Niet gevondenMoreno schreef op 22 april 2004 @ 20:51:
Jupz niks kunnen vinden...
[search=amd+64] levert 1222 resultaten op
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Met welke zoektermen heb je dan gezocht?Moreno schreef op 22 april 2004 @ 20:51:
Jupz niks kunnen vinden...
Wat wil je er eigenlijk mee doen, overclocken, gewoon standaard draaien?
Ik heb gezocht naar Moederboard AMD 64. Ik wil gewoon standaard draaien.
1. Asus K8vDeluxe. Leuk bordje met leuke extra's
2. Shuttle An50R, goed oc bordje, maar bij veel mensen vrij snel kapot.
3. Gigabyte K8NNXP, ziet er ook heel leuk uit, met veel extra's en goede oc-baarheid. Alleen vrij prijzig
4. Chaintech. Weet ik weinig van, maar is ook goed oc-baar. Mosfets zijn al standaard gekoeld.
Kortom genoeg om te bekijken aan reviews. Tomshardware heeft een tijdje geleden ook 10 moederboarden getest met 64 bits. Heb je die review al gelezen?
En hier op got lopen ook een paar draadjes hierover.
Suc6 met je keuze
2. Shuttle An50R, goed oc bordje, maar bij veel mensen vrij snel kapot.
3. Gigabyte K8NNXP, ziet er ook heel leuk uit, met veel extra's en goede oc-baarheid. Alleen vrij prijzig
4. Chaintech. Weet ik weinig van, maar is ook goed oc-baar. Mosfets zijn al standaard gekoeld.
Kortom genoeg om te bekijken aan reviews. Tomshardware heeft een tijdje geleden ook 10 moederboarden getest met 64 bits. Heb je die review al gelezen?
En hier op got lopen ook een paar draadjes hierover.
Suc6 met je keuze
Misschien als je engelse woorden gebruikt en een paar goede merken erbij zet. En gewoon wat reviews zoeken.Moreno schreef op 22 april 2004 @ 20:55:
Ik heb gezocht naar Moederboard AMD 64. Ik wil gewoon standaard draaien.
Dus bijvoorbeeld zoeken naar:
Amd Ahtlon 64 review
of:
Review 64 bit motherboard
en zoals ik al eerder zei.
http://www.tomshardware.com en dan zoeken naar 64 bits of zo.
edit:
Had wel in 1 post gekund
Had wel in 1 post gekund
[ Voor 6% gewijzigd door Mister I op 22-04-2004 20:58 ]
Verwijderd
je hebt gezocht naar Moederboard? is dat niet een gedeelte nederlands-engels? het moet toch zijn Moederbord of Motherboard? ik kan me ook vergissen
?
mamaplank kan ook natuurlijkVerwijderd schreef op 22 april 2004 @ 21:00:
je hebt gezocht naar Moederboard? is dat niet een gedeelte nederlands-engels? het moet toch zijn Moederbord of Motherboard? ik kan me ook vergissen?
ff ontopic:
Wat bedoel je met ik wil standaard draaien kortom:
Wil je ook die meuk zoals Sata, Gigabit LAN e.d.
Of wil je gewoon een snel en betrouwbaar mobo zonder al te veel poespas?
Op zo'n manier een topic beginnen is zwaar not-done. Lees alsjebleift eerst eens de PMG policy en FAQ
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()