quoten, is niet zo moeilijk, maar dat terzijde, ohja eerst even een zucht.Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 10:58:
orange.x schreef op 27 april 2004 @ 10:09:
Ik denk dat er voldoende oplossingen gevonden zijn, en zeker gegeven, en uitleg om in te verzuipen. ennuh, dat van die 600 mensen had je allang kunnen geven, dan kunnen wij een indicatie maken of het wel waard is.
Waarom moeten jullie dat beslissen? Ik denk dat jij het niet betaald en je er dus niks mee te maken hebt of het wel waard is.
een polaroid lijkt mij eeuh btje overbodig, koop dan gewoon een olympus,
Heeft Olympus een pasfotocamera?
oke, eeuh wij beslissen nix, maar jij vraagt het aan ONS, dus dan komen wij met vragen en opmerkingen want als iemand zegt me pc loopt vast en ik heb windows xp, moeten we dan ook ruiken wat het is of wat?!?!
en olympus heeft volgens mij geen pasfotocamera. ben je al bij www.dpreview.com geweest? i guess not ( ik zeg niet dat het uitkomst biedt, want anders krijg ik dat nog op me dak! )
maar als jij hier komt met een probleem en onze adviezen enzo niet op wilt volgen kan dit draadje net zo goed dicht, want blijkbaar heb je een bord voor je kop, en heb je al een id wat je wil, waarom doe je dat niet gewoon dan ? en gaat hier niet lopen zeuren en arrogant lopen doen!
dank u