Scharnout schreef op 13 april 2004 @ 20:46:
Yep en voorlopig wordt je al een jaar en nog zeker een jaar in de toekomst doodgegooid met wat het allemaal wel of niet kan in artikelen en howto's. Terwijl we echt nu ontwikkelen. En daarin geef ik neerlands MVP (C#) Efbe altijd volmondig gelijk in zijn blog. Nog gefeli met je MVP Efbe!
Bedankt!
Ja deze bug is vrij irritant, mede omdat het lijkt alsof het simpel te fixen is. Hou er wel rekening mee dat het team van ASP.NET niet zo groot is als je wellicht denkt.
Er komt overigens een service pack aan (jaja !

) voor vs.net 2003, wellicht dat ze er toch iets aan hebben gedaan.
En in de nieuwe VS zit vast weer een bug waar je 2 jaar op kan wachten tot die gefixed wordt

als whidbey al komt natuurlijk in 2005 ...
Whidbey komt zeker in 2005 en de asp.net editor daarin is al erg solide. Het is dan ook een beetje dubbel wrang dat je weet dat die editor al erg ver is en door de rest een jaar nog op zich laat wachten...
Ik heb ooit gedacht aan C#-builder van Borland, maar opzich ben ik vrij tevreden met Visual Studio. Alleen de manier waarop ze dus nu met de bugs omgaan vind ik jammer. Verder heeft VS mij nog nooit teleurgesteld!
Ik heb speciaal voor deze bug naar C# builder gekeken, maar wat schetste mijn verbazing? Het was daar nog veel erger!

De HTML werd daar nog erger vernaggeld dan in VS.NET. Het ding raakte totaal van slag als je bv een repeater control had en een header sectie, item sectie en footer sectie en in de header zette je dan <table> en in de footer zette je dan </table> en in de items uiteraard de <tr>... </tr> tags. Mja, dan wordt het wel erg moeilijk...

Ik heb hier idd mee gewerkt. Het was een leuk opzetje zeg maar, maar zeker niets om dagelijks mee te werken. Ik heb trouwens niet de laatste versie gedraait. Het is al weer even geleden.
Maar ik dacht dat EfBe resentelijk hier nog mee bezig is geweest.
Ik heb de CTP build hier, maar behalve 3 keer opgestart en evenzovele crashes nog niets mee gedaan.

Ik heb op een vorige DotNED meeting wel Alex Thissen een dik uur met de ASP.NET editor bezig gezien zonder 1 regel code te tikken en zonder 1 crash, maar wel veel functionaliteit. Maar goed, de 1e wet van Microsoft gaat zoals altijd ook nu weer op: "It's always better in the next release".
[
Voor 49% gewijzigd door
EfBe op 13-04-2004 23:00
]