Hé G33rt nu heb je 2/5 van Lieve Adjes in handen met je topics
Burat, welkom bij de normale stervelingen!
[ Voor 28% gewijzigd door havana op 21-04-2004 20:12 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:06
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Thanks
havana schreef op 21 april 2004 @ 20:12:
offtopic:
Hé G33rt nu heb je 2/5 van Lieve Adjes in handen met je topics
Burat, welkom bij de normale stervelingen!
ssst, mn LA domination plan moest nog geheim blijven voor de meubels
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
waarom wordt daar geen MED voor gemaakt dan? lijkt me opzich wel logsich? ook al hadden "wij" users vrijwel niets met de adviseur te makenRobin Vreuls schreef op 21 april 2004 @ 20:13:
Hij is twee weken geleden gestopt. Voor de conspiracy theoristen: nee, er was en is niks aan de hand.
Maar euhm, Burat, bedankt voor al het advies
Verwijderd
Grr: dit is wel aangekondigd ja.
Edit: ^^ wat die Belg zegt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2004 20:21 ]
ach, dan kan dat toch gewoon in die MED erbij gezet worden, dan heeft G33rt maar te accepteren dat hij geen topic mag openenJupiler schreef op 21 april 2004 @ 20:17:
Omdat Burat liever geen hele uitwuifparade wilde en dergelijke. Maar door die stoute G33rt lijkt die wens nu in rook te zijn opgegaan![]()
.

Veel succes met niet-adviseren..
Laten we hopen dat je gewoon geen zin meer hebt en geen tijd
hoeven we daar niet over te gaan vragen
G33rt,er zijn wel vaker mensen met een ander kleurtje dan zwart vertrokken..
[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 21-04-2004 20:30 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Burat is geen groentje meer heeft het toch ingestaan, en die is op de kop af 2 weken oudGrrrrrene schreef op 21 april 2004 @ 20:13:
Hey, bedankt Burat, 'k wist echt van niks, had ik dat ergens al kunnen lezen?
* moto-moi kent Burat niet, heeft hem nooit gekent
De enige reden dat 'ie me ooit is opgevallen is omdat hij een groene nick had
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
/me gaat verder met moto mee:
moto-moi schreef op 21 april 2004 @ 20:28:
De enige reden dat 'ie me ooit is opgevallen is omdat hij een groene nick had
Securityadviseur zijn. Dat was vooral nodig toen Topix nog grote gaten kende, maar sinds we React gebruiken hebben we die gaten niet echt meer gehad volgens mij.
As of 1 april wantrouw ik alle topics waarin mods onwetend doen over crewzaken.Grrrrrene schreef op 21 april 2004 @ 20:13:
Hey, bedankt Burat, 'k wist echt van niks, had ik dat ergens al kunnen lezen?
Dit is dus gewoon wéér een vuile leugen
Maar iig: Bedankt Burat, alhoewel ik jou nog nooit tegen ben gekomen. Niet zo'n frequent poster hier hè?
na Harm: beetje verwaand niet? Denken dat je veilig zit is de eerste stap naar de ondergan
[ Voor 18% gewijzigd door cryforhelp op 21-04-2004 20:44 ]
Kleine zonnepaneleninstallateur
En meerderen, was niet bepaald moeilijk

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verder te lui om te zoeken, maar ik heb toch even gedacht welke user dan groen en geen BT/MT was...

