Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CiP] Cocktail cabinet :)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 962 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mr.Nonflex schreef op 01 juni 2004 @ 19:32:
[...]

He, daar hebben ze wel mega gaafe knoppen voor casemodders, kan iemand daar bestellen?

ps Suzo Arcade joysticks voor de c64 roeleerde wel :P :9
Ja ik kan daar in theorie bestellen, maar heb het nu te druk voor dat soort dingen.

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-11 09:38
Griffin schreef op 01 juni 2004 @ 20:12:
Miss een dom idee, maar zoals je speakertje nu aan de voorkant zit gaat ie denk ik wel een keer kapot omdat er een knie tegen aan gaat ofzo.
als je er nu eens een soortevan fingergaurd (weet ff nie hoe je het schrijft) voor zet dan is ie iets meer beschermt.
Ik heb er een metalen gaas voor, en geloof me, dat is sterk genoeg :) Ik heb er vaak genoeg op gespeeld met vele anderen, en niemand heeft het ook maar 1x aangeraakt. Dus kapot zal ie niet zo snel gaan. :)

• sebastius

sebastius

Afbeeldingslocatie: http://tobias.dezeserver.nl/forum/bas/videogamekast01.jpg
Mijn Arcade Kast vordert nu ook aardig. Scherm zit er in, arcadegames werken er weer op, en de gamecube kan er nu op (heb een 'beeld omkeer schakeling' gemaakt).

Nu nog sticks, knoppen en een nieuw paneeltje en er kan weer heerlijk gespeeld worden. IMHO toch beter dan zo'n emulatie bak...

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-11 16:44

Nessuno

io sono nessuno

die knoppen zijn en joysticks zijn in de us niet zo heel duur
knopjes tussen de 1.75 en 2.0 us$
en de joysticks van af 13.75 us$ dit ex korting en ex verzenden
wat moet er in nederland ongeveer voor betaald worden ?

Na rose e cient spin

• sebastius

sebastius

Bij Suzo ook zoiets.

• Oguz286
sebastius schreef op 03 juni 2004 @ 11:04:
[afbeelding]
Mijn Arcade Kast vordert nu ook aardig. Scherm zit er in, arcadegames werken er weer op, en de gamecube kan er nu op (heb een 'beeld omkeer schakeling' gemaakt).

Nu nog sticks, knoppen en een nieuw paneeltje en er kan weer heerlijk gespeeld worden. IMHO toch beter dan zo'n emulatie bak...
Het zal je misschien verbazen, maar op zo'n emulatiebak kan je ook heerlijk gamen, aangezien het precies hetzelfde doet als die van jou, maar dan eerst met een menu :) Hoe lekker het speelt hangt totaal af van degene die het bouwt (ik dus :P ) Maar die van jou ziet er idd heel erg netjes uit :*)

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

ik gaat morgen de knoop door hakken tussen een tekken3 kast en een universele arcade kast bijde jamma uitgevoerd tekken is mooier groter enz maar ook duurder
en ik zit ff te twisten over de ruimte die ik hier in mn computer hok heb 4m diep
en 3 breed

tekken 3 kast compleet met game pcb en coin thinggy en 25ince monitor :P
de kast verkeerd in redelijke staat (alles op 1 joystick na werkt)
er zal wat onderhoud op moeten plaats vinden o,a buttons en joysticks+microswitches deze krijg ik er bij
en ik wil er wat buttons bij plaatsen hij is nu 2 spelers en zeg maar 4 speel knoppen daar wil ik dus 6 knoppen per persoon van maken

wat ik wil gaan bestellen is het volgende
2x ultimated joystick 4 of 8 way (ben ik nog niet helemaal uit)
een stuk of 20 buttons in div kleuren zeg maar en verschillende funkties
een jammo keybord controler / emulator (j-pac)

(als dit niet hier mag admin haal het dan maar weg)
(mischien wil iemand een I-A organiseren)

morgen zal ik meer posten over wat ik gedaan heb en hoe ik het naar boven gekregen heb :P (dat word nl nog het leukste deel) :Y)

plaatje van de tekken kast
alleen heeft de gene die ik waarsch ga kopen 4 buttons per persoon
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.loggia/foto//tekken3.jpg

iig bouw ik hem zo om dat ik hem altijd terug kan bouwen naar de orginele kast maar dan met 6 buttons (zo als het hoord) verder komt er een p3 systeempje in
met uiteraard mame er op maar das voor later eerst de kast halen enz

[ Voor 12% gewijzigd door Nessuno op 07-06-2004 01:35 ]

Na rose e cient spin

• Oguz286
Heey dat ziet er netjes uit :*) Maar zou het niet beter zijn als je zelf een topic hierover begint. Mail AcouSE maar :) Even toestemming vragen.

