Toon posts:

gegevens van geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst geheugen gekocht via internet, maar twijfel over de gegevens op het geheugen zoals ze op de stickers staan. Misschien zijn ze verwisseld. Ikheb wel een code op de module staan en die is anders als op de stickers. Kan ik dit ergens nazoeken op het net???

THX.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:51

UTM

Memtest 86, Aida 32, Sisoft Sandra, CPU-Z . Genoeg programma's om het te checken :) Check deze ook eens: Welk geheugen zit er momenteel in mijn systeem?

[ Voor 107% gewijzigd door UTM op 22-04-2004 22:58 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Juist, kijk eerst even wat rond. In de FAQ van CSL staat zelfs een stuk hierover, waar AIDA32 wordt aangeraden. Deze tool kan je vaak wel helpen in dit soort gevallen.

Overigens gaat het hier ook nog eens specifiek om geheugen, waardoor het niet in Complete Systemen & Laptops thuishoort maar in Processors, Mobo's & Geheugen. Let daar voortaan even op.

Aangezien het antwoord vrij makkelijk te vinden is, en je blijkbaar de FAQ niet hebt doorgelezen, gaat dit topic dicht. Ik raad je dringend aan om voortaan toch iets beter je aan de policy te houden, en voortaan gewoon eerst de FAQs te raadplegen.

Dit topic is gesloten.