstellen dat de ut server *doei* zegt. Hij heeft de webserver nodig. Gisteren was ik onderhoud aan het plegen aan de webserver, dus dat is wel heel toevallig.
Bij deze quote ik mezelf een xSappie schreef op dinsdag 02 november 2004 @ 10:14:
Aangezien hier nog wat UT'ers rondlopen hoop ik dat iemand me kan helpen.
Ik heb, zoals ook te lezen in dit topic, voor online games een oplossing gevonden. Door het verlagen van de netspeed wordt de fps gecapped en dit gebeurt zonder schokken. Echter ik wil graag ook zo af en toe een botmatch spelen en dit is nu niet mogelijk.
Heeft misschien iiemand dus alsnog een alternatieve oplossing voor mijn probleem?
Heb je al andere drivers geprobeerd?Sappie schreef op woensdag 17 november 2004 @ 01:13:
[...]
Bij deze quote ik mezelf een x
Ik heb, zoals ook te lezen in dit topic, voor online games een oplossing gevonden. Door het verlagen van de netspeed wordt de fps gecapped en dit gebeurt zonder schokken. Echter ik wil graag ook zo af en toe een botmatch spelen en dit is nu niet mogelijk.
Heeft misschien iiemand dus alsnog een alternatieve oplossing voor mijn probleem?
Ja.. tevens heb ik net een verse winxp install. Verder heb ik ook nog enkele verwante topics doorgespit, waar in principe een tweetal oplossingen gegeven worden, nl:
- Vsync aanzetten. Dit geeft echter een super irritante mouselag in UT.
- Commando "slomo <waarde>" gebruiken in console. Ik krijg hiermee het nog niet voor elkaar het langzaam genoeg te laten gaan. Ook gaan met dit commando de raketten e.d. langzamer, wat ook niet gewenst is.
Kan je nog even precies aangeven wat je probleem nu is want in je quote heb je het over "haperen", terwijl je het daarna over hebt over "de boel langzamer te laten lopen". 2 verschillende dingen imo.
Ik kan eigenlijk onderscheid maken tussen een tweetal problemen:
1. Offline (bot)matches: In gedeeltes van een map waar de fps heel hoog is (>300 ofzo) loopt UT veel te snel en is onspeelbaar. Dit is enigzins te verhelpen door het commando "slomo <waarde>", of vsync aanzetten. Beiden hebben echter andere negatieve gevolgen, zoals aangegeven in mijn vorige post.
2. Online matches: In diezelfde gedeeltes van een map waar de fps heel hoog is, gaat UT haperen wanneer ik de netspeed instel op 20000 (een waarde waarmee ik eigenlijk altijd heb gespeeld). Stel ik de netspeed lager in dan worden de fps gecapped en hapert ie niet meer.
Zo moet mijn probleem duidelijk zijn hoop ik
1. Offline (bot)matches: In gedeeltes van een map waar de fps heel hoog is (>300 ofzo) loopt UT veel te snel en is onspeelbaar. Dit is enigzins te verhelpen door het commando "slomo <waarde>", of vsync aanzetten. Beiden hebben echter andere negatieve gevolgen, zoals aangegeven in mijn vorige post.
2. Online matches: In diezelfde gedeeltes van een map waar de fps heel hoog is, gaat UT haperen wanneer ik de netspeed instel op 20000 (een waarde waarmee ik eigenlijk altijd heb gespeeld). Stel ik de netspeed lager in dan worden de fps gecapped en hapert ie niet meer.
Zo moet mijn probleem duidelijk zijn hoop ik
[ Voor 13% gewijzigd door Sappie op 17-11-2004 10:31 ]
Geef ff je email adres of kom op quakenet even langs op #gotclan.
[ Voor 9% gewijzigd door grep op 17-11-2004 13:02 ]
Ouwe poep op de server vanaaf!!!! \o/

Idd, was leuk. Volgens mij is het zonder de vote ook eens wat anders dan normaal.. gewoon de maps spelen die er zijn!
nice screen grep
Ik krijg steeds wanneer ik net ut.tweakers.net geconnect ben een utpure foutmelding (utpure has detected an impurity hiding in your client). En nee.. ik cheat niet. Verder heb ik geprobeerd te upgraden van v436 naar v451, maar dit mocht ook niet helpen.
Iemand een id hoe ik dit op kan lossen?
Iemand een id hoe ik dit op kan lossen?
Probeer UTPure eens opnieuw te installeren.
Heb mn cache al een aantal keer helemaal leeggegooid.. maar dat helpt ook niet.. ik lees op forums dat het misschien aan v451 zou kunnen liggen, echter heb ik geupgrade naar v451 omdat ik het probleem met v436 ook had.
v451 is niet eens officieel, en werkt alleen voor servers... Ik snap niet dat mensen nog steeds de moeite nemen om die te installeren, het zorgt alleen maar voor problemen.
Naast het leeggooien van je cache moet je ook je system directory onder de unrealtournament directory checken of daar UTPure* files staan. Zo ja, die dan ook verwijderen.
jemig wat is er met tweakers gebeurt
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ze proberen je te laten schrikken TrehT
Wat is er met Treht gebeurd?!
Jou zien we ook nooit meer zegh!
Jou zien we ook nooit meer zegh!
Ik speel nog weleens in het weekend maar nooit op tweakers
Aangezien er niemand is...
Mja, hoedat nou eens verbeterd kan worden. Volgens mij is iedereen aan het UT2004-en ofzo
Verwijderd
Geen matches
speel nog vaak zat ut99, maar gewoon op andere servers omdat op tweakers er geen hond is.
ff een kickje
ut.tweakers.net niemand
iemand zin in potje
?
ut.tweakers.net niemand
iemand zin in potje
www.google.nl
Verwijderd
Matched: net
Mijns inziens kan ut.t.net beter uitgezet worden, er speelt toch niemand meer op

Ik zal voor de gein es een leuk screentje posten 

Kwas er net 10 seconden op ofzo
Kspeelde tegen een bot volgens mij, ping 0 en zei niets trug.. Of het was gewoon de ongezellige admin
Kspeelde tegen een bot volgens mij, ping 0 en zei niets trug.. Of het was gewoon de ongezellige admin
Verwijderd
Geen matches
zal dan ook eens een screen posten:

en het feit dat niemand mijn screens niet leuk vindt negeer ik gewoon
en het feit dat niemand mijn screens niet leuk vindt negeer ik gewoon
als je me kan helpen om het gaande te krijgen speel ik weer graag ctf maar het oude UT loopt echt voor geen meter op mijn computer , weet iamand hoe dit komt?
Met die ti4200 met 45.23 drivers ging het nog wel maar niewer moest ik niet proberen , nu heb ik een 6600GT met nieuwste drivers , frames zijn netjes 60 maar het loopt echt voor geen meter , heb zelfs een 30 ping met mijn nieuwe verbinding
Ik mis het!!
Met die ti4200 met 45.23 drivers ging het nog wel maar niewer moest ik niet proberen , nu heb ik een 6600GT met nieuwste drivers , frames zijn netjes 60 maar het loopt echt voor geen meter , heb zelfs een 30 ping met mijn nieuwe verbinding

Gewoon OpenGL gebruiken, werkt honderd keer beter en lekkerder met UT
moet ik die downloaden dan of zo?
check deze pagina:
http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/
staat een nieuwe versie van de OpenGL renderer + instructies.
* grep blijft bij D3D, kan maar niet wennen aan opengl.
http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/
staat een nieuwe versie van de OpenGL renderer + instructies.
* grep blijft bij D3D, kan maar niet wennen aan opengl.
[ Voor 18% gewijzigd door grep op 23-01-2005 14:15 ]
GZ / GoT kan ook wel een keertje vs DCE spelen voor een leuk screentje hoor
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Vanavond potje @ ut.tweakers.net ?
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
Ik wil wel mee doen, als het maar niet te vroeg is.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
ik speel inmiddels niet meer, ik speel nu EVE online
Ik hou de irc reporter wel in de gaten...als ik mensen zie connecten kom ik wel meedoen 
Maar niet te vroeg idd...
Maar niet te vroeg idd...
is goed
www.google.nl
Prima 
kunnen we nog kiezen welke modi we willen doen?
[edit]
Je bent niet komen opdagen
[edit]
[ Voor 104% gewijzigd door Booth op 25-01-2005 20:28 ]
Sorry, kwam wat tussen...Booth schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:09:
Prima
[edit]