Maar ik wil het wil het wel graag volgen, want het ziet er echt heel vet uit als je zoiets in elkaar zet :)

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

lol dat kan ik straks even doen ja
alhoewel ik eigenlijk niet echt een toppic wou starten meer eigenlijk gewoon een beetje mee blaten in jou topic
zonder pic's enz enz
maar mischien dat ik straks toch maar even doe :P
ik ben er nog steeds niet uit welken het nu gaat worden en moet zo wel een keuze gaan maken denk ik

Na rose e cient spin

• Oguz286
prodigy schreef op 07 juni 2004 @ 15:23:
lol dat kan ik straks even doen ja
alhoewel ik eigenlijk niet echt een toppic wou starten meer eigenlijk gewoon een beetje mee blaten in jou topic
zonder pic's enz enz
maar mischien dat ik straks toch maar even doe :P
ik ben er nog steeds niet uit welken het nu gaat worden en moet zo wel een keuze gaan maken denk ik
Van mij mag je meeblaten hoor ;) Maar dit topic is eigenlijk een beetje dood vind je niet? Misschien dat we een algemeen topic hierover mogen openen?

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
@Sebastius: Hoe zit dat dan? Die beeld omkeer schakeling? Klinkt aardig lastig en dus interessant ;).

• sebastius

sebastius

Krankenstein schreef op 09 juni 2004 @ 02:25:
@Sebastius: Hoe zit dat dan? Die beeld omkeer schakeling? Klinkt aardig lastig en dus interessant ;).
Ik heb het iets overdreven... De schakeling komt nog om het automatisch te maken. Wat het is:

De lichtstraal uit het kanon wordt afgebogen door twee grote spoelen, horizontaal en verticaal. Als je nu de spoelen 'ompoolt', dus loskoppelt en omkeert, dan komt het beeld op z'n kop.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 20:16

Leejow(saait)

Blater

Oguz286 schreef op 08 juni 2004 @ 15:37:
[...]

Van mij mag je meeblaten hoor ;) Maar dit topic is eigenlijk een beetje dood vind je niet? Misschien dat we een algemeen topic hierover mogen openen?
Goed idee. Ik ben ook al een klein beetje begonnen met mijn MAME Cab. Gisteren zijn de Controlls van Happ binnengekomen, en ik ben nu bezig met lay out voor controlls en de keyboard hack. Als het echt zomer is ga ik verder met de kast en de rest inbouwen..

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

ik ga zo maar is ff een mailtje er uit gooien naar een modje voor mn topic
daar ik zo mijn kast binnen krijg :P tis de tekken 3 versie geworden :P

meer strax (mischien wel in mn eigen topic)

quote]Leejow(saait) schreef op 09 juni 2004 @ 09:07:
[...]

Goed idee. Ik ben ook al een klein beetje begonnen met mijn MAME Cab. Gisteren zijn de Controlls van Happ binnengekomen, en ik ben nu bezig met lay out voor controlls en de keyboard hack. Als het echt zomer is ga ik verder met de kast en de rest inbouwen..[/quote]

wat heb je allemaal besteld en hoevel $$ was je kwijt
en verder wat bedoel je met keyboard hack ?

[ Voor 55% gewijzigd door Nessuno op 09-06-2004 10:49 ]

Na rose e cient spin

• Mr.Nonflex
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-01-2021
sebastius schreef op 09 juni 2004 @ 08:01:
[...]

