Toon posts:

Pasfoto camera

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 996 views sinds 30-01-2008

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01 10:15
Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 10:58:
orange.x schreef op 27 april 2004 @ 10:09:
Ik denk dat er voldoende oplossingen gevonden zijn, en zeker gegeven, en uitleg om in te verzuipen. ennuh, dat van die 600 mensen had je allang kunnen geven, dan kunnen wij een indicatie maken of het wel waard is.

Waarom moeten jullie dat beslissen? Ik denk dat jij het niet betaald en je er dus niks mee te maken hebt of het wel waard is.

een polaroid lijkt mij eeuh btje overbodig, koop dan gewoon een olympus,

Heeft Olympus een pasfotocamera?
quoten, is niet zo moeilijk, maar dat terzijde, ohja eerst even een zucht.

oke, eeuh wij beslissen nix, maar jij vraagt het aan ONS, dus dan komen wij met vragen en opmerkingen want als iemand zegt me pc loopt vast en ik heb windows xp, moeten we dan ook ruiken wat het is of wat?!?!

en olympus heeft volgens mij geen pasfotocamera. ben je al bij www.dpreview.com geweest? i guess not ( ik zeg niet dat het uitkomst biedt, want anders krijg ik dat nog op me dak! )

maar als jij hier komt met een probleem en onze adviezen enzo niet op wilt volgen kan dit draadje net zo goed dicht, want blijkbaar heb je een bord voor je kop, en heb je al een id wat je wil, waarom doe je dat niet gewoon dan ? en gaat hier niet lopen zeuren en arrogant lopen doen!

dank u

Verwijderd

Topicstarter
Die link was al gepost maar toch bedankt. En voor de mensen die met maten opeens wel een camera weten de foto's moet graag 3x4 cm zijn.
Verder als niemand meer wat te melden heeft dan sluit ik deze topic indd maar.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

3 bij 4 centimeter? Op welke resolutie dan :?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Zoals de TS aangeeft....sluiten die hap. Zoals hij reageert op mensen met goede wil op dit forum is hij het gewoonweg niet waardig!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 14:29

Tjark

DON'T PANIC

ik denk dat hij beeldschermresolutie bedoelt want hij hoefde ze niet af te drukken. Maar dan loop je er weer tegenaan welke schermen ze gebruiken (als het echt 3x4cm moet zijn). ik bedoel maar: 17" TFT vs 19"CRT@1600x1200 etc.

Hij moet dus weten hoeveel pixels 't moet zijn (maar probeer dat maar eens aan z'n verstand te peuteren).

*insert signature here

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 14:29

Tjark

DON'T PANIC

Sheik schreef op 27 april 2004 @ 15:08:
Zoals de TS aangeeft....sluiten die hap. Zoals hij reageert op mensen met goede wil op dit forum is hij het gewoonweg niet waardig!
Ha, nee! Nu wil ik straks wel weten wat voor (belachelijke?) oplossing er uit is gekomen en wat ze gaan gebruiken (en of 't werkt).

*insert signature here

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:17
MikeyMan schreef op 27 april 2004 @ 12:36:
[...]

ook daar komt digitaal gewoon een 4,1 mp foto uit... TS wil de foto's in een database hebben op 'pasfotoformaat'...
Tja... Ik dacht laat ik eens op zijn manier proberen te denken 8)7

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 15:04:
Die link was al gepost maar toch bedankt. En voor de mensen die met maten opeens wel een camera weten de foto's moet graag 3x4 cm zijn.
je begrijpt toch wel dat een eenheid als "cm" geen betekenis heeft bij een foto in digitaal formaat. Je zal het formaat van de foto in pixels moeten opgeven.

[ Voor 10% gewijzigd door j-w op 27-04-2004 15:38 ]

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01 10:15
j-w schreef op 27 april 2004 @ 15:37:
[...]

je begrijpt toch wel dat een eenheid als "cm" geen betekenis heeft bij een foto in digitaal formaat. Je zal het formaat van de foto in pixels moeten opgeven.
Fireworks geeft bij mij een resolutie aan van 85x113 pixels, natuurlijk op 72dpi :)

nu nog bijpassende camera vinden :D :9

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

He... verdorie... Mijn SonyEricsson t610 heeft een minimale resolutie van 120*160pixels... Anders had je die kunnen overnemen voor weinig... Heb je wel meteen een bijna perfecte fotoformaat-foto...

edit: nee, maar wel nachtstand, effecten en een zelfontspanner... Dan kan de fotograaf ook zelf nog in de database...

[ Voor 24% gewijzigd door MikeyMan op 27-04-2004 16:15 ]

Verwijderd

MikeyMan schreef op 27 april 2004 @ 15:54:
He... verdorie... Mijn SonyEricsson t610 heeft een minimale resolutie van 120*160pixels... Anders had je die kunnen overnemen voor weinig... Heb je wel meteen een bijna perfecte fotoformaat-foto...
Die heeft vast geen zoom, autofocus en onscreen framing kader ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit topic gaat nogal gezellig offtopic, vandaar dat ik deze dicht doe.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.