[Webbased] Galaxis

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 974 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

laten ze de hele boel maar resetten, als ze de alliances maar niet resetten.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
is er niet meer duidelijkheid in het irc channel dan switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het werkt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dmn je was me voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Galaxis er weer up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, en ik dacht nog wel dat ik de eerste was, anyway, its up!!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een shipyard, maar wat zijn shepen toch duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hehe, wacht maar op adv shipyard >:)

Voor mensen die het willen zien:
www.icestorm.nl/ship.jpg
www.icestorm.nl/ship2.jpg

[edit]
Woei, en toen zat de load binnen no time op 15 en vond MySQL het genoeg ;) Toch mooi, ik heb net mijn geld op kunnen maken >:)

[ Voor 37% gewijzigd door IceStorm op 08-05-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

a we kunnen weer spelen, dan eerst maar even de toerist uit hangen

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AuC
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-04 19:50

AuC

Ze moeten eigenlijk iets implementeren als een bank oid (en dan rentenieren enzo). Nu probeer ik rustig te sparen voor een ship yard, maar ik word steeds aangevallen. Erg irritant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
IceStorm schreef op 08 mei 2004 @ 20:30:
Hehe, wacht maar op adv shipyard >:)

Voor mensen die het willen zien:
www.icestorm.nl/ship.jpg
www.icestorm.nl/ship2.jpg

[edit]
Woei, en toen zat de load binnen no time op 15 en vond MySQL het genoeg ;) Toch mooi, ik heb net mijn geld op kunnen maken >:)
whoaaaa duur zeg :@ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
http://www.galaxisonline....hp?planet=VC3HOIOCZM0YWST Mijn tourism link, bezoek het :), dank je wel :D <=- is opgeheven

Alleen, ik snap nog niet echt veel van het spel, hoe kan je bijvoorbeeld winst behalen met producten enzo, of een beter schip kopen met wapens ect.

[ Voor 5% gewijzigd door Hans1990 op 09-05-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vet spel man :P Beter dan Dark-Future.. Ik speel het net 15 min :P
Ik begrijp er nog niet zoveel van.. Is er nergens een completere manuel beschikbaar? :P

Mijn toerism link: http://www.galaxisonline....hp?planet=246E04QFYBQQEM6 :P

Ik wil ook graag een alliance oprichten :)
Iedereen die een fanatieke speler wil joinen: http://www.galaxisonline....lianceRef=1L7QJDRLTZN12ZG

:+

[ Voor 27% gewijzigd door Dutchmega op 09-05-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:44
Hans1990 schreef op 08 mei 2004 @ 23:30:
http://www.galaxisonline....hp?planet=VC3HOIOCZM0YWST Mijn tourism link, bezoek het :), dank je wel :D

Alleen, ik snap nog niet echt veel van het spel, hoe kan je bijvoorbeeld winst behalen met producten enzo, of een beter schip kopen met wapens ect.
met een manufacturing plant kun je wapens kopen om op dat schip te zetten wat je hebt.. je moet zo'n handelsding kopen om te kunnen handelen, en je kunt minen op je colony of met een ding op je schpi wat je ook in de manufacturing plant bouwt.. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 09-05-2004 11:16 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik had eerlijk gezegd nog een vraagje: Waarmee kan je allemaal geld verdienen behalve met tourism links/missies/Commodity?

Ook doe ik nu veel missies maar je moet bij veel moet je een aantal ton vervoeren maar met mijn standaard schipje kan ik alleen maar 10 ton vervoeren en ik zie nergens waar ik dat kan verhogen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Missies kun je op dit moment beter niet doen, ze kosten teveel turns en leveren te weinig op.
Je cargo space kun je vergroten door een manufacturing plant te kopen en daar kun je cargo mods bouwen (10 ton extra cargo voor een kleintje of 30 ton extra voor een grote maar dan heb je ook een advanced manu plant nodig). Of je gaat voor de ship factories, dan kun je extra schepen bouwen die op zich zelf extra cargo space hebben.

Geld kun je het beste verdienen door tourism en commodity. Later komt daar het omzetten van materials naar credits nog bij :P.

