HOE! Balkje met internetadres onderaan een plaatje.

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• RMU
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-03 01:52
Misschien is het al wel eens eerder langsgekomen maar ik kon het niet vinden met de search.

Weet iemand een script die ik in een map op mijn server kan zetten en die dan alle plaatjes in die map automatisch een balkje geeft met bijv. mijn internetadres erin?

en als ik dat php bestand dan weer weghaal dat dan ook de plaatjes weer normaal zijn (dus zonder balkje)?

Ik dacht zelf meer aan iets met GD ofzo... maar ik kan nog niet goed PHP dus misschien is er hier iemand die zo´n scriptje heeft liggen? :P

Als iemand dat heeft zou ik dat heeeel graag willen hebben :) en anders is een goede uitleg ook goed ;)

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025

Obviously you're not a golfer

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:13

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Weet iemand een script die ik in een map op mijn server kan zetten en die dan alle plaatjes in die map automatisch een balkje geeft met bijv. mijn internetadres erin?
dat is een scriptrequest, en daar doen we hier niet aan in P&W. Hier schrijven wij onze software zelf. Zie de P&W faq en de quickstart voor meer informatie

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.