Wij kunnen vanaf september 2004 ADSL aan. Nu hebben we nog even de tijd om een abbotje te kiezen, en nu vraag ik mij af niet zo zeer af wat voor provider ik nodig zal hebben ('k wil waarschijnlijk XS4ALL), maar wat voor snelheid ik ga kiezen. 4096 is leuk, maar ik denk niet dat paps zin heeft om €80/maand te gaan betalen. Okee, wij betalen nu nog iets meer in de 1 1/2 maand. Belangrijk voor mij is een zo groot mogelijke datalimiet, liever eigenlijk geen een. Ik wil dan op internet gaan gamen, flink downen en een websitetje hosten, maar daar zullen niet veel bezoekers op gaan komen denk ik.
Ik dacht zelf aan XS4ALL FAST 4096kbit/s Is toch 80 euro maar misschien een optie. Of deze XS4ALL BASIC 2048kbit/s.
Scheelt het veel de snelheid? Ik heb nu 64kbit/s of 128 kbit/s isdn lijntje ligt eraan met hoeveel lijnen ik inbel. Is in ieder geval heel wat meer die 2048 en 4096. Omgerekend lijkt 512 kbyte/s wel heel weinig.
Ik dacht zelf aan XS4ALL FAST 4096kbit/s Is toch 80 euro maar misschien een optie. Of deze XS4ALL BASIC 2048kbit/s.
Scheelt het veel de snelheid? Ik heb nu 64kbit/s of 128 kbit/s isdn lijntje ligt eraan met hoeveel lijnen ik inbel. Is in ieder geval heel wat meer die 2048 en 4096. Omgerekend lijkt 512 kbyte/s wel heel weinig.
_@/'