Het werkt terug 
Er kunnen nog 2 teams aangemaakt worden
Wie doet het?
Er kunnen nog 2 teams aangemaakt worden
Wie doet het?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 14:38 ]
Hm.. Reageert iemand hier nog opDutchmega schreef op 17 mei 2004 @ 15:21:
Wat is trouwens het verschil tussen Bootleggers en Dark-Future? Is het nog beter op bepaalde punten?
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 19:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door supreme tweaker op 22-05-2004 20:12 ]
Burp
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 12:31 ]
[Signature]
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
[ Voor 19% gewijzigd door Twee Dee op 24-05-2004 11:28 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Twee Dee op 24-05-2004 13:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Twee Dee op 24-05-2004 15:57 ]
Verwijderd
Blackjack = evilTwee Dee schreef op 24 mei 2004 @ 15:42:
Balen zeg, heb ik met 8% kans ineens een 6% damage Deusenberg te pakken maar geen geld om hem te verplaatsen naar een andere state![]()
Ik had niet verwacht dat het zou lukken, heh. En natuurlijk net al m'n geld verspild met Blackjack... Achja het was een goede oefening
De site wordt wel steeds trager nu...
[15:51]
En nu een Chevrolet te pakken en verscheept... Helaas "maar" 15k waard, maar toch netjes met 8% kans
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 16:32 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 23:05 ]
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
[ Voor 21% gewijzigd door Twee Dee op 25-05-2004 16:19 ]
OC'sTwee Dee schreef op 25 mei 2004 @ 16:18:
Ik ben momenteel mijn eerste wapen aan het trainen op de shooting range. Kan dus even geen misdaadjes uitvoeren
Doe lekker van alles wat. Beetje bankjes beroven, beetje autootjes jatten en verschepen. En af en toe met een beetje drank rondreizen.
Nu ben ik nog Thug, weet er iemand wat er nou eigenlijk nodig is om te "promoveren"? Gaat het gewoon aleen om crimes of wordt er ook iets van wapen skills meegenomen in de berekening?
Gokken ben ik mee aan het minderen, want op de een of andere manier blijft het steeds "alles of niets"... Zelfs na winst wordt het na een paar keer proberen toch altijd "niets"... Vreemd he
Verwijderd
De punten kun je kopen van booleggers geld van anderen spelers of via paypalKrijg je trouwens ook "points" voor OC's, of krijg je die alleen door $$ over te maken? (of te kopen van anderen natuurlijk)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 19:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
ik zou GoG starten, ik ben R.bossVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 10:57:
Ik ben nu Boss.
Zodra er weer nieuwe crews aangemaakt kunnen worden dan ga ik proberen om GoG aan te maken.
Als het me lukt heb ik wel een aantal Bossen nodig om op te starten omdat als je dat niet derect hebt dan wordt je gekild door andere crews en je de crew weer kwijt bent zodat zij het ook weer kunnen proberen om een nieuwe crew aan te maken.
Hoe meer bossen er in GoG komen des te meer kans hebben we om te overleven.
Wie zijn er allemaal Boss?
Dan kan ik een lijstje maken met de eerste die ik kan toevoegen.
Er zijn minimaal 10 bossen voor nodig om te overnleven.
Daarna kan iedereen bij GoG komen. (na een paar dagen)
Met minder dan 10 bossen is het niet aan te raden om GoG aan te maken.
Dan ben je binnen een paar dagen dood!!!
[Signature]
Verwijderd
Uiteraard moet je het ook proberen als de kans er is.ik zou GoG starten, ik ben R.boss
[ Voor 60% gewijzigd door Appie op 26-05-2004 14:09 ]
Verwijderd
Dat hebben we uiteraard geprobeerd , wat niet meeviel als er tig mensen op de zelfde tijd en pagina willen openen.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:09:
[...]
Uiteraard moet je het ook proberen als de kans er is.
Hoe meer het proberen hoe meer kans we hebben om de crew te kunnen aanmaken.