www.google.nl
no1MisteRMeesteR schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:56:
[...]
Sorry, kwam wat tussen...beetje jammer van mezelf.. vanavond weer een x afspreken
?
www.google.nl
Verwijderd
Geen matches
fun war? heb jij je screentje teminstethe_RJ schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:44:
GZ / GoT kan ook wel een keertje vs DCE spelen voor een leuk screentje hoor
aight das wel knallen daar, vanavond ff gespeeld, zit alleen een hoop bende tussen zoals as,ctf,dom enzo:P Gewoon Deatmatch is nog steeds het vetst!
o ik speel onder de naam "Apocalypse"
ping is wel errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg goed zeg op die server!
o ik speel onder de naam "Apocalypse"
ping is wel errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg goed zeg op die server!
Meh
ik denk als je van tweakers een DM en CTF insta + nw public server maakt dat hij wel weer goed word gebruikt. Het was wel weer leuk om afgelopen maandag is een keer weer UT te spelen na een hele lange tijd niet gespeelt te hebben. Het is in het begin wel wennen als je de ut 2004 rocket bent gewend en dan weer een keer de normale te gebruiken.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
jups, beetje leuke maps erbij proppen! vooral DM, want er zijn bijna geen goeie DM servers meer te vinden!jdh009 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:54:
ik denk als je van tweakers een DM en CTF insta + nw public server maakt dat hij wel weer goed word gebruikt. Het was wel weer leuk om afgelopen maandag is een keer weer UT te spelen na een hele lange tijd niet gespeelt te hebben. Het is in het begin wel wennen als je de ut 2004 rocket bent gewend en dan weer een keer de normale te gebruiken.
wie beheert dat ding eigenlijk?
Meh
Eeeh...... Als het goed is doet gerco of richard dat nog steeds.
oh right, vette servert verder, maarehm kijken de admins ook nog in dit topic?
misschien wat vernieuwingen>? en zo, niet, het blijft een fijne server, damn mn ping is echt goed!
Meh
uhmmm kan je ook maprequests doen?
Meh
neuj ik bedoel custom maps om op de servert te zetten...
beetje betafunnelen en klooien met redeemers
[ Voor 33% gewijzigd door dano_nl op 31-01-2005 17:31 ]
Meh
* Sponge komt nooit meer in SGD
Da kan volgens mij niet, redeemer staat op tweakers uit...dano_nl schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:06:
neuj ik bedoel custom maps om op de servert te zetten...
Omdat men dat niet leuk vindt in Face, bijvoorbeeld
redeemer is not done, noob wapendano_nl schreef op maandag 31 januari 2005 @ 22:52:
oeh why's that?
Sloop dat hele nw er maar uit en zet em maar op insta
heheh das nep insta, normal weapons is veeeeeeeeeeeeeeel leuker:P hmmm eindeloze discussie, ahwell
Meh
zo dat was even fijn fraggen daar
jammer van die instagib
jammer van die instagib
Meh
* MisteRMeesteR was MaRKdano_nl schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:35:
zo dat was even fijn fraggen daar
jammer van die instagib
jij
www.google.nl
Sinds lange tijd ook weer es gespeeld op ut.t.net!
Na 50 minuten 1v1 tegen Aryss gespeeld te hebben, joinde eindelijk iemand de server. Score was toen

Daarna nog aantal NW 1on1's gedaan vs. Pong. Was best fun.
Na 50 minuten 1v1 tegen Aryss gespeeld te hebben, joinde eindelijk iemand de server. Score was toen

Daarna nog aantal NW 1on1's gedaan vs. Pong. Was best fun.
[ Voor 5% gewijzigd door netiul op 03-02-2005 14:00 ]
Heeft er iemand zin om vanavond nog ff een potje te spelen?
* dano_nl is Apocalypse
Meh
Nou? Iemand zin om te spelen?
Ik wil wel als we in totaal met z'n drieen zijn.
zijn er nog mensen die vanavond komen?
Vanmiddag kom ik even. Kwist niet eens dat er een ut server van tweakers was...
_@/'
vanmiddag... tijd?
ik ben vanaf uiterlijk 4 uur thuis. Kan ik wel even langskomen (maybe eerder terug)
iemand toevallig een idee hoe je via mirc-scripting een utserver van map kan laten veranderen?
Volgens mij moet je dat via mvreporter wel kunnen.
http://mavericks.darkviper.de/network/mvr/commands.php
http://mavericks.darkviper.de/network/mvr/commands.php
Let op:
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)
De UT server is nu bereikbaar op: unreal://uttweakers.net (Website: uttweakers.net)
(In UT: Ga naar "open location" en typ hier 'uttweakers.net' (zonder quotes) in)