Paar voordelen van een crew:
- Als je problemen hebt met een bepaald persoon lossen we dat gezamenlijk op.
- Mensen zullen je minder snel scammen
- Je krijgt protection en wapens(afhankelijk van je inzet binnen de crew)
- Je krijgt goede contacten binnen Bootleggers.
- Veel fun

- Je wordt geholpen met ranken.
- Je kunt makkelijker een oc doen.
atm ben ik legendary godfather en heb al een aantal mensen binnen de crew geholpen met het stijgen van hun rank. Zodra ik don wordt zal ik alleen nog maar helpen daar het voor mij anders niet meer interessant is een oc te doen.
nadelen:
- Je hebt de kans dat er cars van je worden gestolen.(al is er de afeglopen week van mij geen enkele auto meer gestolen)
Verder hoor je je aan de regels te houden die gelden binnen de crew. En wij stellen het op prijs dat je wekelijks een donatie doet. hiermee kan de crew uitgebreid worden en kunnen wij protection en wapens weggeven.
Wat betreft die points. je kunt ze voor irl geld kopen. Overschrijven via paypal. Kost rond de 19 euro voor 200 points.
verder kun je het via BL money kopen. Prijzen daarbij liggen gemiddeld rond de 1.3miljoen voor 10 points.
Handig aan points is dat je een cadillac(extra bescherming) en een dragunov(betere gun) kunt kopen. Die kun je alleen via points kopen.
Verder kun je er bullets mee kopen om iemand te doden.
Ikzelf heb de points omgezet in geld. En krijg hierdoor nu bijna 3 miljoen rente elke dag:)