[PC]Generals Kopie

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 19:00

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Ik heb hier mijn Generals liggen en nu wil ik graag een kopietje ervan maken.
Nou hoor ik de boze mensen alweer schreeuwen; "koop de originele" of zoiets. Maar ik wil graag een backup maken voor mezelf, dan hoor ik die mensen alweer ; "Ja dat moeten wij zeker geloven".

Oh jah en niet gelijk roepen dit topic gaat dicht want ik heb de FAQ goed doorgelezen. Nou staat daar eigenlijk wel in dat dit topic niet mag maar zolang ik de kopie voor eigen gebruik heb issie toch niet illegaal ? (1 backup van elke cd is legaal staat me bij)
Hoe zit het nou met illegale spellen?

Omdat wij het onzin vinden om een topic te sluiten omdat het over een illegaal spel gaat, terwijl het spel 2 weken later in de winkel ligt, staan we zulke topics in beperkte mate toe. Tenzij het overduidelijk is dat het probleem ligt bij de illegale versie, denk hierbij aan cd errors, gebouwen die ontploffen of het niet kunnen patchen van je spel, zal je topic vanaf nu dus gewoon open blijven.
Maar nou voor mijn vraag :

Ik wil me cd'tjes dus kopieren maar er zit een leuke beveiliging op. Ik ben er al achter dat het safedisk 2.8 is en dat je hem zou moeten kunnen kopieren met Alcohol 120% maar je raad het al, het werkt niet. Hij maakt heel mooi een Image file alleen daarna zul je installeren (maakt niet uit of je de image gebruikt of de gebrande versie) en dan zegt ie dat ie language.cab niet kan vinden.

Weet iemand hoe je een kopie kunt maken van deze CD ?

(ik hoop dat mijn reden gegrond genoeg is om dit topic open te houden en/of reacties te krijgen.)

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Weet iemand hoe je een kopie kunt maken van deze CD ?
1. CloneCD
2. BlindWrite
3. wie weet nog meer pakketen?

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 19:00

Fed-Ex

Hakuna Matata

Topicstarter
Ik heb wel gehoord dat clonecd en blindwrite beide niet werkten.
maar ik bedoel eigenlijk dus iemand die al ervaring ermee heeft.
CD's zijn niet duur maar ik vind het ook niet leuk om ze aan zoiets te verspillen.
snappo :+

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:05

momania

iPhone 30! Bam!

Het gaat hier dus om het omzeilen van een beveiliging en daar helpen we je niet mee op GoT.
Zie Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Het stukje dat je quote gaat over spellen die al gekopieerd zijn en vertelt dus dat je wel mag vragen over problemen met het spel zelf. Behalve als het door een slechte kopie komt. Dit vertelt dus niet dat we helpen met beveilingen omzeilen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.