Sorry voor de vreemde topictitle ik kon geen betere bedenken.
Mijn probleem:
Ik zoek iets dat als bezoekers een plaatje van www.domein1.nl halen en op hun eigen site zetten dat er dan een soort tekst "overheen" komt.
Meer het idee van geocities, maar dan niet dat het hele plaatje vervangen wordt door iets anders, maar dat er een bepaalde tekst overheen komt.
Ik denk dat ik dan met mod_rewrite moet gaan werken aangezien ik er al een paar topics over gelezen heb deze bijvoorbeeld:
Xoom, Geocities geen linking.
maar, daar vervangen ze het plaatje gewoon door een ander (net zoals geocities doet) en dat wil ik dus NIET.
hopelijk begrijpen jullie het want het is nogal moeilijk uit te leggen vindt ik
Mijn vraag:
Heeft iemand een idee hoe je zoiets moet maken?
... ik heb ook al een beetje met google zitten zoeken maar nog niet echt wat nuttigs gevonden.
Mijn probleem:
Ik zoek iets dat als bezoekers een plaatje van www.domein1.nl halen en op hun eigen site zetten dat er dan een soort tekst "overheen" komt.
Meer het idee van geocities, maar dan niet dat het hele plaatje vervangen wordt door iets anders, maar dat er een bepaalde tekst overheen komt.
Ik denk dat ik dan met mod_rewrite moet gaan werken aangezien ik er al een paar topics over gelezen heb deze bijvoorbeeld:
Xoom, Geocities geen linking.
maar, daar vervangen ze het plaatje gewoon door een ander (net zoals geocities doet) en dat wil ik dus NIET.
hopelijk begrijpen jullie het want het is nogal moeilijk uit te leggen vindt ik
Mijn vraag:
Heeft iemand een idee hoe je zoiets moet maken?
[ Voor 10% gewijzigd door RMU op 24-04-2004 22:00 ]