meneer de wc eend
als je zonnodig wilt zeiken over mijn nederlandse taal ga dan naar een ander forum
of mailbomb me gewoon maar ga niet zo zielig als een wijze aap je conclusies trekken. by the way msn taal
uhuhm lekker boeiend! ik denk dat de meeste mensen dat toch wel begrijpen/gebruiken dus ga ff lekker in een hoekje zitten huilen! ..
ohwya en dan nog 1 ding, over mijn ati ownd jah natuurlijk ownd ati! en hopelijk deze keer weer jah ik ben idd een fanboy leuk he
ik heb niks beters te doen nou je zin
nu krijg je vast wel een stijve verwacht ik .
normale mensen komen op dit forum om hun mening uit te geven over een videokaart NIET OM TE ZEIKEN OVER ANDERMANS TAALVAARDIGHEDEN (en als je dan echt zon super bink bent ga dan gelijk binair typen als je t op de computer manier wilt doen
)
als je zonnodig wilt zeiken over mijn nederlandse taal ga dan naar een ander forum
normale mensen komen op dit forum om hun mening uit te geven over een videokaart NIET OM TE ZEIKEN OVER ANDERMANS TAALVAARDIGHEDEN (en als je dan echt zon super bink bent ga dan gelijk binair typen als je t op de computer manier wilt doen