Toon posts:

sjone jonge jonge

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
meneer de wc eend

als je zonnodig wilt zeiken over mijn nederlandse taal ga dan naar een ander forum :) of mailbomb me gewoon maar ga niet zo zielig als een wijze aap je conclusies trekken. by the way msn taal :) uhuhm lekker boeiend! ik denk dat de meeste mensen dat toch wel begrijpen/gebruiken dus ga ff lekker in een hoekje zitten huilen! .. :'( ohwya en dan nog 1 ding, over mijn ati ownd jah natuurlijk ownd ati! en hopelijk deze keer weer jah ik ben idd een fanboy leuk he :) ik heb niks beters te doen nou je zin :D nu krijg je vast wel een stijve verwacht ik .
normale mensen komen op dit forum om hun mening uit te geven over een videokaart NIET OM TE ZEIKEN OVER ANDERMANS TAALVAARDIGHEDEN (en als je dan echt zon super bink bent ga dan gelijk binair typen als je t op de computer manier wilt doen ;))

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zijn de sociale vaardigheden al genoemd?

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
ohoh

Verwijderd

Topicstarter
neej maar ik baal er zo erg van dat mensen zoals '' wc eend'' forum talk verpesten door hun wijze lessen

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
Welkom op GoT! We hebben hier alleen wel een paar regeltjes!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

weak je kunt je natuurlijk ook heel snel aangevallen voelen !!

neem het gewoon niet zo serieus en lach er om

(lichtelijk triest zo'n topic)

Bedankt alvast

• Markieman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-08 08:18
Had je dit niet gewoon naar wc eend kunnen mailen ipv het openbaar te uiten?

[ Voor 21% gewijzigd door Markieman op 23-04-2004 15:16 ]

You do not fear them? - The Wraith? Naah. Now *clowns*, that's another story.

Verwijderd

Topicstarter
ok srry dak zo uitschoot met aantal trefwoorden erin ,, maar de manier waarop wc eend mijn post afschreef vond ik ''een nette manier van verbaal geweld''

Verwijderd

Ik baal veel erger van mensen met gebrek aan fatsoen en kennis van de Nederlandse taal :)

Is het zoveel moeite om gewoon correct Nederlands te typen (een foutje ofzo maakt niet uit, maar jij praat echt prut) en om fatsoenlijke interpunctie te gebruiken. Maakt het geheel veel leesbaarder, en je wordt sneller geholpen :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45

Outerspace

Admin General Chat
:w
doei :w
kan je niet beter even emailen ipv gewoon een topic openen

[ Voor 74% gewijzigd door Outerspace op 23-04-2004 15:18 ]

Wauw, een sig!

• Welleweerd

Welleweerd

ja anders typ je eerst je topic ff in word en knal je de spelling controle er ff over heen dat leest altijd wel wat fijner

Bedankt alvast

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ehm, ik zal wel iets missen, maar waar gaat dit over? :?

Signature

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 07:25
pastapappie.NET schreef op 23 april 2004 @ 15:17:
Over wat voor weer het wordt dit weekend.

Verwijderd

Dsjit gjaat ofer hjet tljaalgebrjuik van zommiguh mensuh opf dit vooorum. Fet kool man, hep ik jarun in het diepsde gehjeim aan gewjerkt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 15:18 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 21:26:
[...]

Ik zou ten eerste willen opmerken dat ik mij geweldig stoor aan de manier waarop jij de Nederlandse taal verkracht. Nu ben jij niet de enige, die Lypo is misschien nog een beter voorbeeld, maar er moet toch een keer wat van gezegd worden. De meeste mensen maken taalfouten, daar val ik niet over. Sommige mensen doen moedwillig niet aan zinsopbouw en gebruiken ongepast leestekens en chattaal. Ik vraag mij af waarom moderators daar niets aandoen?

Over de inhoud. Dit voegt ook al niets toe aan dit topic. Je gedraagt je als een fanboy en meldt alleen maar dat "ATI owns". Wat je vergeet te vermelden is dat ATI ten eerste zijn kaart nog niet heeft uitgegeven. Wellicht daar ATI produktieproblemen heeft en zodoende eerst met een afgeslankte versie uitkomt waarbij slechts 12 van de 16 pilelines werken. Persoonlijk denk ik dat Nvidia deze slag gaat winnen, maar mocht dat niet zo zijn dan is de 6800 nog steeds een geweldig goed produkt. Laten we zelfs maar hopen dat beide kaarten aan elkaar gewaagd zijn. Dat levert betere produkten voor een lagere prijs op.
Ik ben het eigenlijk wel met WC-Eend eens.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

[rml]6zippo6 in "[ Algemeen] nVidia NV40 / GeForce 6800 To..."[/rml] en verder :)

edit:
Grrr @ Genghis Khan :( ;) Het mag best gezegd: ook ik ben het met WC Eend eens :>

[ Voor 17% gewijzigd door Rataplan op 23-04-2004 15:19 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-08 16:13

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 15:18:
Dsjit gjaat ofer hjet tljaalgebrjuik van zommiguh mensuh opf dit vooorum. Fet kool man, hep ik jarun in het diepsde gehjeim aan gewjerkt.
En dat hoort sinds wanneer in V&B ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
NOFI:
Euhm ik heb je post even bekeken, maar ik moet zeggen dat ik het niet echt een duidelijke post vond en ook inhoudelijk stelde het niet zoveel voor... Ik geloof dat Wc-eend toch wel gelijk had hoor

offtopic:
topic report gesubmiit, maar geen reactie

• Welleweerd

Welleweerd

kerel als je het gewoon LEEST dan zie je het

(NooB)

Bedankt alvast

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heren,

kunt u alstublieft dit topic met rust laten? Er is een mod onderweg voor een hangslot. Ik dank u zeer. Problemen met topics dient u aan te geven via de TR, niet via het topic zelf.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Moet dat nou hier? Zoek elkaar even op op ICQ/MSN of IRC of stuur een mail, er hoeven hier niet duizenden users mee te lezen dat je je aan elkaar ergert ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.