Ik heb het iets overdreven... De schakeling komt nog om het automatisch te maken. Wat het is:

De lichtstraal uit het kanon wordt afgebogen door twee grote spoelen, horizontaal en verticaal. Als je nu de spoelen 'ompoolt', dus loskoppelt en omkeert, dan komt het beeld op z'n kop.
Ik begrijp namelijk het volgende, uit je woorden. Ik knip de draden van de spoelen door, en verbind de draden van spoel 1 aan spoel 2 en omgekeerd.

Begrijp ik dat goed, of Kun je daar anders mischien een kleine [howto] van maken?
Ik denk dat er met mij nog wel wat mensen interesse hebben om een arcadekast te maken, en dan vanzelf tegen dit probleem oplopen. :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Mr.Nonflex op 09-06-2004 18:08 ]

What is impossibility but a challenge

• sebastius

sebastius

Mr.Nonflex schreef op 09 juni 2004 @ 18:06:
[...]

Ik begrijp namelijk het volgende, uit je woorden. Ik knip de draden van de spoelen door, en verbind de draden van spoel 1 aan spoel 2 en omgekeerd.

Begrijp ik dat goed, of Kun je daar anders mischien een kleine [howto] van maken?
Ik denk dat er met mij nog wel wat mensen interesse hebben om een arcadekast te maken, en dan vanzelf tegen dit probleem oplopen. :Y)
Nee, niet spoel 1 met spoel 2 wisselen, dan kantelt je beeld en zit je in de shit.

Je wisselt A&B van spoel 1 om, en A&B van spoel 2.

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 17:24

LocoShady

blaap..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/oguz286/got/keesmot/23k.jpg

je cd frontje moet ook zwart
verder _/-\o_

• Oguz286
LocoShady schreef op 09 juni 2004 @ 19:41:
[afbeelding]

je cd frontje moet ook zwart
verder _/-\o_
Het is rood geworden ;) Dat is niet de final pic... maar * Oguz286 heeft geen camera :'(

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

nou ik mag dus geen nieuw topic openen teminste nog niet .
dus als jullie op de hoogte willen blijven zou ik het e en a hier willen posten als oguz286 het goed (vind min of meer zeg maar de grote lijnen) en zonder pic's

ff een ander vraag
ik wil mijn kast voor zien van 6 speel buttons per persoon
nu zag dat mijn jamma conector in de eerste instantie maar plek heeft voor 3 knoppen per presoon en verder natuurlijk coin1&2 player 1&2 enz enz
nu zitten er op mijn kast standaard al 4 knoppen en van player 1&2 zit de 4e knop op een aparte blauwe zegmaar jamma connector heft iemand hier meer info over
want als ik dan nl een j-pac bestel kan ik volgens mij alleeen maar 3 knoppen gebruiken
of zeggen jullie van gebruik de keybord hack oid

verder updatetje van mijn kast:
kast is gestript alles er af / uit
en is nu gereed voor schuur / plamuur / herstel werkzaamheden

Na rose e cient spin

• Oguz286
prodigy schreef op 10 juni 2004 @ 12:27:
nou ik mag dus geen nieuw topic openen teminste nog niet .
dus als jullie op de hoogte willen blijven zou ik het e en a hier willen posten als oguz286 het goed (vind min of meer zeg maar de grote lijnen) en zonder pic's

ff een ander vraag
nu zag dat mijn jamma conector in de eerste instantie maar plek heeft voor 3 knoppen per presoon en verder natuurlijk coin1&2 player 1&2 enz enz
nu zitten er op mijn kast standaard al 4 knoppen en van player 1&2 zit de 4e knop op een aparte blauwe zegmaar jamma connector heft iemand hier meer info over
want als ik dan nl een j-pac bestel kan ik volgens mij alleeen maar 3 knoppen gebruiken

verder updatetje van mijn kast:
kast is gestript alles er af / uit
en is nu gereed voor schuur / plamuur / herstel werkzaamheden
Van mij mag je hoor :)
Maar pics zouden wel leuk zijn (zelfs IK heb een camera kunnen regelen ;) )

Veel succes!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

prodigy schreef op 10 juni 2004 @ 12:27:

ff een ander vraag
zo ff naar de gamma en ff spulletjes halen :P
en ff wat foto's maken

Na rose e cient spin

Pagina: 1 2 Laatste