godver.. die jom geeft geen fuck om zn eigen planeet ovlgens mij.. gisterovchtend ging ik al sparende voor zo'n mooi groot schip lekker naar mn pa, kijk ik nu heeft die broodzak me ewer helemaal geplunderd, ik ging met 600.000 credits en meer dan 1 miljoen material weg gister, nu, meer dan 24 uur later had ik nog geen 100.000 van beide
..
vndal @ Gothrax, Cassen kwam er ook nog ff 5 keer overheen...
wat mij betreft is Jom dood, alleen als ik geen wapens kan kopen om hem te slopen werkt het niet
op PM dat die planeet van hem nu wordt gemold door zowel Microsoft, Dano als Onzinforum, Witters heeft hij niet gereageerd.. behalve dat zijn planeet @ Groff echt een heeirjk target is lijkt het me heerlijk als zijn colony flink ging lijden, liefs veel dooie militia énzo
vndal @ Gothrax, Cassen kwam er ook nog ff 5 keer overheen...
wat mij betreft is Jom dood, alleen als ik geen wapens kan kopen om hem te slopen werkt het niet
op PM dat die planeet van hem nu wordt gemold door zowel Microsoft, Dano als Onzinforum, Witters heeft hij niet gereageerd.. behalve dat zijn planeet @ Groff echt een heeirjk target is lijkt het me heerlijk als zijn colony flink ging lijden, liefs veel dooie militia énzo
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa