[PC] Sacred (RPG Hack & Slash game)

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 8.251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:49
Ik moet wel zeggen dat ik dit juist door die draken een goede H and S vind .
Want zo veel zijn er niet echte draken in voor komen, en dan zeker niet zo groot.
oke bij D S zat er wel 1 in maar ach dat was ook alles.

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 04-05-2004 17:59 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Woei, heb 'm net besteld bij play.com, helaas was ie out of stock, dus het zal nog wel ff duren. Maar ach, ik heb de tijd, en voor die 20 euro verschil wil ik wel even wachten. :)

* Gaius zingt liedje: vol verwachting klopt mijn hart :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gaius op 04-05-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan simpel weglopen voor het vuur van een draak, je hebt tijd zat om te reageren op zijn vuur spuug actie :P

Ik molde die ook rond lvl 15. Kep meer moeite met Shaddar'rim gastjes (vooral als ze op paard zitten) dan draken of wat voor groot dier/beest dan ook :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Thufir_Hawat schreef op 04 mei 2004 @ 19:32:
Woei, heb 'm net besteld bij play.com, helaas was ie out of stock, dus het zal nog wel ff duren. Maar ach, ik heb de tijd, en voor die 20 euro verschil wil ik wel even wachten. :)

* Enthroned zingt liedje: vol verwachting klopt mijn hart :P
lol, ik heb een deel van hun stock hier thuis liggen.
Na 2 weken had ik mijn bestelling nog niet binnen dus ik bellen en ze stuurde gelijk een tweede op, na 4 dagen kreeg ik uiteindelijk toch mijn origele betelling binnen en weer een week later de nagestuurde zending die ik dus nog moet terugsturen.

Had iemand deze al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~oostveen/lost.jpg
Ik weet dat de Lost Combat Art op zich wel al bekend is maar ook in vorm van dit horizontale streepje?

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 14:31
Ik las op de Sacred-site dat in de 1.7 patch draken een boost gaan krijgen! Met de hint "Dragons are magical creatures after all ;)". Kijk, dat horen we graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enthroned schreef op 04 mei 2004 @ 21:14:
[...]

Na 2 weken had ik mijn bestelling nog niet binnen dus ik bellen en ze stuurde gelijk een tweede op, na 4 dagen kreeg ik uiteindelijk toch mijn origele betelling binnen en weer een week later de nagestuurde zending die ik dus nog moet terugsturen.

[afbeelding]
Ik weet dat de Lost Combat Art op zich wel al bekend is maar ook in vorm van dit horizontale streepje?
Ik kom ook regelmatig artifacts tegen @ winkeltjes. Geen idee of dat nou een foutje is of opzet, het heeft bij mij iig geen texture. Zal bij gelegenheid wel een screen ervan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ha ha, ik had het vrijwel idem met Far Cry. Na het "Your order has been posted" mailtje had ik hem na twee weken nog niet. Dus ik mailtje gestuurd, volgende dag deden ze een nieuw exemplaar op de post. Diezelfde middag viel m'n originele bestelling alsnog op de mat met de post!

Inmiddels was die nagestuurde zending ook aangekomen, en die heb ik inmiddels weer teruggestuurd. In het verleden zijn wel eens 2 DVD films nooit aangekomen en netjes beiden een 2e zending verstuurd. Maar als er te vaak dingen in de post verdwijnen ga je volgens mij op een zwarte lijst komen. Door de extra Far Cry weer teruggestuurd te hebben heb ik in ieder geval aan hun bewezen dat ik eerlijk ben :)

En sowieso, de grote concurrent van Play, namelijk Spash-DVD, die ook op Jersey zat en vergelijkbare prijzen hanteerde, is recentelijk failliet gegaan. Dat hoop ik toch niet voor Play te gebeuren want dan zijn we ons goedkope adresje kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
[...]

[afbeelding]
Kan jij mij even contakt met mij opzoeken ik heb hier iemand die er een wil over nemen.

MSN ravw at hotmail.com
PS ik heb ook al even gevraagd of hij in dit topic wil komen.
Dus even gedult.

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 04-05-2004 22:19 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er dan met die "Lost Combat Art" dingen dan? Ik heb die eigenlijk nog niet gezien, wel Artifacts. maar wat je daar nou weer mee moet :?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:03

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/Jeanne3.jpg

Ff een screenie van mijn level 20 Seraphim :9~

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hm, zit met m'n level 25 Vampiress in de woestijn te hakken. Heb alle subquests daar al gedaan, en ging weer verder met de hoofdquest. Kwam bij Khorad-Nur waar ik de opdracht van een Orc Chief kreeg om ondoden te bevechten, inclusief een undead-draak. Nou, die draak heeft mij inmiddels al twee keer het leven gekost! :( Ben ik nou nog te laag level, of is m'n Vampiress gewoon te zwak voor een level 25 Vampie ? :?

<edit>
Tsja, 3 maal is scheepsrecht he. Bij de derde keer bleek de draak al zodanig verzwakt door m'n eerste 2 pogingen dat m'n Vampiress er de 3e keer weinig probleem meer van had.

Moraal van dit verhaal: Niet opgeven, gewoon doorhakken! :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Haay op 05-05-2004 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Wat ik nu weer had, ben ik lekker online aan het spelen op het "closed network" ben daar net sinds 2 minuten een level 40 wood elf geworden krijg ik ineens de melding:

"The gameserver has kicked you" :( :(

Das lekker dan, heb ik een keer een legaal spel O-) krijg ik dit weer.
Heeft iemand anders dit al eens gehad of weet iemand hier een reden voor?
Ik gebruik absoluut 100% zeker geen cheats dus daar kan het niet aan liggen.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Enthroned schreef op 05 mei 2004 @ 01:21:
Wat ik nu weer had, ben ik lekker online aan het spelen op het "closed network" ben daar net sinds 2 minuten een level 40 wood elf geworden krijg ik ineens de melding:

"The gameserver has kicked you" :( :(

Das lekker dan, heb ik een keer een legaal spel O-) krijg ik dit weer.
Heeft iemand anders dit al eens gehad of weet iemand hier een reden voor?
Ik gebruik absoluut 100% zeker geen cheats dus daar kan het niet aan liggen.
Wordt er verder geen melding gegeven waarom?
Anders zou het ook kunnen dat je een telage PING had.

Maar anders zou ik gewoon even mailen naar de makers van het spel.
om te vragen wat dat tebetekenen heeft.
Want dit zou minder zijn inderdaad.
Want daarom koop ik juist een orgine versie van Sacred.

Als die gcshop nou eens opschiet met zijn bestellingen afhandelen, want na ruim een week wachten gaat het me toch erg vervelen.

Want ik wil ook graag online, ben ook erg benieuwd er naar hoe het online is.
Maar even wat anders.
Als je van brons over gaat naar silver , wordt het verhaal dan ook anders , of is het dan gewoon het zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 28-09 11:35
whoei, zie nu voor het eerst dit topic, zal binnekort dan maar een screenposten van mijn level 70 battlemage :P

En ze gaan eindelijk de items fixen, zou ik dat toch nog een goed pakje voor mijn BM kunnen aanschaffen :D

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff demo gespeeld :P
lijkt me een leuke game dus waarschijnlijk ga ik ut wel kopen
alleen al die bugs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joint_me schreef op 05 mei 2004 @ 02:21:
whoei, zie nu voor het eerst dit topic, zal binnekort dan maar een screenposten van mijn level 70 battlemage :P

En ze gaan eindelijk de items fixen, zou ik dat toch nog een goed pakje voor mijn BM kunnen aanschaffen :D
Blaat en ik dacht dat ik ver was met lvl 54 8)7
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 06:59:
Net ff demo gespeeld :P
lijkt me een leuke game dus waarschijnlijk ga ik ut wel kopen
alleen al die bugs :/
Jaja, kennen we :z

Maar daar moet je maar door heen prikken. De gameplay is gewoon leuk, en de grappen in het spel maken het gewoon waard om te spelen :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 08:05:
[...]

Blaat en ik dacht dat ik ver was met lvl 54 8)7

[...]

Jaja, kennen we :z

Maar daar moet je maar door heen prikken. De gameplay is gewoon leuk, en de grappen in het spel maken het gewoon waard om te spelen :P
:D

hopelijk komen nog paar patches eraan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 09:45

Ulti23

Quality Time

Asceron heeft al aangegeven dat er in mei geen patch zal komen, begin juni moet de 1.7 patch klaar zijn die inderdaad diverse fixes heeft, zoals de bekende item fix, dragon fixes en wat game balancing fixes, met name voor de characters. Dus nog even wachten!

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:09
Ik heb Sacred ook sinds kort en ben ondertussen level 16 Seraphim, maar zit nu met een quest die ik niet opgelost krijg. Iets ten noorden van Crow's Rock Castle heb ik in een dungeon 3 vrouwtjes bevrijd, de quest was zoiets als "get me outa here!". Dus ik die 3 vrouwtjes op sleeptouw en rustig naar buiten gewandeld, maar nu willen ze niet weg! Heeft iemand enig idee waar ik ze wel heen zou moeten brengen? Ik heb niet zo'n zin namelijk om de rest van het spel in een optocht te gaan spelen ;)

Voor de precieze locatie een screen van de kaart:
Afbeeldingslocatie: http://pierhagen.xs4all.nl:81/sacred.jpg

Verder vind ik het een geweldig spel! Ik zal vandaag ff flink doorspelen en dan men character eens posten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Amras schreef op 05 mei 2004 @ 09:33:
Ik heb Sacred ook sinds kort en ben ondertussen level 16 Seraphim, maar zit nu met een quest die ik niet opgelost krijg. Iets ten noorden van Crow's Rock Castle heb ik in een dungeon 3 vrouwtjes bevrijd, de quest was zoiets als "get me outa here!". Dus ik die 3 vrouwtjes op sleeptouw en rustig naar buiten gewandeld, maar nu willen ze niet weg! Heeft iemand enig idee waar ik ze wel heen zou moeten brengen? Ik heb niet zo'n zin namelijk om de rest van het spel in een optocht te gaan spelen ;)

Voor de precieze locatie een screen van de kaart:
[afbeelding]

Verder vind ik het een geweldig spel! Ik zal vandaag ff flink doorspelen en dan men character eens posten. ;)
Ben ik de enige die moet werken vandaag dan :P :Y)

Je moet die vrouwkes terugbrengen naar die gast waar je de quest van hebt gehad, en heb je die quest niet gehad dan moet je is in het dorpje gaan kijken of er niemand met een uitroepteken boven zijn hoof rondloopt, want die zal die vrouwkes zoeken ;)

Ik ken de quest, heb hem zelf ook gedaan, ik kreeg de opdracht ergens in slaters grave, rescuede die vrouwen en bracht ze terug, quest completed, kreeg alleen geen reward... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Soms zou ik ook nog willen dat ik nog op school zat :P
Heb al een week geen tijd gehad ofzo om te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bosmonster schreef op 05 mei 2004 @ 10:42:
:) ach ik wil graag weer gaan werken , maar ik mag niet.
Ivm eenhernia :(

Dus ik heb nuw el even tijd om te spelen, en dus verveel me niet met Sacred.
Alleen helaas ik kan het geen uur achter elkaar vol houden. :(
Maar dat hou me er niet weervan om het spel te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Amras schreef op 05 mei 2004 @ 09:33:

Die quest was bugged bij mij. Had de opdracht netjes gekregen, had de monsters afgemaakt, de deur geopend, met die vrouwtjes gesproken, alleen bleven ze staan en gingen niet met me mee! Nou ja, daarna liep sacred.exe in een fout en moest het afgesloten worden, terwijl ik al een tijdje niet gesaved had. Dus ik krijg nog een kans voor die quest, heh heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ulti23 schreef op 05 mei 2004 @ 10:26:
[...]

Je moet die vrouwkes terugbrengen naar die gast waar je de quest van hebt gehad, en heb je die quest niet gehad dan moet je is in het dorpje gaan kijken of er niemand met een uitroepteken boven zijn hoof rondloopt, want die zal die vrouwkes zoeken ;)

Ik ken de quest, heb hem zelf ook gedaan, ik kreeg de opdracht ergens in slaters grave, rescuede die vrouwen en bracht ze terug, quest completed, kreeg alleen geen reward... :'(
Was dit niet de opdrach waarbij die vrouw net naast die cave stond zeg maar als je die cave uit komt gelijk naar links lopen en dna het hek uit.
Daar staat een vrouwtje..
die je moet hebben.
Of was dit al weer een andere mission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Bosmonster schreef op 05 mei 2004 @ 10:42:
Ik ben al 10 maanden werkeloos en behalve solliciteren heb ik niet veel anders te doen dan Internetten en gamen. Maar ik zou liever weer aan het werk zijn en wat meer inkomen hebben! Nou ja, het LIEFST zou ik een miljoen euro op de bank hebben staan en nooit meer hoeven werken, maar ja... ;)

Maar hierdoor heb ik wel gisteravond van 22:00 tot 01:30 uur ofzo Sacred kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Is er een dedicated dutch server :P

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:09
Ulti23 schreef op 05 mei 2004 @ 10:26:
[...]

Ik heb hem momenteel volbracht, bleek inderdaad iemand in de buurt met '?!' boven z'n hoofd. Soms is het wel vervelend dat je de quest al gedaan hebt en de opdrachtgever niet kunt vinden (hoewel soms aangegeven wordt waar ie is). Maar ondertussen onderweg naar Icecreek Dale (lijkt wel erg veel op Icewind Dale :P).

Een ander vraagje dan: bij zo'n smit kun je je items laten upgraden, maar blijven die drie type upgrades altijd hetzelfde bij een smit? Er staan er 2 van level 1 en 1 van level 6 bij mij en de upgrades zijn nou niet zo bijzonder. En wat is het verschil tussen een grijs/rood/geel vierkantje bij een item waar je een upgrade in kunt plaatsen?

offtopic:
Ik loop stage bij een overheidsinstelling, oftewel: lekker vrij vandaag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

De socket kleuren doen nog helemaal niets, daar word hard aan gewerkt als ik het team van Asceron mag geloven. Dus of je socket nou brons, silver of goud is, maakt niet uit, maar in de toekomst zou het kunnen zijn dat hiermee weer bepaalde bonussen te verkijgen zijn, wie weet.

Wat betreft de smit, nee, zijn skills wijzigen alleen per difficulty level, dus in silver zijn de skills van de smit weer wat beter dan in brons. Tenminste, zo heb ik het ervaren, ik kwam in bronze ook elke keer dezelfde smits tegen met dezelfde skills. Maar het socketten van zijn skills heeft op hogere levels weinig tot geen zin, het is veel beter om 1 van die skills te combineren met een sterke ring of amulet. Je krijgt dan ook de bonussen, maar dan van de socket waar je hem in stopt. Vampire runes met life leech zijn erg ggoed om te socketten, ze raden niet voor niets een minimun Life Leech aan van ong. 20% als je met silver of goud gaat beginnen... Scheelt je iig veel potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Haay schreef op 05 mei 2004 @ 12:51:
[...]

Ik ben al 10 maanden werkeloos en behalve solliciteren heb ik niet veel anders te doen dan Internetten en gamen. Maar ik zou liever weer aan het werk zijn en wat meer inkomen hebben! Nou ja, het LIEFST zou ik een miljoen euro op de bank hebben staan en nooit meer hoeven werken, maar ja... ;)

Maar hierdoor heb ik wel gisteravond van 22:00 tot 01:30 uur ofzo Sacred kunnen spelen :)
Ach als het zo door gaat ben ik ook niet beter af :(
Want dan ga ik de wao in :(

Want ik ehb al vanaf November niets meer avn mijn baas gehoord, en ook niet van de ARBOUNIE dus ikw acht wel af.
trouwens ik MAg nog neit eens werken .
dus heb ik niets tevrezen.

Maar weet iemand al wabnneer en een beetje goede Items komen , want ik loop gewoon met bagger spuk rond.
Ik zit nu in Act 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

ff doorbijten en bij level 50 de trading skill oppakken en flink omhoog jagen. Dan komen de beter items vanzelf. Probeer ook items te vinden die de chance om better items verhogen, of vind runes die deze modifier hebben en socket die in je items. Dan zal het vast wel beter gaan. En ik weet niet hoe je exploring gehalte is, maar probeer op zoveel mogelijk plaatsen in de game geweest te zijn, er zijn veel verborgen caves en dorpjes met merchants die je soms best wel lekkere items geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ulti23 schreef op 05 mei 2004 @ 13:25:
ff doorbijten en bij level 50 de trading skill oppakken en flink omhoog jagen. Dan komen de beter items vanzelf. Probeer ook items te vinden die de chance om better items verhogen, of vind runes die deze modifier hebben en socket die in je items. Dan zal het vast wel beter gaan. En ik weet niet hoe je exploring gehalte is, maar probeer op zoveel mogelijk plaatsen in de game geweest te zijn, er zijn veel verborgen caves en dorpjes met merchants die je soms best wel lekkere items geven.
Oke bedank voor je uit leg zla zo weer eens verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
Ik zie genoeg goede items, alleen niet voor een BM :(

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik zit nu in act2 met een lvl23 dark elf. Met battle fog is het echt heel simpel allemaal en dus niet leuk. Daarom gebruikte ik dit voorheen bijna niet. Maar nu word ik in no-time in elkaar gemept. En met battlefog is het weer supersimpel... Beetje jammer dat het zo slecht is uitgebalanceerd. Ik heb ook geen zin om met een ander race weer helemaal opnieuw te beginnen :/

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
joint_me schreef op 05 mei 2004 @ 14:08:
Ik zie genoeg goede items, alleen niet voor een BM :(
Ik juist weer wel .....

Ik vidn hele goede dingen ook erg spec items.
Maar niet voor mij bestemt.
Oke krijg er wel vet veel geld voor.

IK moet nu naar die lava gebied toe dus ik ben nog wel even bezig denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 05-05-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Blackhole schreef op 05 mei 2004 @ 23:23:
[...]

Ik juist weer wel .....

Ik vidn hele goede dingen ook erg spec items.
Maar niet voor mij bestemt.
Oke krijg er wel vet veel geld voor.

IK moet nu naar die lava gebied toe dus ik ben nog wel even bezig denk ik.
Valt me wel op dat je veel Seraphim en Woodelf items tegekomt onderweg. Niet dat ik dat persoonlijk erg vind, dat zijn namelijk precies mijn favoriete klasses. Met de Sera voorop :)

Ik heb overigens net een stel nieuwe vleugels voor mijn lvl 21 Sera gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/SeraWings.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Even een vraagje hoe kom ik hier :(

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/XHAZ79OI5H39

Want ik kan geen weg vinden die me er heen brengt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hm, net ff bezoekje afgelegd aan Mal-Orc-Ca. Erg grappige Easter Egg! Moest als opdracht over handoeken van wat orcs lopen, net zo lang tot ze er genoeg van hadden. Toen kwam een groepje van 4 Ork chiefs ofzo dreigend op me af. Had een flink gevecht verwacht, maar toen zag ik ineens de grijze cirkeltjes onder hun voeten. 4 meppen en er lagen 4 dode Orks, ha ha :)

Kreeg als reward de "Designer 'Pest Control' Shades". Doet geen donder, heb je ook niks aan, maar het is wel grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Damn, Sacred is veel te verslavend! :( Dacht gisteravond nog ff één questje te gaan spelen... Die bracht mij in een stuk van de woestijn waar ik nog niet eerder geweest was. Daarna liep ik nog ff rond, vond nog een trap omlaag, moest toen natuurlijk de lokale dungeon uitmoorden, kwam via een andere trap weer omhoog, ging toen weer naar het dorpje omdat ik vol met zooi zat... Vervolgens toch maar even de portal naar Braverock genomen, daar nog de subquest met die ontsnapte Minotaurus afgemaakt... En voor je het weet is het al één uur 's nachts, terwijl je eigenlijk van plan was om middernacht naar bed te gaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Blackhole schreef op 05 mei 2004 @ 23:56:
Even een vraagje hoe kom ik hier :(

[afbeelding]

Want ik kan geen weg vinden die me er heen brengt.. :(
Gewoon de lijn van dat gebergte volgen. Ergens kun je derop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Haay schreef op 06 mei 2004 @ 08:20:
Damn, Sacred is veel te verslavend! :( Dacht gisteravond nog ff één questje te gaan spelen... Die bracht mij in een stuk van de woestijn waar ik nog niet eerder geweest was. Daarna liep ik nog ff rond, vond nog een trap omlaag, moest toen natuurlijk de lokale dungeon uitmoorden, kwam via een andere trap weer omhoog, ging toen weer naar het dorpje omdat ik vol met zooi zat... Vervolgens toch maar even de portal naar Braverock genomen, daar nog de subquest met die ontsnapte Minotaurus afgemaakt... En voor je het weet is het al één uur 's nachts, terwijl je eigenlijk van plan was om middernacht naar bed te gaan! :D
Same story here, ik zelf wil zsm naar level 50, check mijn klok, 00.30, ah kan nog wel ff, twee leveltjes erbij geknokt, waaaaaat, 02.00 uur, hmzz moet is gaan slapen ofzo..... Ok, snel nog ff die subquest doen....

Ik ken het verhaal, als het spel je eenmaal gepakt hebt laat het je niet meer los, mij iig niet. Zit smorgens soms echt met holle ogen achter me PCtje op me werk :X :z

En dan nog te denken dat de game alleen maar beter word wanneer die 1.7 patch komt.... Denk dat ik eens een weekje vrij ga plannen :P en me opsluit op me kamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik moet nu naar braverock castle maar ik kom allemaal van die kut priests tegen en ik kan telkens niet verder lopen want dan word ik vast gehouden door blauwe lijntjes :(

Iemand die een trainer weet voor 1.5 :?
Want dit stuk kom ik niet voorbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Herr Stuhl schreef op 06 mei 2004 @ 11:16:
Ik moet nu naar braverock castle maar ik kom allemaal van die kut priests tegen en ik kan telkens niet verder lopen want dan word ik vast gehouden door blauwe lijntjes :(

Iemand die een trainer weet voor 1.5 :?
Want dit stuk kom ik niet voorbij :X
Voor dit spel heb je toch geen trainer nodig zeg.

Of speel je normaal geen H&S RPG 's ?

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
UNICRONBOT schreef op 06 mei 2004 @ 11:29:
[...]

Voor dit spel heb je toch geen trainer nodig zeg.

Of speel je normaal geen H&S RPG 's ?
Bij dat stukje zegt mijn char zelf dat hij niet sterk genoeg is ;) jah en verder ik speel niet echt vaak hack and slash games dus ik heb ook niet veel verstand builds voor de stats .
Iemand enig idee wat de makkelijkste class is om mee te beginnen?

[ Voor 10% gewijzigd door Icingdeath op 06-05-2004 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik denk dat ik dit spel vandaag ook ga kopen.
Mijn god wat een verslavend spel.
Gister 12 uur smiddags begonnen en ik hield het om 3 's nachts weer voor gezien. (heb hem eerst gedownload om te kijken of hij wel het kopen waard was :X ;) )

Nog een vraagje,
Ik krijg vaak te horen dat m'n armor te zwak is voor de standaard wapens ofzo.
Terwijl ik een armor van 75 def heb (level 14 Seraphim).
Is die armor veel te laag of zit ik tever in het spel ;)

Nog 1 vraagje, kan ik de savegame van de illi versie ook bij de legale versie gebruiken :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bosmonster schreef op 06 mei 2004 @ 09:21:
[...]

Gewoon de lijn van dat gebergte volgen. Ergens kun je derop.
Welke kant moet ik dan oplopen vanaf de foto gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Herr Stuhl schreef op 06 mei 2004 @ 11:36:
Bij dat stukje zegt mijn char zelf dat hij niet sterk genoeg is ;) jah en verder ik speel niet echt vaak hack and slash games dus ik heb ook niet veel verstand builds voor de stats .
Iemand enig idee wat de makkelijkste class is om mee te beginnen?
Als je char zegt dat hij niet sterk genoeg is, is dat de ingebouwde waarschuwing van het spel dat je een verkeerd gebied binnen gelopen bent. Dat zie je ook doordat de vijanden ineens allemaal rode cirkeltjes aan hun voeten hebben. Moet je dus ff terug en een andere kant op. In principe gaat het helemaal goed met je char en z'n level relatief aan de monsters als je gewoon de hoofd-quest volgt en in elk dorpje waar je komt in ieder geval de meeste subquests doet.

Makkelijkste class om mee te beginnen? Ik denk de Gladiator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Elroy schreef op 06 mei 2004 @ 11:39:
Nog een vraagje,
Ik krijg vaak te horen dat m'n armor te zwak is voor de standaard wapens ofzo.
Terwijl ik een armor van 75 def heb (level 14 Seraphim).
Is die armor veel te laag of zit ik tever in het spel ;)

Nog 1 vraagje, kan ik de savegame van de illi versie ook bij de legale versie gebruiken :)
Je kijkt naar de protection maar die geeft de gecombineerde waarde van de resistances (physical, fire, magic, poison) weer, vaak nog wat verhoogd door specifieke skills die je hebt. Het onderdeel defense is iets anders dan physical resistance, en dat is misschien wat laag bij jouw char.

Waar je ook op moet letten is dat elk item een eigen level en een minimum level heeft. Het minimum level geeft aan wat voor level jouw char moet zijn om het sowieso te kunnen dragen. Maar is het item-level hoger dan jouw char-level, dan heeft dat een negatieve invloed op je loopsnelheid (bij armor) of attack snelheid (bij wapen). Hoge attack speed is erg belangrijk omdat je dan meer hits per seconde kan uitvoeren waardoor de monsters sneller dood gaan. En hoge loopsnelheid is belangrijk als je moet vluchten! :D Als je in het character screen je muis boven Weapon houdt, dan zie je die waardes in dat wissel-vak erboven.

Wat je 2e vraag betreft: de illi versie heeft alleen de CD-controle uitgeschakeld. Dus zodra je de legale versie hebt kun je gewoon met je huidige chars verderspelen. En het voordeel is natuurlijk ook dat je dan de meest recente patch kunt gebruiken ipv. de 1.5 van de illi versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ulti23 schreef op 06 mei 2004 @ 10:49:
En dan nog te denken dat de game alleen maar beter word wanneer die 1.7 patch komt.... Denk dat ik eens een weekje vrij ga plannen :P en me opsluit op me kamer :+
Ja, die 1.7 patch gaat vast en zeker rocken! Als het goed is zijn dan alle subquest bugs opgelost, wordt de game beter gebalanced, worden draken sterker en magischer, etc...

Hm, denk dat mijn vrouw het overigens niet zou waarderen als ik het hele weekend alleen maar Sacred ga spelen! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Haay schreef op 06 mei 2004 @ 12:19:
[...]

Als je char zegt dat hij niet sterk genoeg is, is dat de ingebouwde waarschuwing van het spel dat je een verkeerd gebied binnen gelopen bent. Dat zie je ook doordat de vijanden ineens allemaal rode cirkeltjes aan hun voeten hebben. Moet je dus ff terug en een andere kant op. In principe gaat het helemaal goed met je char en z'n level relatief aan de monsters als je gewoon de hoofd-quest volgt en in elk dorpje waar je komt in ieder geval de meeste subquests doet.

Makkelijkste class om mee te beginnen? Ik denk de Gladiator.
Volgens mij is de makkelijkste class om nu mee te beginnen de wood elf en de battle mage, omdat die op het moment zwaar overpowered zijn. Maar dat zal nu na de komende patch wel afgelopen zijn. Wood Elf omdat je vanaf een afstand al flink wat damage kan aanrichten en Battle Mage ivm die battle fog o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Blackhole schreef op 06 mei 2004 @ 11:46:
[...]

Welke kant moet ik dan oplopen vanaf de foto gezien.
Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/lava.jpg

Daar ergens

Het valt me trouwens op dat je nog maar bar weinig geexplored heb aan je kaart te zien. Rag je niet een beetje te snel door de hoofdquests heen?

Ik zie ook geen enkele bevrijde town op je map... Wat wil zeggen dat je nog nergens alle subquests heb afgerond...

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 06-05-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
DAt zou kunnen , want ik ben dit spel nu al voor de 2 de keer aan het splen met het zelde Char , dus geen zin om alleen maar weer tegaan doen .

Maar oke zal maar eens wat meer andere opdrachten er bij gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Weet iemand trouwens wat de item modifier 'split x%' doet? Heb al een aantal items gezien met deze modifier, maar heb geen idee wat het doet.... Zou het iets te maken hebben met critical hits ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ulti23 schreef op 06 mei 2004 @ 13:08:
Weet iemand trouwens wat de item modifier 'split x%' doet? Heb al een aantal items gezien met deze modifier, maar heb geen idee wat het doet.... Zou het iets te maken hebben met critical hits ofzow?
Split deelt een monster in tweeen, ieder met de helft van het aantal Hitpoints van het originele monster, maar wel elk met 100% van de XP van het ene monster. Het getal erachter is het percentage kans dat het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ulti23 schreef op 06 mei 2004 @ 12:32:
Volgens mij is de makkelijkste class om nu mee te beginnen de wood elf en de battle mage, omdat die op het moment zwaar overpowered zijn. Maar dat zal nu na de komende patch wel afgelopen zijn. Wood Elf omdat je vanaf een afstand al flink wat damage kan aanrichten en Battle Mage ivm die battle fog o.i.d.
Ik neem aan dat je Dark Elf bedoelt, die inderdaad met Battlefog overpowered is. De Battle Mage is juist vrij moeilijk om mee te beginnen, omdat je spells niet al te veel damage doen in het begin, en ze ook nog eens tijd nodig hebben om weer op te laden, en als je van een groepje monsters ééntje raakt, ze meteen allemaal op je afkomen! En in close-combat blinkt de BM ook niet bepaald uit.

Maar de Dark Elf is buiten z'n battle fog niet zo sterk, dus leun je dan wel heel erg op één skill en ben je vrij kwetsbaar mocht Ascaron dat gaan veranderen!

De Wood Elf is zeker sterk. Daar kun je met je speciale skills vaak monsters al van grote afstand doden zonder dat ze ook maar een idee hebben dat je in de buurt bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De Battlemage ownt met Ring of Ice :) Die is aardig overpowered.. voor de rest valt het allemaal wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:47

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik ontdekte laatst een grot vol met Wyverns, waar reuze veel XP valt te halen. Ik liep hem een keer door met mijn Vampiress LVL 21, met een Mentor potion en Multi-Hit. Ik was er binnen een paar minuten doorheen en level up. Hup naar buiten, en weer naar binnen, en ja hoor, weer bijna level up. De grot zit beneden in die bergkam, op de vorige pagina staat een kaart, en hij zit boven de X van "kaart sluiten" (hoop dat dit duidelijk is). Als je ff snel een paar leveltjes up wilt...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Haay schreef op 06 mei 2004 @ 13:18:
[...]

Split deelt een monster in tweeen, ieder met de helft van het aantal Hitpoints van het originele monster, maar wel elk met 100% van de XP van het ene monster. Het getal erachter is het percentage kans dat het gebeurt.
Interessant! Werkt dit dan ook bij draken met bijvoorbeeld een mentor potion? Dat zal me dan een BOM experience opleveren :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ulti23 schreef op 06 mei 2004 @ 16:08:
Interessant! Werkt dit dan ook bij draken met bijvoorbeeld een mentor potion? Dat zal me dan een BOM experience opleveren :P :P :P
Of dat split werkt op een draak weet ik niet (lijkt me wel, een draak is een gewoon monster). Maar als het werkt, dan zal de combination met potion wel werken. Dus bij het doden van de "bazen" is het handig zo'n potion gebruiken.

Battle Mage in zijn eentje vind ik trouwens wel wat tegenvallen. Dan heb je toch wel een beetje last om de wat sterkere vijanden van je af te schudden. Maar goed, ik gebruik dan ook niet van die skills als Ring of Ice. Multiplayer combinatie is wel grappig: samen met een fighter is een mage erg effectief. De fighter verzamelt de monsters en de mage met chain lightning en meteor maakt er gehakt van.

[ Voor 15% gewijzigd door Infinitive op 06-05-2004 17:48 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op 06 mei 2004 @ 16:08:
[...]

Yup werkt 100%, ik heb dat bij alle draken gedaan en kreeg er bijna 2x zo veel punten voor toen ze neer gingen (op silver gaf de swamp dragon mij met mentor potion 139xxx exp ofzow). Ik had 2% kans op een split, maar is niet gebeurt. Denk ook niet dat het kan bij draken :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij zijn draken imuun voor split.. anders zou het wel een aardige xp-exploit zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Heeft iemand nog een gladiator lvl 10-15 char voor mij? Ik ben nu lvl 21 dark elf maar met die battlefog is er helemaal niks aan :( En zonder battlefog is het niet te doen.. en ik voel dr weinig voor om weer hélemaal opnieuw te beginnen.

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Afbeeldingslocatie: http://www.informat.nl/~bron/SacredLightSaber.jpg

Look what my baby just found _/-\o_

A Magic Saber of Light, maw een Lightsaber :Y)

Damage is helaas niet zo geweldig, maar het staat wel stoer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

xerix schreef op 06 mei 2004 @ 18:48:
Heeft iemand nog een gladiator lvl 10-15 char voor mij? Ik ben nu lvl 21 dark elf maar met die battlefog is er helemaal niks aan :( En zonder battlefog is het niet te doen.. en ik voel dr weinig voor om weer hélemaal opnieuw te beginnen.
Heb er een van level 22, maar hoe wil je dat doen dan? Als je met een ander character opnieuw begint, bijvoorbeeld via export, dan begin je wel met een hoger level, maar gewoon aan het begin, van voor af aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op 06 mei 2004 @ 18:33:
Volgens mij zijn draken imuun voor split.. anders zou het wel een aardige xp-exploit zijn :)
Mwa, in mp is het al een redelijke xp "exploit"; meteen naar swamp warpen en draak vermoorden (indien je sterk genoeg bent om de spinnetjes en cave nogwattes aan te kunnen).

Zo kan je ook redelijk veel dragon scales en combat arts krijgen, door telkens dezelfde quest(s) te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
xerix schreef op 06 mei 2004 @ 18:48:
Mocht je nog interesse hebben, ik heb een level 11 Gladiator genaamd Maxtor. Heb er al een tijdje niet mee gespeeld, nu ik me de laatste tijd focus op m'n Vampiress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Haay schreef op 06 mei 2004 @ 23:51:
[...]

Mocht je nog interesse hebben, ik heb een level 11 Gladiator genaamd Maxtor. Heb er al een tijdje niet mee gespeeld, nu ik me de laatste tijd focus op m'n Vampiress.
Ach en dat geven we zo maar weg?
Kan me herinneren dat er bij Diablo char voor veel geld wordt weggedaan :)
Maar oke wil niet stoken of zo maar het is een iedee.

Kijk maar eens naar andere online games, daar betalen ze grof geld voor.
En hier wordt er dan vriendelijk gewoon even voor een week aan arbeidsuren
weggegeven. ;)

Maar oke we dwalen weer af.
Ik zit nu in dat LAVA kasteel , maar dat is verdomd lastig zeg.
Steeds als je weer naar buiten gaat zijn er weer die draakjes.

Ik blijf hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
Ulti23 schreef op 06 mei 2004 @ 22:09:
[...]

Heb er een van level 22, maar hoe wil je dat doen dan? Als je met een ander character opnieuw begint, bijvoorbeeld via export, dan begin je wel met een hoger level, maar gewoon aan het begin, van voor af aan...
Haay schreef op 06 mei 2004 @ 23:51:
[...]

Bedankt voor het aanbod ;) Maar ik ben vanavond toch maar zelf ff opnieuw begonnen en heb inmiddels alweer een lvl 10 gladiator. Met een gladiator lijkt het toch een stuk makkelijker te gaan dan met een dark elf mits je bij een dark elf geen gebruik maakt van battle fog.
Maargoed, zo is het een stuk leuker :)

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Weet iemand hoe je bijvoorbeeld lui die je volgen omdat je een opdracht voor ze doet , kan laten verdwijnen? :+

Ik heb namelijk het volgende probleem :

Ergens in het noorden van de map , kwam een ik paar badguys tegen ; ik had ze gekilled en 1 van die lui had een opdracht bij zich om het taxmoney te vervoeren naar een grot. Eenmaal de opdracht opgeraapt , moet je naar een vrouw toe in het bos. Die je uiteindelijk naar een grot helemaal in het noorden moet brengen.
Eenmaal aangekomen daar in die grot , gebeurd er niets :P , geen quest completed etc. :/
Ook op de map komt er volgens mij geen nieuw punt bij.

Weet iemand een oplossing? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trancentral schreef op 07 mei 2004 @ 03:01:
Weet iemand hoe je bijvoorbeeld lui die je volgen omdat je een opdracht voor ze doet , kan laten verdwijnen? :+

Ik heb namelijk het volgende probleem :

Ergens in het noorden van de map , kwam een ik paar badguys tegen ; ik had ze gekilled en 1 van die lui had een opdracht bij zich om het taxmoney te vervoeren naar een grot. Eenmaal de opdracht opgeraapt , moet je naar een vrouw toe in het bos. Die je uiteindelijk naar een grot helemaal in het noorden moet brengen.
Eenmaal aangekomen daar in die grot , gebeurd er niets :P , geen quest completed etc. :/
Ook op de map komt er volgens mij geen nieuw punt bij.

Weet iemand een oplossing? 8)
Zodra je de grot in gaat loop je (richting het westen) recht op een kistje af, open die es :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Laatst online: 22-09 16:24

Houston3

ole

bah dat 1.5 is ook wel flink bugged ofzo :|
ik heb nu een quest die ik niet kan completen, arms of the sakkara ofzo, en ik heb heel vaak dat als ik een grot in ga dat ik wordt gespawned op dat eiland helemaal onderin die kaart waar ik dan niet meer weg kan :|

verder zit ik nu met een lvl 21 seraphim bij die ijsburcht van de seraphim ofzo, maar der ik kan dus helemaal terug omdat ik geen potions meer heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Zo, ik heb het spel gister gekocht en ik moet zeggen dat het spel nu veel beter loopt (gepatched naar 1.66). :)
Het is wel jammer dat er nog een paar bugs inzit met die paarden, maarja dat zal wel bij 1.7 verholpen zijn :)

Trouwens is dit spel niet echt populair ofzo, bij FRS hadden ze het spel niet en in andere winkels lag het spel ergens verstopt in een hoekje :X

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Houston3 schreef op 07 mei 2004 @ 12:43:
verder zit ik nu met een lvl 21 seraphim bij die ijsburcht van de seraphim ofzo, maar der ik kan dus helemaal terug omdat ik geen potions meer heb :(
Hm, dan loop je wel erg voor zeg! Ik heb een level 28 Vampiress nu, en ik loop nog rond Braverock Castle rond. Ben pas net terug van de desert! Maar ja, ik doe dan zo mogelijk ook alle sidequests. Ook al moet ik soms als boodschappenmeisje (als Vampiress zijnde) opdrachtjes doen, het levert weer geld en vooral XP op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Trouwens, had al eerder de sidequest mbt. Moca the Minotaur gedaan. Kwam weer terug in die cave, en toen ik hem vervolgens weer sprak bood hij aan om me te vergezellen. Ha ha, dus nu heb ik een Minotaur als maatje! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.jongbloed.demon.nl/pics/MocaMinotaur.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Houston3 schreef op 07 mei 2004 @ 12:43:
ik heb nu een quest die ik niet kan completen, arms of the sakkara ofzo, en ik heb heel vaak dat als ik een grot in ga dat ik wordt gespawned op dat eiland helemaal onderin die kaart waar ik dan niet meer weg kan :|
Die quest kan ik ook niet voltooien. Frustrerend!

En wat dat teleporteren naar dat eilandje helemaal onderin de kaart betreft, ik las op de sacred-junkies website hierover het volgende:

NOTE: This island is also where the naughty cheaters get teleported to. If you are caught cheating then either you get a bunny suit placed o­n you, or you get sent to this island. O­nce o­n the island you cannot get off or interact with the Manager Orc. I think you o­nly get sent here if you have been VERY naughty. People with bunny suits can still play the game (though in humiliation), but those banished here cannot do anything apart from wander around this tiny holiday resort. I am unsure how long the imprisonment is, or if indeed is permanent. To get the answer to that you have to ask the Devs of the game or the few prisoners it has.

Wat heb je gedaan dat dit bij jou gebeurt ? ;) Godmode gebruikt ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 07-05-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Blackhole schreef op 07 mei 2004 @ 00:25:
Ach en dat geven we zo maar weg?
Kan me herinneren dat er bij Diablo char voor veel geld wordt weggedaan :)
Maar oke wil niet stoken of zo maar het is een iedee.

Kijk maar eens naar andere online games, daar betalen ze grof geld voor.
En hier wordt er dan vriendelijk gewoon even voor een week aan arbeidsuren
weggegeven. ;)
In de eerste plaats kost je het niet veel tijd om een level 11 Gladiator te maken. In een level 150 heeft natuurlijk wel wat meer werk gezeten!

En in de tweede plaats word ik er natuurlijk niet minder van als iemand met een kopie van een character van mij gaat spelen. Met een MMORPG is dat natuurlijk anders, want je verkoopt de TOEGANG tot het character. Zodra je het verkocht hebt kun je er zelf niet meer mee spelen. Voor Diablo II kun je ook genoeg single player chars downloaden. 99 van de 100 keer natuurlijk gehackt. Hoge level Closed Battle.net characters verkopen kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Zou eventueel met een hoog level Closed Sacred.net character ook wel kunnen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

Haay schreef op 07 mei 2004 @ 13:55:
[...]

Die quest kan ik ook niet voltooien. Frustrerend!

En wat dat teleporteren naar dat eilandje helemaal onderin de kaart betreft, ik las op de sacred-junkies website hierover het volgende:

NOTE: This island is also where the naughty cheaters get teleported to. If you are caught cheating then either you get a bunny suit placed o­n you, or you get sent to this island. O­nce o­n the island you cannot get off or interact with the Manager Orc. I think you o­nly get sent here if you have been VERY naughty. People with bunny suits can still play the game (though in humiliation), but those banished here cannot do anything apart from wander around this tiny holiday resort. I am unsure how long the imprisonment is, or if indeed is permanent. To get the answer to that you have to ask the Devs of the game or the few prisoners it has.

Wat heb je gedaan dat dit bij jou gebeurt ? ;) Godmode gebruikt ofzo?
nee helemaal niets :|
ik heb het ook maar een enkele keer alles als ik een grot in of uit ga enzo slaat echt nergens op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Misschien dat het spel je no-cd crack herkent als zijnde een cheat ? Ik begrijp dat je het spel niet origineel hebt, dus neem ik aan dat je met een no-cd crack werkt. Misschien toch maar Sacred origineel kopen dan? ;) Zeg nou zelf, dat is het toch wel waard? Heb het zelf bij Play.com gekocht, en het heeft me omgerekend €27 gekost. Waren de prijzen van games in Nederland ook maar van dat prijsniveau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3

Houston3

ole

Haay schreef op 07 mei 2004 @ 14:29:
Misschien dat het spel je no-cd crack herkent als zijnde een cheat ? Ik begrijp dat je het spel niet origineel hebt, dus neem ik aan dat je met een no-cd crack werkt. Misschien toch maar Sacred origineel kopen dan? ;) Zeg nou zelf, dat is het toch wel waard? Heb het zelf bij Play.com gekocht, en het heeft me omgerekend €27 gekost. Waren de prijzen van games in Nederland ook maar van dat prijsniveau!
ik gebruik geen nocd crack, en ik kocht m wel als ik daar geld voor had, atm heb ik andere dingen te financieren en kan geen cent missen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer even gespeeld en ben nu level 20 Vampiress. Ik ga het steeds leuker vinden. Heb ook mn eerste stukje van een unique set gevonden. :*)
Deze:
http://sacred-junkies.com...amp/vamp_set3_greaves.jpg
T is trouwens wel een makkelijk spel, vind ik. Vond Diablo een stuk lastiger. Toch vond ik Diablo ook een stuk saaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Haay schreef op 07 mei 2004 @ 13:00:
[...]

Hm, dan loop je wel erg voor zeg! Ik heb een level 28 Vampiress nu, en ik loop nog rond Braverock Castle rond. Ben pas net terug van de desert! Maar ja, ik doe dan zo mogelijk ook alle sidequests. Ook al moet ik soms als boodschappenmeisje (als Vampiress zijnde) opdrachtjes doen, het levert weer geld en vooral XP op.
Ik doe ook zowat alle side quests, maar lang niet alle quests leveren geld of XP op. Soms is het zelfs zo erg dat ik me werkelijk de pleuris knok om een bepaalde sidequest te halen, kom je terug bij de persoon die je de quest gaf, zegt ie heel leuk: take this reward! waarna je dus niks noppes nada krijgt... Dat is soms erg frustrerend als je er zoveel moeite voor word gedaan. Ik speel met patch 1.66, de game loopt er wel beter door maar helaas wordt je nu niet voor alle side quests beloond, hopen dat dit bij 1.7 enigzins is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:42:
Gisteren weer even gespeeld en ben nu level 20 Vampiress. Ik ga het steeds leuker vinden. Heb ook mn eerste stukje van een unique set gevonden. :*)
Deze:
http://sacred-junkies.com...amp/vamp_set3_greaves.jpg
T is trouwens wel een makkelijk spel, vind ik. Vond Diablo een stuk lastiger. Toch vond ik Diablo ook een stuk saaier.
Waarschijnlijk speel jij op bronze, en die is idd erg gemakkelijk vergeleken met silver of gold. Wacht dus maar totdat je naar een hogere difficulty gaat. Ik had hetzelfde, level 22 glad op bronze was echt een piece of cake, geexporteerd naar Silver, daar moet ik toch heel wat meer moeite doen om in leven te blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ulti23 schreef op 07 mei 2004 @ 14:51:
[...]

Waarschijnlijk speel jij op bronze, en die is idd erg gemakkelijk vergeleken met silver of gold. Wacht dus maar totdat je naar een hogere difficulty gaat. Ik had hetzelfde, level 22 glad op bronze was echt een piece of cake, geexporteerd naar Silver, daar moet ik toch heel wat meer moeite doen om in leven te blijven ;)
hhmmmjae...dat zal best. ;)
Ik vind t alleen nooit zo interessant meer om een spel compleet opnieuw te moeten starten, met dan als enige verschil de sterkte van de creatures.
Zo vond ik t na het uitspelen van Diablo op normal ook wel welletjes geweest eigenlijk.
En ik denk dat ik bij Sacred ook ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 07:38:
[...]

Zodra je de grot in gaat loop je (richting het westen) recht op een kistje af, open die es :)
Bedankt! het werkte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand trouwens al een vette, grote spin tegengekomen??
Zo ja, waar zit ie?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 16:46:
Is iemand trouwens al een vette, grote spin tegengekomen??
Zo ja, waar zit ie?? >:)
Die kom je vanzelf wel tegen als je verder bent in het spel.
En zoveel stellen ze niet voor ook, je hakt ze over het algemeen in "een paar" slagen neer. })

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me trouwens op dat je nog maar bar weinig geexplored heb aan je kaart te zien. Rag je niet een beetje te snel door de hoofdquests heen?

Ik zie ook geen enkele bevrijde town op je map... Wat wil zeggen dat je nog nergens alle subquests heb afgerond...
Bevrijde towns? Betekend dit dat er ongeacht de tijdsduur er geen monsters meer in die omgeving komen? Ben zelf nog maar een lvl 16 Seraphim en ben nog niet terug gegaan naar "oudere" lokaties. Dus hoe zit dit in mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 15:06:
[...]

hhmmmjae...dat zal best. ;)
Ik vind t alleen nooit zo interessant meer om een spel compleet opnieuw te moeten starten, met dan als enige verschil de sterkte van de creatures.
Zo vond ik t na het uitspelen van Diablo op normal ook wel welletjes geweest eigenlijk.
En ik denk dat ik bij Sacred ook ga krijgen.
Jammer, want Diablo (2 iig) wordt pas echt leuk op de hogere moeilijkheidsgraden. :)
Van sacred weet ik het nog niet, ik wacht nog geduldig op m'n pakketje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 17:11:
[...]

Bevrijde towns? Betekend dit dat er ongeacht de tijdsduur er geen monsters meer in die omgeving komen? Ben zelf nog maar een lvl 16 Seraphim en ben nog niet terug gegaan naar "oudere" lokaties. Dus hoe zit dit in mekaar?
Er komen nog wel een paar monstertjes voor, maar niet veel meer. Ze leveren meestal ook maar 1-8 XP points op, een enkele uitgezonderd. Niet echt interessant dus. Bellevue en Silver Creek zijn overigens geheel monster vrij.

Ik loop nu in de woestijn rond, zal ff Wilbur oppikken om ff een potje te gaan meppen. Adelina laat ik lekker in Bellevue, haar en mijn level verschil ligt nu tever uiteen (level 4 VS level 23). Ik doe wel een aantal sidequests, heb het Pacman level al gevonden en sjouw met een lightsaber rond. Het is een tof spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

òk heb ondertussen het spel gekocht :)
en diezelfde avond/nacht even multiplayer (closed) geprobeerd.

Misschien mede door starcraft, warcraft, daiblo2 dat ik gewend ben aan b.net :)
maar vind die sacred mp scherm niezo fijn :<
verder bestaat geloof ik geen goede itemtraden tussen spelers

maar verder alles ok :)
ben alle chars aan ut verkennen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Ik heb een makkelijke manier gevonden om een draak te killen met een Seraphim.
Gebruik als je hem tegenkomt de skill: irritation
De draak zal dan verlamt worden, en je kan hem gewoon rammen zonder dat hij wat terug doet :)

Ik heb het pas getest op 1 draak, dus ik hoop dat het ook bij de andere draken werkt ;) :P

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 17:11:
[...]

Het 'bevrijden' van een town/regio heeft een aantal voordelen. Zo zullen er minder monsters spawnen in die regio en belagrijker: Iedereen respecteert je meer. Dus shops krijgen VEEL betere prijzen (potions kosten ineens geen 1700 maar 700 ofzo) en verkopen ook betere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Bosmonster schreef op 08 mei 2004 @ 12:27:
[...]

Het 'bevrijden' van een town/regio heeft een aantal voordelen. Zo zullen er minder monsters spawnen in die regio en belagrijker: Iedereen respecteert je meer. Dus shops krijgen VEEL betere prijzen (potions kosten ineens geen 1700 maar 700 ofzo) en verkopen ook betere items.
Maar hoe krijg je zo'n town bevrijd dan?

Want ik heb bij sommige helemaal geen vraagtekens meer maar nog steeds geen teken van bevrijding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik zit 'vast' in Act II, onderaan de woestijn moet je iemand water geven, nu ben ik bij die 'oase' maar wat is hier nou de bedoeling? Paard kan ik niet op zitten...
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tranzity/clip02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Tranzity schreef op 08 mei 2004 @ 15:49:
Ik zit 'vast' in Act II, onderaan de woestijn moet je iemand water geven, nu ben ik bij die 'oase' maar wat is hier nou de bedoeling? Paard kan ik niet op zitten...
[afbeelding]
Bij die oase hoort een flesje te liggen gevuld met water dat je aan een soldaat moet geven. Maar er zit een bug in het spel, bij sommigen ligt het flesje er wel, bij anderen niet.

Mocht er geen flesje liggen, dan moet je de console openen met de ~ toets en wasser intikken. Nu moet er een flesje verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Tranzity schreef op 08 mei 2004 @ 15:49:
[afbeelding]
Heb jij bij dat blauwe ding al die water fles gepakt?
ZO niet moet je even ~ indrukken èn WASSER in drukken.
Want dit is een bug :(

hoop dat je hier verder mee komt.

MST_Morpheus. Was me voor. :(

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 08-05-2004 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Blackhole schreef op 08 mei 2004 @ 12:51:
[...]

Maar hoe krijg je zo'n town bevrijd dan?

Want ik heb bij sommige helemaal geen vraagtekens meer maar nog steeds geen teken van bevrijding :(
Dat vraag ik me ook af.

Ik ben maar opnieuw begonnen want ik was gespecialiseerd in one handed source en ik hoorde dat dat niet echt goed is, Ga nu specialiseren in two handed axe :) en ik las dat je alles in strengh moet gooien :/

Volgende keer dat ik zo'n spel speel kan ik beter meteen naar een faq kijken wat een goede build is.

[ Voor 8% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net bestelt bij play.com, aangezien jullie nogal enthousiast erover zijn :) Alleen heb ik dan weer de pech dat ze hem niet meer in voorraad hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
GODVER IK QOUTE ME EIGEN POST :(

[ Voor 99% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 16:10:
Ik heb hem net bestelt bij play.com, aangezien jullie nogal enthousiast erover zijn :) Alleen heb ik dan weer de pech dat ze hem niet meer in voorraad hebben :(
*tip, zij het wat duurder* FRS heeft hem in de collectie. Ik zag hem vanmiddag bij de plaatselijke FRS (Steenwijk) weer staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 16:10:
Hier kan je hem ook bestelen

http://www.gcshop.nl/

Scheeld je weer wat euro's.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste