[Visual Studio .NET]Editor gooit elke keer mn code weg

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03
Hallo, ik ben bezig met een asp .net projectje. Maak chart oa met behulp van een wizard in visual studio .net. Ik maak dus redelijk wat gebruik van de editor en toolbox etc. Maar op de een of andere vage wijze wordt de code die ik zelf toevoeg de hele tijd weggegooid. Zelfs als ik de code voor mn neus heb staan en ik ga het ff uitproberen kan het zijn dat de error die ik krijg gewoon niet klopt. Als ik dan weer view code doe in de editor blijkt het dat er hele andere code bezig was...
Soms werkt het echter wel gewoon normaal. Ik ben best wel noob met het gebruiken van visual studio, dus weet iemand hoe ik dit het beste kan voorkomen en hoe ik het beste kan werken?

alvast bedankt :)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:32
Waar schrijf je die code ?

VS.NET genereert nl. zelf ook wel wat code (deze staat in een region, en er staat ook wel dat je daar beter geen code schrijft) en als die code moet ge-hergenereerd worden, dan verwijderd ie eerst alle code die daar staat.

In Whidbey zal je partial classes hebben, en zal de code die door VS.NET gegenereerd is, in een andere file staan.

https://fgheysels.github.io/

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Die HTML-editor van VS.Net 2003 is een van de meest brakke editors ooit; 't is iig een bug, welke niet opgelost gaat worden, afaik.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

• DarkShadow
whoami schreef op 22 april 2004 @ 10:13:
Waar schrijf je die code ?

VS.NET genereert nl. zelf ook wel wat code (deze staat in een region, en er staat ook wel dat je daar beter geen code schrijft) en als die code moet ge-hergenereerd worden, dan verwijderd ie eerst alle code die daar staat.

In Whidbey zal je partial classes hebben, en zal de code die door VS.NET gegenereerd is, in een andere file staan.
idd in een region, maar omdat het supermakkelijk was om het daar even neer te zetten, was dr al bang voor...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:32
'een region' is wel een beetje vaag. Je kan zelf ook regions aanmaken.
In welke method schrijf je die code?
Zit je code te schrijven tussen 'designer generated code' ? Zoja, dan is het logisch dat je zo nu en dan je code kwijt bent.

https://fgheysels.github.io/

• DarkShadow
whoami schreef op 22 april 2004 @ 10:45:
'een region' is wel een beetje vaag. Je kan zelf ook regions aanmaken.
In welke method schrijf je die code?
Zit je code te schrijven tussen 'designer generated code' ? Zoja, dan is het logisch dat je zo nu en dan je code kwijt bent.
yup het is designer generated, en het is ook logisch... beetje dom van mij. Het probleem is dat er soms maar 1 zinnetje bijgevoegd moet worden... Heb je tips om dat eenvoudig buiten die region te doen?

• gorgi_19

gorgi_19

Dat hangt er vanaf wat je voor elkaar moet krijgen.

• DarkShadow
Nou in die generated code zit een parametrized query, de variabelen daarvan moet ik ergens anders verbinden aan een waarde of bv. een dropdownlist...

• gorgi_19

gorgi_19

DarkShadow schreef op 22 april 2004 @ 10:55:
Nou in die generated code zit een parametrized query, de variabelen daarvan moet ik ergens anders verbinden aan een waarde of bv. een dropdownlist...
:?

De locatie hiervoor is normaliter de Page_Load, en niet de Init.

• DarkShadow
Het werkt :), tnx beetje dom, ben een beetje gefrustreerd en brainwashed en dat voorkomt helder denken :)
Pagina: 1