[ Explorer ] Status balk verdwijnt steeds...

Pagina: 1
Acties:

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Zoals de titel al zegd... Ik zet de statusbalk aan ( Dat ding onderin waarin staat "Zoveel geselecteerd" en "Vrije ruimte" )

Vervolgens sluit ik Explorer af en dan is ie weer weg. Ik ben hier al een tijd naar opzoek maar heb tot dusver nog niets gevonden :|

Iemand zo snel een oplossing?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb ook zoiets vaags bij "Services" in XP Home als ik die standaard en expert tabs uit doe (kijk toch alleen bij expert dus doe ze gewoon weg) in view dan komen ze steeds terug :/ echt vaag...........

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Windows bugje toch nie :X

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:43

GreyGhost

Het is een spook

Hij zou het moeten onthouden als je explorer afsluit met menu -> file -> close. Soms moet je dat een aantal maal doen.

Je kunt ook proberen om explorer zo in te richten als je wilt en dan : menu -> tools -> folder options -> view tab -> apply to all folders

[ Voor 7% gewijzigd door GreyGhost op 20-04-2004 23:52 ]

For I am grey, between the darkness and the light

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Denk het wel :) En via close helpt niet trouwens ;) Maar stoort verder niet ofzo verwacht alleen zoiets stoms/simpel niet in een wel erg Pro Coded OS maar goed boeit..........

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Same problem here @ winXP, geen idee waarom ie steeds weer weggaat. Al het bovenstaand al geprobeerd. Soms issie dr ook wel. Ik snap er iig niks van :?

Verwijderd

Volgens mij wil microsoft die statusbalk standaard uitzien omdat je in de file explorer dezelfde informatie uit de linkerzijkant haalt. Het probleem doet zich bij mij vaak voor als ie Verkenner gebruik om te gaan internetten.
Pagina: 1