Verwijderd
We heard your complaints about lag and bsf posted the following :
Moving Hosts - 05/25/04
We've been having issues with our current host. The recent downtime and lag was because of these issues. We are in the process of moving hosts, which may cause the site to go down. We will try and keep the downtime as minimal as possible, however some things are beyond our control. We hope to have this issue solved by the weekend.
Stats will not be wiped during this transfer.
- BSF2000
idd, massim0, en braintje zullen ook proberen crew aan te maken als ik niet online mocht zijn, en dan aan mij overdragenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 13:09:
[...]
Uiteraard moet je het ook proberen als de kans er is.
Hoe meer het proberen hoe meer kans we hebben om de crew te kunnen aanmaken.
[Signature]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Ban-Aan op 26-05-2004 21:01 ]
Verwijderd
Ik dus ook gister... maar hij was ineens offline en Food Stamps Applicant.. even in de gaten houden dus. Contact me anders op bl. (nick AppiePils)Ban-Aan schreef op 26 mei 2004 @ 21:00:
@Appie_Pils, wanneer heb je je oc met snowman gedaan, ik gister en nog niets gezien...
Helaas is de site nu down.
En als er nog plek is in GoG, ben boss.
Ook ben ik bezig met PayPal. Kijken hoe of dat werkt.
Volgens mij €17 voor 200 punten. Ben in de toekomst bereid om of bl geld te wisselen of een "doorsluis" te worden
in BL WishNix
Geld ook voor mij.woest85 schreef op 26 mei 2004 @ 16:36:
[...]
idd, massim0, en braintje zullen ook proberen crew aan te maken als ik niet online mocht zijn, en dan aan mij overdragen
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Zie:Rudedadude schreef op 26 mei 2004 @ 22:47:
Is bootleggers weer down of is de server overbelast?
Ze zijn aan het verplaatsen naar een nieuwe hostVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:51:
Als het goed is hebben ze hier zeer snel een oplossing voor gevonden.
We heard your complaints about lag and bsf posted the following :
Moving Hosts - 05/25/04
We've been having issues with our current host. The recent downtime and lag was because of these issues. We are in the process of moving hosts, which may cause the site to go down. We will try and keep the downtime as minimal as possible, however some things are beyond our control. We hope to have this issue solved by the weekend.
Stats will not be wiped during this transfer.
- BSF2000
hmm, mss wil ik dan ook wel een x punten kopen kan zelf geen paypal gebruiken helaasBan-Aan schreef op 26 mei 2004 @ 21:00:
@Appie_Pils, wanneer heb je je oc met snowman gedaan, ik gister en nog niets gezien...
Helaas is de site nu down.
En als er nog plek is in GoG, ben boss.
Ook ben ik bezig met PayPal. Kijken hoe of dat werkt.
Volgens mij €17 voor 200 punten. Ben in de toekomst bereid om of bl geld te wisselen of een "doorsluis" te worden
in BL WishNix
[Signature]
Ok dat was dus flauw... wel een prijsverandering maar geen nieuwe bullets... Meteen erna was dus ook alweer een prijsverhoging ingezet, dus het was gewoon een leuke aandachtstrekkerTwee Dee schreef op 27 mei 2004 @ 14:56:
over 54 minuten zijn er bullets te halen in New York voor $2500 ... Doe er je voordeel mee!
Dat is dus zo rond 14:50 Nederlandse tijd ...
[ Voor 78% gewijzigd door Twee Dee op 27-05-2004 20:26 ]
[ Voor 45% gewijzigd door victenn op 27-05-2004 23:16 ]
Verwijderd
Hoe vaker je het probeert hoe meer kans je hebt om te bursten.Ik probeer nu mensen uit de gevangenis te bevrijden maar het is mij nog niet gelukt. In de FAQ staat dat je gewoon moet oefenen. Maar hoe lang duurt dat ongeveer en is het jullie weleens gelukt om mensen te bevrijden?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
hoe kom je aan dat geld, gokken? (en van wie koop jij steeds punten? er zijn zoveel scammers....)Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 16:24:
Whahah Ik heb weer 100 punten gekocht voor 8 mill en er 5000 bullets van gekocht.
Ik begin nog gevaarlijk te worden lol![]()
![]()
[ Voor 11% gewijzigd door woest85 op 28-05-2004 17:12 ]
[Signature]
Verwijderd
Inderdaad door te gokken.hoe kom je aan dat geld, gokken? (en van wie koop jij steeds punten? er zijn zoveel scammers....)
[Signature]
Verwijderd
Verwijderd
idd je naam wordt imo iets te veel genoemd (helaas niet op de positieve manier)Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 22:55:
rim13, even een vraagje, hoe zit het nou precies met dat gescam?
[ Voor 8% gewijzigd door victenn op 01-06-2004 00:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
In dit spel ben je een gangster, dus een beetje gemeen zijn hoort erbij. En ik ben zelf 2 keer gescamd bij 2 oc's. Ik keer voor 500k en een keer voor 1.1 miljoen. Dus dan moet je tog een manier vinden om je geld terug te kriijgen.Appie_Pils schreef op 31 mei 2004 @ 23:16:
[...]
idd je naam wordt imo iets te veel genoemd (helaas niet op de positieve manier)
Verwijderd
Ik raad je toch af om te scammen.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 07:07:
[...]
In dit spel ben je een gangster, dus een beetje gemeen zijn hoort erbij. En ik ben zelf 2 keer gescamd bij 2 oc's. Ik keer voor 500k en een keer voor 1.1 miljoen. Dus dan moet je tog een manier vinden om je geld terug te kriijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sneak0r op 01-06-2004 11:27 ]
Verwijderd
We hebben nu nog maar plek voor 15 man.Speel nu ook al een tijdje heb me geapplied bij GoG. Ben nu rank Thug, maar zit al tegen de volgende rank aan te hikken volgens mij. (user: Sneaky1)
Verwijderd
Verwijderd
Jij kijkt teveel filmsVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 07:07:
[...]
In dit spel ben je een gangster, dus een beetje gemeen zijn hoort erbij. En ik ben zelf 2 keer gescamd bij 2 oc's. Ik keer voor 500k en een keer voor 1.1 miljoen. Dus dan moet je tog een manier vinden om je geld terug te kriijgen.
Verwijderd
Ben ik het ook mee eens. Mocht je het nou 1 keer hebben gedaan, ok. Maar ik op het forum zoveel berichten over jou...Appie_Pils schreef op 01 juni 2004 @ 14:32:
[...]
Jij kijkt teveel films. Je weet wie scammed overleeft het niet. Dus als je hetzelfde doet, dan betekent dat ook dat je daarmee jezelf het spel uit begint te werken. aktie = reactie. Voordeel van een crew is dat je dan als crew drukt kunt zetten, of het probleem "op kunt lossen". Maar ook geldt dat wanneer een member van een crew zich gedraagt als een scammer, de gehele crew hierop wordt aangekeken. Ik ga iig niet mijn handen in het vuur steken voor iemand die zijn eigen handen vuil gemaakt heeft.
Verwijderd
Er is vanmiddag een massale duplicate kill uitgevoerd door de admins.Rio schreef op 02 juni 2004 @ 19:36:
Ben ik de enige bij wie er 'you have been killed' staat? Of houdt het verband met de database problemen van vanmiddag?
Verwijderd
Verwijderd
OMG!!!Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 20:18:
haha iemand (rovers103 wel te verstaan) had mij gescammed met een OC. maar hij was boss en ik hitman, kon niet echt veel doen. Ook de crew wilde er niet zo veel aan doen, ze hadden nog nooit last gehad van deze user en wachtten af tot het nog eens zou gebeuren.
Jullie hebben allemaal vast wel het topic over dubbele accounts gelezen? Heb ik daar gezegd dat rovers103 mijn oude account was, maar dat ik opnieuw wilde beginnen, nu issie dood :lol:
eigenlijk mag het niet, maar na wat hij heeft gedaan (hij ging me daarna nog zo'n beetje afpersen ook) verdient hij het dubbel en dwars!
Verwijderd
nee dat was het voordeel van jezelf aangeven zeg maar. Hij zou nu ook zoeken op andere dubbele account, die zijn wel de klos
[ Voor 53% gewijzigd door victenn op 03-06-2004 22:43 ]
.-=Mijn Specs...=-.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq