Was het niet mooier geweest om die fan-guards aan de buitenkant te zetten??
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verwijderd
Nog een suggestie:
Draai die TFT om. En maak een plexiglas venster ervoor. Dan kan je de klep open doen. En dan kijk je tegen het scherm aan van de buitenkant. Dat werkt volgens mij ook lekkerder. (ivm afstand toetsenbord en scherm (helemaal cool als je er dan nog een voeding in kan modden, dan heb je een aparte laptop).
Ga zo door!
[ Voor 17% gewijzigd door GeJe op 01-05-2004 21:57 ]
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
1e vraag nee de slangen knaken niet dicht
2e tft aand e buitenkant het is ook een touce screen met plexie werkt die nie meer.
Maar toch ook aan zitten denken maar als ik zoon groot gat zou maken word me koffer heeeeel slap ..
3e en nee k vond het zelf nie mooier om de fanguard aan de buitenkant te doen nu paste hij er pecies in da vond ik toch mooier..
4e en ik stond ook al op de eerste pagina dat was nadat we met choroform gewerkt hadden
Komt er toevalllig een tweaker naar corelan ? ik ga maandag\dinsdag dus dan kun je hem reallife zien .....
[ Voor 14% gewijzigd door ddajantje op 02-05-2004 12:09 ]
klikIk heb eigenlijk maar 1 goede tip voor je: Zorg voor een strakke afwerking (gaat goed met de 2e koffer zo te zien
[ Voor 7% gewijzigd door -JB- op 02-05-2004 18:43 ]
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
Jij bent die gast die bij emulation tegenover me zat-JB- schreef op 02 mei 2004 @ 18:41:
Héél net modje, ik ben dus de gene die die andere watergekoelde koffermod heb gemaakt waarvan er ook al een aantal pic's in dit topic staan, het was m'n 2e mod, dus echt veel ervaring had ik niet.
[afbeelding] klik
Ik heb eigenlijk maar 1 goede tip voor je: Zorg voor een strakke afwerking (gaat goed met de 2e koffer zo te zien) en denk ook aan de functionaliteit. Mijn koffer woog 16kg, en ik vertrouwde het handvat niet meer.
Je lijkt veel op ResetTim man
maar jij had ook iets meer ruimte door dat je er geen tft in had,
maar toch enorm cool
Verder mijn koffer is nog niet zo zwaar mede door dat er alleen maar cpu blok en een redelijk kleine radiator in zit , en maar 1 hd enz...
Btw heb je nog meer coole mod's ?
Trouwens moest jij je vga er uithalen als je hem dicht doet ?
[ Voor 12% gewijzigd door ddajantje op 02-05-2004 20:37 ]
Ik ben al 2 jaar bezig met m'n Chieftec kast, en ik ga over een paar weken beginnen aan een nieuw projectje, post ik hier ook wel denk ik.ddajantje schreef op 02 mei 2004 @ 20:35:
Ja die van jou is enorm mooi ,
maar jij had ook iets meer ruimte door dat je er geen tft in had,
maar toch enorm cool
Verder mijn koffer is nog niet zo zwaar mede door dat er alleen maar cpu blok en een redelijk kleine radiator in zit , en maar 1 hd enz...
Btw heb je nog meer coole mod's ?
Trouwens moest jij je vga er uithalen als je hem dicht doet ?
M'n vga-kaart kan ik gewoon laten zitten, al scheelt het maar 5mm of m'n radiator komt er tegen aan.
Ik was idd op emulation te vinden, maar ik vind mezelf niet echt op resettim lijkenJij bent die gast die bij emulation tegenover me zat
Je lijkt veel op ResetTim man
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
veilig aangekomen en alles nog heel. en geen druppel kwijt wel is me ccfl bij me reservoir kapot deed ff omhandig met hd.
naja dan maar keer nieuwe kopen
Verder veel positieve reacties
ben gefilmpt, en gefotografeerd met me koffer
Hehehe....ga ermee door de stad & op het perron lopen....zien wat er gebeurd...PANIEK!
Volgens mij wordt je direct opgepakt door de politie
kweet niet percies wie het waren
(k was bezig)
k laat wel horen als ik er meer van weet..
Verwijderd
Verder kan ik alleen maar zeggen:
I do what I like and I like what I do
dit kon op geen een andere manier er in dus dan maar mobo beetje naar achter ..
Verder Een nieuwe Hd Western digital 120 gb lekker stille en 8mb Cache
(nee die ga ik niet zwart spuiten
dus nu alle data aan het copieren naar de nieuwe hd en andere weg dondere
Verder kan ik even nie meer veel modden tot me inkoopactie spulen er zijn..
deze week krijg ik als het goed is me inkoopactie spul..
verder heb ik wel het 1 en ander veranderd dus mogu foto update ..
verder veel bezig geweest met het discht krijgen van me reservoir..
da was gaan lekken en ik heb het nooit meer helemaal dicht gekregen (nu staat het in de siliconen kit )
een filmpje komt waarschijnlijk ook nog wel..
dus ik ging maar weer eens modden
de nieuwe spulletjes :
En dat word natuurlijuk direct zwart gemaakt :
Verder heb ik me pomp gemod
( er zit maar 1 ledje in ! kwan van een optice muis en ff geschuurd...)
En dan had ik vroegah eens een led fan gekocht zoon uber lelijke maja dies dus ook maar op nieuw gemod :
oud:

alle leds er uit gehaald buitenkant zwart gespoten en nieuwe witte leds er in
die koelt trouwens me mosfats zitten al koelblokjes op maar werden nog steeds erg warm..
Daarna een paar uv's uit hun buisje gehaald (zonder te breken)
en in de zijkant man me koffer gemaakt zo dat me reservoir oplicht
dan nog een paar totaal shots:
met flits
dan zie je dat ik nog een beetje alles moet gaan opruimen ..
dan zonder flits :
dat was het voo nu weer even morgen ga ik denk ik wat kabels opruimen enz..
Verwijderd
En dat externe reservoir he...
Verwijderd
(ow, en plz doe wat aan het formaat van die laatste foto, hele mooie foto, maar niet zo mooi dat ie nou weer zo breed moet
Edit: Zie nu net pas dat het 2 foto's naast elkaar zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 20:32 ]
foto probleem op gelost en dat ie scheef leek kwam omdat hij in 1 hoek op iets van 1 cm stondVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 20:32:
T word idd als maar beterKlopt het verder dat je koffer een beetje scheef is? of lijkt dat zo op de foto's?
(ow, en plz doe wat aan het formaat van die laatste foto, hele mooie foto, maar niet zo mooi dat ie nou weer zo breed moet
Edit: Zie nu net pas dat het 2 foto's naast elkaar zijn![]()
(nee die ga ik niet zwart spuiten
dus nu alle data aan het copieren naar de nieuwe hd en andere weg dondere >:)/quote]
Ahhhh niet doen. Zonde. Geef het dan maar aan mij
Maar aangezien dit al een maand geleden is zal die hd wel naar de eeuwige hdvelden zijn.
nee hoor ik heb hem aan me ouders gegevenddajantje schreef op 06 mei 2004 @ 11:10:
(nee die ga ik niet zwart spuiten![]()
dus nu alle data aan het copieren naar de nieuwe hd en andere weg dondere >:)/quote]
Ahhhh niet doen. Zonde. Geef het dan maar aan mij![]()
Maar aangezien dit al een maand geleden is zal die hd wel naar de eeuwige hdvelden zijn.
da ding wil je nie zooooo langzaam
k geloof geen cache en 5400rpm arg die was zo langzaam
Verwijderd
Maare wanneer ga je die Nieuwe HD zwart spuiten
Ik zou zeggen ga zo maar door
kheb me trouwens kapot gelachen om dat spuiten op dat gras... hoe droog
wil ook nog een keer zoiets maken, maar persoonlijk zou ik het scherm aan de buitenkan van de koffer doen... Ach ja, smaken verschillen he
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Verwijderd
Je verft alleen een beetje slordig, ik zag ergens een powerkabel waar het rood nog doorheen kwam...
Verder alles
Owja en je pomp zit een beetje scheef maar dat kan aan mij liggen