Toon posts:

Half-Life crasht na alt-tab (Ati Radeon)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me geforce 4 ti 4200 vervangen voor een Ati Radeon 9500 pro en heb echt met niks problemen behalve met half-life (counter-strike).

Als ik alt-tab doe om iets te doen onder het spel gaat goed maar als ik weer op venster klik om terug in de game te komen blijft scherm zwart (soms met startbalk erbij) en gebeurt er niks.
En dan moet ik rebooten omdat ctrl-alt-del venster etc niet te voorschijn komt.

Ik draai Half-Life op OpenGL (800x600)
Als ik direct 3d kies dan crasht ie niet bij alt-tab alleen kan ik dan niet me geluid terug krijgen en zie ik geen spraypaints en m'n fps is lager.

Zijn er meer mensen met dit probleem, want dit is m'n eerste ervaring met 3d kaarten van ati en dan baal ik toch wel een beetje als ik niet meer kan alt-tabben met half-life

Verwijderd

Ja, probleem is bij mij wel gekend. Als je lang uit cs blijft, verlies je een goeie connectie met de server, en dan blijft hij vanzelf zwart.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 00:13:
Ja, probleem is bij mij wel gekend. Als je lang uit cs blijft, verlies je een goeie connectie met de server, en dan blijft hij vanzelf zwart.
hehe nee dat is 't niet ik heb jaren ervaring met half-life en dat van verbinding time-out na te lang er uit te zijn weet ik wel maar dan nog kan ik gewoon in het spel verder blijven werken (vroeger met me ti 4200 dan he :>), maar gewoon ook al doe ik alt-tab naar destkop en druk meteen weer op het venster is gewoon crash :(

nog een toevoeging:

Met de steam 1.6 beta heb ik ook dit gezeik met alt-tab :( terwijl dit juist gefixed zou zijn :+

verder heb ik nog in c&c generals is flink zitten alt-tabben geen resultaat en in unreal tournament (1) op d3d ook niks en op opengl ook niks aan de hand.

zo te zien is half-life enige spel met gezeik

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 00:25 ]

Verwijderd

laat me raden, Catalyst 3.2? :/ eraf pleuren en 3.1 er op
waarom?: 3.2 heeft een bug die dit veroorzaakt (3.3 moet dit verhelpen die binnen kort er aan komt :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:04
jep, 3.1 does the job :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 00:44:
laat me raden, Catalyst 3.2? :/ eraf pleuren en 3.1 er op
waarom?: 3.2 heeft een bug die dit veroorzaakt (3.3 moet dit verhelpen die binnen kort er aan komt :)
ik had catalyst 3.2 van internet en die na formateren er op ja, lol }:O

na ff zoeken 3.1 gevonden en ja het werkt :D

_/-\o_
Pagina: 1