{signature}
zeef heeft het niet zwaar, die maakt het ons alleen maar zwaarDecember schreef op 21 april 2004 @ 23:09:
Bedankt voor alle adviezenZeef gaat het zwaar krijgen op deze manier!
G33rt: jei vieze LA meubel dat je er aan het worden bent
En Burat, bedankt voor je diensten
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:06
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Iets tegen LA meubels? Kan hoor, moet je gewoon zeggen. Dan komen de LA meubels eens met jou pratenmomania schreef op 21 april 2004 @ 23:13:
[...]
G33rt: jei vieze LA meubel dat je er aan het worden bent![]()
* We Are Borg trommelt vrienden LA meubels op

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
*LA-Knokploeg* arrivedWe Are Borg schreef op 21 april 2004 @ 23:21:
[...]
Iets tegen LA meubels? Kan hoor, moet je gewoon zeggen. Dan komen de LA meubels eens met jou praten![]()
Momo

Verder: Hoeveel adviseurs blijven er nog over eigenlijk behalve Zeef
[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 21-04-2004 23:47 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik lust jullie allemaal rauwWe Are Borg schreef op 21 april 2004 @ 23:21:
[...]
Iets tegen LA meubels? Kan hoor, moet je gewoon zeggen. Dan komen de LA meubels eens met jou praten![]()
uhu

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
En euh, Burat bedankt.
Zie het als een leger, zij hebben tanks.André schreef op 21 april 2004 @ 23:40:
Och wat zijn de rooien toch weer triggerhappy, wij zijn met veel meer
En wij hebben alleen hooivorken

Dan maakt het ook niet uit met hoeveel ze zijn aight ?
Wij hebben niet alleen tanks maar ook de neutronenbommenRS_003 schreef op 22 april 2004 @ 08:45:
[...]
Zie het als een leger, zij hebben tanks.
En wij hebben alleen hooivorken.
Dan maakt het ook niet uit met hoeveel ze zijn aight ?
curry684 schreef op 22 april 2004 @ 08:48:
[...]
Wij hebben niet alleen tanks maar ook de neutronenbommenDenk hierbij aan "update users set banned = -1 where status is null" en zo

\o/ Massa ban, zijn alleen nog maar de modjes over (dat gaat dan wel erg saai worden
Plus gezien de hoeveelheid verslaafden heel veel kloontjes..RS_003 schreef op 22 april 2004 @ 09:02:
\o/ Massa ban, zijn alleen nog maar de modjes over (dat gaat dan wel erg saai worden)
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Heb je haar weer met haar wannabe database-accesscurry684 schreef op 22 april 2004 @ 08:48:
[...]
Wij hebben niet alleen tanks maar ook de neutronenbommenDenk hierbij aan "update users set banned = -1 where status is null" en zo
Burat, tx! Was 'behoorlijk' lollig om te lezen wat je in den beginne hebt verzoorzaakt
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
jullie hebben gewoon een speciaal knopje in 1337 met 'GoT domination plan' die die query uitvoert als dingen uit de hand lopencurry684 schreef op 22 april 2004 @ 08:48:
[...]
Was ook het eerste waar ik aan terug dacht.
Altijd sterk in topics over gecrackte bakken enzo
Thx, Burat

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
strak plancurry684 schreef op 22 april 2004 @ 08:48:
[...]
ik ben voor

ik hoef echt geen status te hebben hoor, maar het lijkt me wel leuk om te zien hoe lang het forum stand houd zonder normale mensenG33rt schreef op 22 april 2004 @ 18:19:
Om Erkens even voor hemzelf aan te vullen (![]()
): "zodra ik een status krijg"
Gaaf...Erkens schreef op 22 april 2004 @ 18:48:
[...]
ik hoef echt geen status te hebben hoor, maar het lijkt me wel leuk om te zien hoe lang het forum stand houd zonder normale mensen
* gorgi_19 stuitert weer rustig de devschuur in.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Succes verder

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Doe maar! * Hahn heeft toch abbo-statuscurry684 schreef op 22 april 2004 @ 08:48:
[...]
The devil is in the details.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Zonder jou wordt het forum al een stuk normalerErkens schreef op 22 april 2004 @ 18:48:
[...]
ik hoef echt geen status te hebben hoor, maar het lijkt me wel leuk om te zien hoe lang het forum stand houd zonder normale mensen
Maar idd... bedankt Burat
[ Voor 5% gewijzigd door Apen-nootjes op 22-04-2004 20:08 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate