Toon posts:

Wie helpt mij met installatie tips

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben in het bezit van een ZyXel 650R Ethernet modum (Tiscali ADSL) en een Asus WL-500. Wil hiermee draadloos internetten met mijn laptop met ingeboewde wireless LAN. Heb zonder problemen de ADSL aan de praat gekregen en maar draadloos wil niet lukken. Wie kan mij op weg helpen. Het lijkt erop dat communicatie tusssen modum en router niet functioneert en krijg zelfs bij configureren van router de melding dat IP adres niet gevonden kan worden.
Iedere hulp\ is welkom voor een digibeet als ik.

Thanks

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Vraag me af waarom men deze stijl van schrijven gebruikt. Raad aan om meer info te geven.

Stel voor de AP als bridge in te stellen in plaats van router.

(;))

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
De pc en de router kunnen elkaar dus onder geen mogelijkheid bereiken? Misschien zijn de 2 netwerken niet compatible met elkaar?

offtopic:
Mooie nick :D

[ Voor 6% gewijzigd door supakeen op 24-04-2004 23:34 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Ehh Joep, ik neem aan dat je zo heet. Allereerst: welkom op GoT. Ik neem aan dat je http://gathering.tweakers.net/forum/faq hebt gelezen toen je regde, dan weet je ook dat dit een forum van en voor tweakers is. Tweakers doen zelf namelijk onderzoek, als zaken niet lukken. Ze proberen wat, lezen faq's, en kijken in handleidingen enzo :)

Nou begrijp ik uit jouw startpost, dat jij dat nog niet hebt gedaan, evenals het doornemen van de algemene faq inzake topicstarts. Graag zou ik daarom erop willen aandringen, dat je dat eerst doet.

Zie bv de sticky's bovenaan dit subforum:

Help Help!!!!!!!
FAQ Network Troubleshooting
En zeker ook Hoe deel ik Internet ?

Vergeet ook vooral niet onze fantastische, gratis! search.

Succes ermee, deze gaat iig dicht omdat hij niet voldoet aan de topicstartregels hier op GoT ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.