Ik ben op zoek naar de nederlandse update en volle download van internet explorer 5.5 nederlands. Ik heb gezocht op google en kon alleen de engelse versie vinden. zijn hier handige sites voor.
Je wilt dus de redist van IE5.5 NL? Zou ik mogen informeren waarom je dan niet meteen aan IE6 gaat? Daar is namelijk geen verschil tussen 
Verder staat gewoon waar je het zou verwachten (www.microsoft.com/ie): "Internet Explorer 5.5 Service Pack 2 Is Now in Extended Support", dus er komen nog wel updates uit, maar om veiliger te zijn kun je dus beter IE6 nemen.
Verder staat gewoon waar je het zou verwachten (www.microsoft.com/ie): "Internet Explorer 5.5 Service Pack 2 Is Now in Extended Support", dus er komen nog wel updates uit, maar om veiliger te zijn kun je dus beter IE6 nemen.
[ Voor 49% gewijzigd door G33rt op 21-04-2004 15:50 ]
Ik wilde www.oldversion.com adviseren, maar G33rt draagt al een oplossing aan 
// en 5.5 staat daar niet eens bij trouwens
// en 5.5 staat daar niet eens bij trouwens
[ Voor 24% gewijzigd door Wom op 21-04-2004 15:51 ]
AudiRS4: ik draag geen links aan voor die redist hoor. Ik vraag me alleen af waarom de TS zo graag IE5.5 wil, aangezien je net zo goed, al dan niet beter, 6 kunt nemen.
Verder heeft oldversion.com geen NL versies van software
Ja sorry, post verkeerd begrepen.G33rt schreef op 21 april 2004 @ 15:52:
AudiRS4: ik draag geen links aan voor die redist hoor. Ik vraag me alleen af waarom de TS zo graag IE5.5 wil, aangezien je net zo goed, al dan niet beter, 6 kunt nemen.
Enige wat ik verder kan vinden zijn de service packs voor 5.0/5.5 en geen volledige versie. Zie hier.
Verder zou ik de TS ook gewoon aanraden IE6 te gebruiken. Scheelt niks wat eisen betreft, dus daar zit het probleem ook niet.
ik heb em hier wel ergens op CD, kan em ook online zetten maar logica??
ik kan 5 wel vinden, 5.5NL nog niet.............
ik kan 5 wel vinden, 5.5NL nog niet.............
[ Voor 27% gewijzigd door vierkant228 op 21-04-2004 16:21 ]
Als we toch dingen aanraden doe het dan gelijk goed en gebruik Mozilla Firefox 0.8

/EDIT :
En jullie hadden het over veiligheid bovendien dus ........
/EDIT :
Promo Team enzo .........G33rt schreef op 21 april 2004 @ 16:19:
mag ik je vragen wat dit toevoegt aan het topic? We kunnen voor hem geen 5.5 vinden, daarom raden we hem versie 6 aan van hetzelfde stuk software. Firefox is echter iets heel anders.
[ Voor 59% gewijzigd door nero355 op 21-04-2004 16:25 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
AudiRS4, daar heeft de TS ook helaas ook weinig aan: "Opmerking: Internet Explorer 5.5 SP2 wordt momenteel alleen ondersteund voor Windows Millennium Edition (Windows ME)". Hij zal dus idd moeten hopen dat iemand hem online kan zetten, de kans dat je hem ergens nederlandstalig vind is nihil denk ik 
mag ik je vragen wat dit toevoegt aan het topic? We kunnen voor hem geen 5.5 vinden, daarom raden we hem versie 6 aan van hetzelfde stuk software. Firefox is echter iets heel anders.nero355 schreef op 21 april 2004 @ 16:17:
Als we toch dingen aanraden doe het dan gelijk goed en gebruik Mozilla Firefox 0.8![]()
[ Voor 42% gewijzigd door G33rt op 21-04-2004 16:20 ]
Yep found it........... op de CD van PC-Active oktober2000
75MB, ga ik niet online zetten (met @home en die upload gaat dat eeuw duren en meteen hoop ruimte onnodig weg)
wil je em hebben? wil em via MSN best uploaden.... vierkant228 at hotmail dot com
75MB, ga ik niet online zetten (met @home en die upload gaat dat eeuw duren en meteen hoop ruimte onnodig weg)
wil je em hebben? wil em via MSN best uploaden.... vierkant228 at hotmail dot com
Sorry voor de late reply, ie 6 is geen optie ik zou ook niet weten waarom maar daar kan ik niks aan doen!Vierkant228 schreef op 21 april 2004 @ 16:32:
Yep found it........... op de CD van PC-Active oktober2000
Ik voeg je nu toe.
IE hoort niet in WOS, maar in SA. Verder is dit gewoon een kwestie van goed zoeken op de verschillende Download sites. Een oud Zonnet CD'tje wil ook nog wel eens helpen. Succes ermee!
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1