[Speakers] Wat is nou een topmerk?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07 17:57

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Topicstarter
Hallo,

Zelf heb ik redelijke ervaring met Altec Lansing. Heb nu een ATP-4 setje.
Maar helaas, zijn er inmiddels al 2 van de 4 satteliets enigsinds opgeblazen :'(
Het kan ook aan mij hebben gelegen, dat ik de set gewoon te hard heb gezet, maar naar mijn gevoel kon het toch echt wel...
Nja, der zit toch geen garantie meer op dus erover doorzeuren heeft geen zin.

Ik zoek dus eigelijk een vervanger van dit set, het mag een 4.1 of 5.1 zijn. Meer niet, want ik kan die 4 sattelietjes al moeilijk kwijt....

Het is wel belangrijk dat het set flink wat af kan, en niet na 1 jaar ofzo al lelijk gaat krijsen...
Kunnen jullie me iets aanraden? Prijs speelt niet zo'n grote rol.
Dat altec lansing set kostte me ook 100 pleuro (en dat was nog inkoopsprijs ook).

Thnx.

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Verwijderd

Topmerk is naar mijn mening B&W (Bowers & Wilkins) maar dan heb je wel topklasse audio (Nautilus serie). Maar denk niet dat je dat bedoelt. Tenzij je er zo'n 8000,- eurie voorover hebt....Oja per stuk!!!

Logitech Z-680 is mooi. Creative heeft ook wat moois de laaste tijd S750.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Kijk even in dit topic: [rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]
Daar staat alles zo'n beetje op een rijtje. Een topmerk is relatief, maar over het algemeen worden de betere (helaas vaak duurdere) modellen van de populaire fabrikanten als goed beschouwd. Probeer ze ergens te luisteren (in de meeste mediamarkten bijv. kan dat goed). Eventuele vragen kun je ook verder in dat topic stellen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.