Als ik de toetsencombinatie alt-tab gebruik terwijl ik in-game zit (CS 1.6) dan ga ik wel terug naar windows, maar als ik vervolgens terug wil naar mijn game dan heb ik wel geluid in de game, maar geen beeld. (En ik ben niet langer dan 30sec in windows geweest.)
Tijdens mijn zoektocht naar mensen met hetzelfde probleem ben ik alleen maar terecht gekomen bij dit topic. Hier worden echter de 3.1 drivers gesuggereert, maar deze zijn atm vrij ouderwets.
Nu wil ik dus graag weten of iemand een oplossing heeft voor mijn probleem icm mijn huidige drivers (zie onderin post) of een driver (nieuwer dan 3.1) weet te noemen waar het wel werkt.
Specificaties:
WinXP Pro
Sapphire 9600XT (256mb)
Huidige drivers: Omega Catalyst 2.5.36b
Tijdens mijn zoektocht naar mensen met hetzelfde probleem ben ik alleen maar terecht gekomen bij dit topic. Hier worden echter de 3.1 drivers gesuggereert, maar deze zijn atm vrij ouderwets.
Nu wil ik dus graag weten of iemand een oplossing heeft voor mijn probleem icm mijn huidige drivers (zie onderin post) of een driver (nieuwer dan 3.1) weet te noemen waar het wel werkt.
Specificaties:
WinXP Pro
Sapphire 9600XT (256mb)
Huidige drivers: Omega Catalyst 2.5.36b
[ Voor 4% gewijzigd door dream0r op 25-04-2004 13:04 ]