[edit]Zo, met een beetje mazzel dring ik vanavond de top 100 binnen >:)

[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 09-05-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Geld kun je het beste verdienen door tourism en commodity. Later komt daar het omzetten van materials naar credits nog bij .
Dus ik moet er voor zorgen dat ik een goede mining-shit heb en grote cargo-space voor commodity.
Maar tourism is toch puur alleen maar op links klikke :P Dus je moet gewoon iedereen volspammen met je tourism link ;)

EDIT:

ik snap niets van die turns..
is het erg als het opraakt ?
en hoe kan je het nog meer opmaken behalve via missions?

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchmega op 09-05-2004 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Iemand ook mijn linkje ;)
dankjewel..

http://www.galaxisonline....hp?planet=246E04QFYBQQEM6

top 100 :/ hoe lang speel je al ;p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

dit is mijn derde dag en het is verslavend echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
flashin schreef op 09 mei 2004 @ 13:28:
Iemand ook mijn linkje ;)
dankjewel..

http://www.galaxisonline....hp?planet=246E04QFYBQQEM6

top 100 :/ hoe lang speel je al ;p?
Dikke week nu, maar wel veel actief geweest. Met de koop van gebouwen krijg je veel punten. vergeet echter je defence ed ook niet uit het oog, want sterke spelers weten je te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 18-09 19:11
Ook maar ff gejoined :)
http://www.galaxisonline....hp?planet=4WTHY5VHHXY8MHA

Nick: S0l0S
als iemand nog een aliance member nodig heeft, geef een gil :)

Edit: inmiddels voorzien :)

[ Voor 13% gewijzigd door Solosmots op 09-05-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat je upgrades moet kunnen kopen waardoor je meer credits krijgt, want nou krijg je gewoon standaart 5k.

Wat kost een scan eigenlijk

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks
Maar als je failed dan kan de ander dat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 15:50:
ik vind dat je upgrades moet kunnen kopen waardoor je meer credits krijgt, want nou krijg je gewoon standaart 5k.

idd die 5000 credits zijn niet zo fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Wees tenminste blij dat je iets krijgt :P Maar al krijg je 50.000 credits zal volgens mij de balans in het spel verstoord zijn, want door een paar toeristen kan die planeet opeens een gebouw maken (in het begin dan). Lekkere verhouding ... 8)7

Maar, ik zoek een goeie trade route.. Ik heb al iets gevonden met Luxury/Jewelry Materials , tussen Davenport en Larter. Maar ik verdien daar maar 4000credits per keer mee, beetje zonde van mijn trade turns dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hans1990 schreef op 09 mei 2004 @ 18:25:
Wees tenminste blij dat je iets krijgt :P Maar al krijg je 50.000 credits zal volgens mij de balans in het spel verstoord zijn, want door een paar toeristen kan die planeet opeens een gebouw maken (in het begin dan). Lekkere verhouding ... 8)7

Maar, ik zoek een goeie trade route.. Ik heb al iets gevonden met Luxury/Jewelry Materials , tussen Davenport en Larter. Maar ik verdien daar maar 4000credits per keer mee, beetje zonde van mijn trade turns dacht ik zo.
ship ding kost 600.000 credits reken zelf uit dan hoelang het duurt met 5000 per keer 8P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
@Hans: die trade route's zijn niet echt vast, als er wordt verhandeld wordt de prijs tijdens de turns-update gewijzigd qua beschikbaarheid op het stelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 15:50:

je kan toch je mining colony lvl upgraden? die kan je dan weer gebruiken voor meer cargo, en dan kan je meer handelen >> meer credits :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taco(GN)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-08-2021
Ben er vandaag aan begonnen en nu al verslaafd. Echt leuk spel. Dat de commodities van de verschillende systems steeds veranderen en niet vast staan op een bepaalde waarde/soort is goed gedaan. (anders krijg je netzoals bij Mafia van die vaste routes die iedereen gaat doen, om maar zoveel mogelijk geld te krijgen....)

[toeristen]
Zin om een mooie planeet te bezoeken in het Shafe stelsel (en natuurlijk om een n00b te helpen :P )
http://www.galaxisonline....hp?planet=752H5JG7VO63PAC
[/toeristen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
SaURoN schreef op 09 mei 2004 @ 18:28:
[...]

ship ding kost 600.000 credits reken zelf uit dan hoelang het duurt met 5000 per keer 8P
Als je alleen handelt kan je per turn 8,000 verdienen. (Luxuries low=2400, High=3200 en dan 10 ton verplaatsen)

Per half uur krijg je 2 turns en 5,000 credits. Dus da's 21,000 per half uur.

Dus 600,000/21,000=28,6 halve uren. Dus Een botenfabriek heb je in 14 en een half uur opgespaard. Valt dus best mee :), is nog excl. tourisme inkomens.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker is dit ik word de hele tijd door een gastje uit level 50 aangevallen, ik vind dat ze iets moeten maken dat je alleen de rank +/- 100 rondom jou rank mag aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Dat is er al. Het is alleen maar effectief om mensen op maximaal 200 plaatsen onder je aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik speel het nu al 2 dagen en ik heb alle standaard gebouwen gekocht maar als ik iemand aanval, krijg ik steeds maar heel weinig (1000 credits bijv.) terwijl ik iemand aanval met geen defense en veel geld en van een vriend hoor ik dat hij gemakkelijk 5000 krijgt met aanvallen.
IceStorm schreef op 10 mei 2004 @ 08:24:
Dat is er al. Het is alleen maar effectief om mensen op maximaal 200 plaatsen onder je aan te vallen.
200 rank meer of 200 plaatsen in lijst?

[ Voor 31% gewijzigd door Dutchmega op 10-05-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

In de lijst. Let wel, dat is wat ik weer van andere begrepen heb dus pin me er niet op vast ;).

Uit eigen ervaring (die is beperkt) kom ik tot de zelfde conclusie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Oh, er is een plekje vrij in de alliance (Microsoft ;)). Als iemand wil (liefst met een beetje rank), roep maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

IceStorm schreef op 10 mei 2004 @ 14:40:
Oh, er is een plekje vrij in de alliance (Microsoft ;)). Als iemand wil (liefst met een beetje rank), roep maar ;)
ik!
Nick = Bulawark...

Kan wel wat hulp gebruiken... wordt laatste tijd te vaak aangevallen, waardoor ik niet genoeg geld kan sparen voor een shipyard..

Je kunt ook helpen door me te visiten uiteraard ;)

[ Voor 38% gewijzigd door PromWarMachine op 10-05-2004 14:44 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er mischien nog een plaatsje vrij, mijn rank is iets van 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dutchmega schreef op 10 mei 2004 @ 13:38:
Ik speel het nu al 2 dagen en ik heb alle standaard gebouwen gekocht maar als ik iemand aanval, krijg ik steeds maar heel weinig (1000 credits bijv.) terwijl ik iemand aanval met geen defense en veel geld en van een vriend hoor ik dat hij gemakkelijk 5000 krijgt met aanvallen.
[...]
200 rank meer of 200 plaatsen in lijst?
In het algemeen kan je zeggen dat hoe kleiner het verschil is, hoe meer je verdient. Je moeten dan kijken naar het verschil in totale score, zoals die te zien is in de ranglijst en niet dat bv. jouw attack nèt iets groter is dan zijn defense.

Zeker aan mensen met 0 defense valt niks te verdienen.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
idd :p.. maar dat zijn wel vaak de accounts met veel cash :+

Dutchmega, die 5000 was toen ik nog een lagere rank had he.. Heb nu 885 en moet maar ff wapens gaan aanschaffen

[ Voor 49% gewijzigd door flashin op 10-05-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, jij was de eerste, jij bent dus ook de persoon die als eerste een invite heeft gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik heb trouwens ook nog plaatsen vrij dus als je wilt, message me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

IceStorm schreef op 10 mei 2004 @ 17:10:
[...]

Ok, jij was de eerste, jij bent dus ook de persoon die als eerste een invite heeft gehad ;)
Woeiiiiiiii, bericht is binnen, maar hoe accepteer ik? :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Als het goed is heb je nu op je 'planet alliance' scherm een knopje om te joinen (planet alliance is de 4e 'knop' bovenin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Hoe spaar je in hemelsnaam voor een ship industry? 500k materials is vet veel :X

Met mijn botjes (5) haal ik ong. 1000 per turn en mijn mining level 4 1400 :S.. Of moet ik die gewoon veel gaan upgraden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

flashin schreef op 10 mei 2004 @ 18:43:
Hoe spaar je in hemelsnaam voor een ship industry? 500k materials is vet veel :X

Met mijn botjes (5) haal ik ong. 1000 per turn en mijn mining level 4 1400 :S.. Of moet ik die gewoon veel gaan upgraden??
Mining level upgraden helpt of gewoon wachten. En natuurlijk je bots upgraden naar 10 bots (of lieveer nog, zolang je alleen je shuttle hebt, subspace scanner overboord gooien en voor 2x 10 bots gaan).

Over een tijdje heb echt geen last meer van te weinig materials. Ik heb er nu 1,2 miljoen en ik kan er niks mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Dat wachten gaat best lastig als je iedere dag uitgebreid speelt :p. (weet niet of ie dat volhoudt aangezien dit pas de 2de dag is :7)

je kan er niets mee? Je hele fleet zit zeker al vol met de beste schepen, de beste wapens, beste outfits :p??

[ Voor 22% gewijzigd door flashin op 10-05-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, correctie, ik kan er op dit moment niks mee :P Ik heb niet genoeg credits om een Exstar te kopen en te weinig materials om ze in te ruilen voor genoeg credits :P.
Ach, gewoon een dag wachten en dan weer gaan.

[edit]Een vloot van 5 Exstars uitrusten met de beste wapens en verdediging kost je 5 Exstars (a 3M + 600k) x ((12x weapons a 1.2M en 250k) + (14x outfits a 1.2M en 250k)) = 171M credits en 35.5M material :P

[ Voor 34% gewijzigd door IceStorm op 10-05-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Nou das nog ff zparen dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
IceStorm schreef op 10 mei 2004 @ 18:52:
Ok, correctie, ik kan er op dit moment niks mee :P Ik heb niet genoeg credits om een Exstar te kopen en te weinig materials om ze in te ruilen voor genoeg credits :P.
Ach, gewoon een dag wachten en dan weer gaan.

[edit]Een vloot van 5 Exstars uitrusten met de beste wapens en verdediging kost je 5 Exstars (a 3M + 600k) x ((12x weapons a 1.2M en 250k) + (14x outfits a 1.2M en 250k)) = 171M credits en 35.5M material :P
:|

EDIT:
Op welke manieren kan je nog meer geld verdienen behalve comm, wachten op turns, aanvallen :P

EDIT2:
Is er nog kans dat alles gereset word?

EDIT3:
Als ik wapen koop, krijg ik dan meer bij het stelen?
En kan je maar 1 wapen per schip doen? (ik heb nog steeds standaardschipje)

Tja.. Hoop vragen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Dutchmega op 10-05-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Dit gebeurt ja, aan het einde van de beta wat nog ff duurt.. De planeten en alliances blijven intact zo heb ik gehoord :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke manieren kan je nog meer geld verdienen behalve comm, wachten op turns, aanvallen :P
Missies doen en toeristen lokken en je kunt materials inruilen voor credits in de market.
Als ik wapen koop, krijg ik dan meer bij het stelen?
En kan je maar 1 wapen per schip doen? (ik heb nog steeds standaardschipje)
Gewoon doorsparen en doorbouwen en je kunt vanzelf nieuwe schepen kopen met meer plaats voor wapens. Ik heb nu eindelijk een Avenger :*) en hierop passen 3 outfits en 3 weapons.
Oh, als je een wapentkoopt krijgt je vloot een hogere attack. Of je hierdoor meer steelt weet ik niet (waarschijnlijk wel), maar het verhoogt vooral de kans dat je aanval succesvol is.
Tja.. Hoop vragen :P
Valt wel mee hoor ;)

En mensen, ik heb klikkies nodig! Ik heb bijna genoeg voor een nieuwe material extractor hebben. Check m'n sig voor de link!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Hm... Ik vind dat ze dat tourism weg mogen donderen.. Of alleen toelaten dat alleen Galaxis members mogen klikken.
Paar manieren voor credits verdienen mogen er verder wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

ik vind het toerisme gedoe wel leuk nou ga je steeds andere mensen overtuigen om een bezoekje te brengen.

vind alleen dat heb materialen verzamelen zo lang duurt.

(ben al twee keer aangevallen)

heb af en toe wel op zo'n toersime link dat hij zegt dat je het verkeerde nummertje hebt geselecteerd.

@ Minnema
is goed

[ Voor 28% gewijzigd door ikman op 10-05-2004 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx ikman

Kijk es op http://www.shadowfox.tk/

Alle nieuwe shipimages :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Hm.. Nog een vraagje: WTF kan je met intelligence center.. Ik heb er wel eentje van level 2 maar ik zie verder geen reden om het te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Daar kun je andere mensen mee scannen. Hoe hoger je score hoe groter de kans dat je info over mensen terug krijgt.
Als je in 'command fleet' zit kun je links op 'planets' klikken in het system waar je in zit, en dan kun je per colony scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Grmblz.. De reset is aangekondigd op 19 mei, dan begin ik pas weer heeft geen zin zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

BETA RESET - Wed. May 19th
Stats of all accounts will be reset bringing you back to just a shuttle (like a new player). This will allow a final test run through all new features. All established alliances will remain.
Ach, gaan we nu gewoon een beetje aankloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Hm.. Das shit :P
maarja.. nu weet ik wel hoe het spel werkt dus het zal wel wat sneller gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Dan ga ik wel wat suicides doen :P
Mensen aanvallen met rang van 300 ofzo :P (ik ben 950 :P)

[edit]
Klote.. quote gedaan ipv wijzigen..

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchmega op 10-05-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Hmmz hoe kom ik aan bots voor aan de extractors?
Moet ik zeker een pandje voor neerzeten .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Als je bots kunt bouwen kun je ook extractors bouwen ;) Bij 'command fleet' - tab staat onderaan de pagina rechts een 'box' waar je extractors kunt bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Ok thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een idee. Laten we elkaar gaan aanvallen, kijken of we elkaar aankunnen >:)

Ik nodig iedereen uit om mijn kolonie aan te vallen (Danala, Tronick)

Ohja, als ik iemand van jullie aanval, wordt dan aub niet al te boos ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er mee gestopt mensen, ik had weinig zin om om te brengen even binnen een korte 350 turns weg te werken. Bovendien werd ik de hele tijd aangevallen als ik er niet was. Best vervelend als je halve kapitaal er zo aan onderdoor gaat.

Veel succes met de alliantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 13:41:
ik ben er mee gestopt mensen, ik had weinig zin om om te brengen even binnen een korte 350 turns weg te werken. Bovendien werd ik de hele tijd aangevallen als ik er niet was. Best vervelend als je halve kapitaal er zo aan onderdoor gaat.

Veel succes met de alliantie :)
350 turns !!
geef die dan ff aan mij ;)

maar daar kan je toch een berg mee aanvallen... dan gelijk al je gestolen zooi opmaken aan defence oid.. moet toch lukken?
naja atm is het nutteloos aangezien het vandaag gereset wordt ;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben toerisme uit het spel geschrapt, dus haal al die Tourism Links maar uit je sig, want ze werken toch niet meer. Misschien is het ook wel beter op deze manier, want er waren mensen die echt honderden toeristen kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 09:43:
Ze hebben toerisme uit het spel geschrapt, dus haal al die Tourism Links maar uit je sig, want ze werken toch niet meer. Misschien is het ook wel beter op deze manier, want er waren mensen die echt honderden toeristen kregen.
Mwa, jammer maar ok.

Overigens is de reset pas volgende week en niet al vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

IceStorm schreef op 12 mei 2004 @ 10:25:
[...]

Mwa, jammer maar ok.

Overigens is de reset pas volgende week en niet al vandaag ;)
eh... ja was daar ondertussen ook al achter :P
sorry foutje :X

19 mei dus ;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi turnbased income is nou 15k

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, dat gaat een stuk sneller nou.

Zojuist een Volatic Purge gekocht, attack nu meer dan verdriedubbeld >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Hm// Ik speel niet meer.. Ik wacht tot de reset... Daarna poging doen om in de top10 te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, 'k val daarnet iemand aan, meteen 222.291 credits afhandig gemaakt >:) >:) (in 10 turns)

Daarna nog 'es -> 156.583 credits >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ik krijg nu een hele dikke 404...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

IceStorm schreef op 13 mei 2004 @ 15:03:
Hmm, ik krijg nu een hele dikke 404...
Ik niet?
Of is het bij jou alweer over?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik zit ook blijkbaar nog steeds op de oude server, krijg ook een 404 :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je je host file eerst had aangepast moet je die nu weer even veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand anders het ip adres posten van de nieuwe server ?
Zodat we de DNS-servers daarmee kunnen omzeilen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

67.15.96.112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
JackalHell, Groff.. als planeet onzinforum.nl heb ik beetje probleemn gekregen met hun geloof ik :+.. zij begonnen hoor, dus ik ben beetje op kruistocht terug gaan slaan.. alleen zij zijn toch wat sterker.. misschien wat GoTters hier die even zin hebben in wat knokwerk, moet je even daar zijn, rankings in de 200 en 300.. paar 100 en paar 400/500.. die jom begon het gezeik, maar die kan ik niks maken (10000 defence)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
hm sorry.. zit op 700 :+, na de reset pak ik ze wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
denk je dan dat ze nog enig idee hebben waar het over gaat :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

DKasemier schreef op 15 mei 2004 @ 07:28:
denk je dan dat ze nog enig idee hebben waar het over gaat :
Ja hoor ;) Wraakgevoelens moet je blijven koesteren.

Maar ik zal ze eens opzoeken, moet heel even wachten, net al mijn turns opgemaakt aan een aanval >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je iemand speciaal in gedachten of gewoon wie dan ook? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 23:26

Tjark

DON'T PANIC

Bedankt voor de tip in JackalHell, Groff :)

Destruct
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 3 minute(s) ago 10 Credits: 263,616
Materials: 64,337

• Destruct
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 3 minute(s) ago 10 Credits: 183,317
Materials: 50,941

• Destruct
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 3 minute(s) ago 10 Credits: 139,728
Materials: 44,905

• NiPicker
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 2 minute(s) ago 10 Credits: 397,195
Materials: 134,332

• NiPicker
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 1 minute(s) ago 10 Credits: 298,426
Materials: 136,872

• NiPicker
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 1 minute(s) ago 10 Credits: 253,801
Materials: 174,649

• NiPicker
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 1 minute(s) ago 10 Credits: 184,115
Materials: 147,822

• Ebichu
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 0 minute(s) ago 7 Credits: 118,569
Materials: 67,146

Die NiPicker zal niet zo blij zijn met mij, heeft ie weer 1,1 miljoen credits minder :)
Moet ie ze ook maar niet opsparen en maar defense lvl 6 hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tjark op 15-05-2004 19:53 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
:|

Defense level 6 weinig? Weinig militia ofzo?
Level: 6
Militia: 60
Defense: 9,480

mag ik weten wat voor attack jij hebt :p?

[ Voor 49% gewijzigd door flashin op 15-05-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
• jom
JackalHell, Groff Success 1 hour(s) and 23 minute(s) ago 10 Credits: 183,382
Materials: 148,510

• jom
JackalHell, Groff Success 1 hour(s) and 23 minute(s) ago 10 Credits: 141,571
Materials: 154,292

• jom
JackalHell, Groff Success 1 hour(s) and 23 minute(s) ago 10 Credits: 110,731
Materials: 151,654

dit blijft hij doen, mn reele inkomen is op het moment 0 :( elke ochtend als ik wakker wordt heb ik minder credits en resources dan toen ik naar bed ging :|
kan iemand jom iets aandoen?? :|

wat een zak, ik heb zn halve planeet gesloopt, jullie hebben zn halve planeet gesloopt.. ik heb hem zwaar lopen uitschelden via PM, maar het dringt niet tot zn botte koop door..

jammer dat ik niet door 10000 defence kan, btw NIPicker kan ik ook niet aanvallen, maar daar kun je echt HEEL VEEL HALEN :)

[ Voor 25% gewijzigd door Makkelijk op 16-05-2004 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
DKasemier schreef op 16 mei 2004 @ 08:09:
• jom
JackalHell, Groff Success 1 hour(s) and 23 minute(s) ago 10 Credits: 183,382
Materials: 148,510

• jom
JackalHell, Groff Success 1 hour(s) and 23 minute(s) ago 10 Credits: 141,571
Materials: 154,292

• jom
JackalHell, Groff Success 1 hour(s) and 23 minute(s) ago 10 Credits: 110,731
Materials: 151,654

dit blijft hij doen, mn reele inkomen is op het moment 0 :( elke ochtend als ik wakker wordt heb ik minder credits en resources dan toen ik naar bed ging :|
kan iemand jom iets aandoen?? :|

wat een zak, ik heb zn halve planeet gesloopt, jullie hebben zn halve planeet gesloopt.. ik heb hem zwaar lopen uitschelden via PM, maar het dringt niet tot zn botte koop door..

jammer dat ik niet door 10000 defence kan, btw NIPicker kan ik ook niet aanvallen, maar daar kun je echt HEEL VEEL HALEN :)
Waarschijnlijk word je aangevallen. Check je data center eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
Dutchmega: wakker?

Hm ik heb eindelijk een defense van 11000 *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
Mijn playername is 'Perre' , me planeetje noemt 'Geemfrieks' en ik zit in 'Edlin'

kan ik de alliance joinen als dat mogelijk is? :9

Mvg

edit: system = Blocker

[ Voor 20% gewijzigd door geemfriek op 16-05-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Bedankt voor de tip DKasemier ;)

Your Attacks Result When Turns Pillage
?
NiPicker
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 2 minute(s) ago 10
Credits: 233,111
Materials: 97,021

?
NiPicker
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 2 minute(s) ago 10
Credits: 182,329
Materials: 127,679

?
NiPicker
JackalHell, Groff Success 0 hour(s) and 0 minute(s) ago 10
Credits: 140,211
Materials: 158,724

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker boeiend die attack results :O , bijna niemand speelt meer tot die reset er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Kater? ;) Geintje. Trouwens niet juist want het aantal actieve spelers blijft stijgen. Het geeft nog mooi ff de kans om te kijken hoever je kunt komen, (whatever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

ja en om te oefenen als je pas begonnen bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

flashin schreef op 16 mei 2004 @ 11:13:
Dutchmega: wakker?

Hm ik heb eindelijk een defense van 11000 *)
Slim om hetzelfde icon hier als op GoT te gebruiken, anders was je nu je centjes kwijt geweest ;) (ik was op zoek naar een mooi target :P).

En er spelen echt juist nog veel mensen. Vooral omdat het wat drukker begint te worden en er dus wat meer activiteit is. Ik speel iig nog door tot aan de reset, gewoon om wat feeling te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
:D haha.. Hmm toch wel herkenbaar logo dan :p.
En bedankt dat je me met rust hebt gelaten ;), want 'wraakgevoelens moet je blijven koesteren' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

:D

Ach, mede-gotters aanvallen zal ik iig niet bewust doen en zo'n geweldig target was je ook weer niet ;) Ik ben bij iemand anders 600.000 weg gaan halen :)
Die mannetjes op Groff zijn iig wel het bokje, lekker aanvallen ;) Beetje Dkasemier pakken.. puh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
:).. idd had net 1.5 milj credits opgemaakt aan defense ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Hallo medegamers.

Ben van plan om ook met dit spelletje mee te doen :9
Ik heb zelf een servertje thuis staan met een 100 KB/S upload lijntje.
Lijkt me leuk om een GOT Galaxis paginaatje te hosten incl. forumpje enzo. :7
Ben zelf echter niet erg bedreven in het opzetten van een leuke site.
Voel je je geroepen om dit samen met mij tot een succes te maken? mail dan even,
dan maak ik een ftp-accountje voor je aan.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste