Post hier je chello-classic datagebruik op het moment dat je de eerste waarschuwing krijgt. Of als je een mooie uitschieter hebt zonder waarschuwing dan mag dat ook.
Ik weet niet of opsom topics wel gewaardeerd worden hier 
Allicht kun je het hier proberen? [rml]Nieuwe snelheden Chello officieel bevestigd [ deel II][/rml]
Allicht kun je het hier proberen? [rml]Nieuwe snelheden Chello officieel bevestigd [ deel II][/rml]
[ Voor 44% gewijzigd door JeroenT op 27-04-2004 01:10 ]
dan moet je natuurlijk wel zelf beginnen.
Mijn eerste waarschuwing kreeg ik afgelopen maand toen ik over de 25 GB ging.
de melding was dat ik over de helft van mijn gebruik was
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
Ik heb net 1 maand Chello en zit nu op de 30G. Ben benieuwd wanneer ze moeilijk gaan lopen doen. Als mensen het posten krijgen we met zijn allen een indicatie omdat ik heb begrepen dat het een beetje een grijs gebied is wat chello hanteerd.bwt schreef op 27 april 2004 @ 01:11:
dan moet je natuurlijk wel zelf beginnen.
chello is daar niet erg consequent in hoor...
ze doen maar wat.
Ik heb sinds 1 dag Demon, maar hiervoor altijd chello, al jaren.
In de goede oude tijd, downloaden we hier in huis echt voor veel meer dan 25 gig per maand. Misschien wel 150 gig per maand ofzo.
Nooit wat van gehoord.
Een paar maanden terug kwamen ze opeens met een waring. Niet veel van aangetrokken en nooit meer wat gehoord.
ze doen maar wat.
Ik heb sinds 1 dag Demon, maar hiervoor altijd chello, al jaren.
In de goede oude tijd, downloaden we hier in huis echt voor veel meer dan 25 gig per maand. Misschien wel 150 gig per maand ofzo.
Nooit wat van gehoord.
Een paar maanden terug kwamen ze opeens met een waring. Niet veel van aangetrokken en nooit meer wat gehoord.
Aangezien je nogal nieuw bent hier, allereerst: welkombro schreef op 27 april 2004 @ 01:13:
Opsom topic, wat bedoel je daar nou mee?
Ik denk dat het wel handig is als je even de FAQ doorleest, staat veel nuttige info in.
Met een opsom-topic wordt een onderwerp bedoeld dat uiteindelijk alleen maar resulteert in een opsomming van gegevens en niet in een constructieve discussie.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
De GoT-techfora zijn niet bedoeld voor dergelijke opsommingen. In de 'grote' topics leveren dergelijke meldingen je (als je zoiets herhaaldelijk post) zelfs een OW op. Verder is over de Chello-policy al vrij veel te vinden met de search.
[ Voor 27% gewijzigd door intoxicated op 27-04-2004 02:05 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()