voice gateway -> hoe via pc te horen?

Pagina: 1
Acties:

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een gsm met BlueTooth, en zag de mogelijkheid "voice gateway". Volgens mij kan ik daarmee dus alle geluiden van me telefoon over me speakers horen en ook zo de microfoon gebruiken als een soort headset.
Ik heb mijn telefoon via bluetooth gepaired en ook die "voice gateway" geconnect, maar wat nu? Ik hoor niks door de speakers. Ook kan ik nergens een property vinden bij geluid ofzo wat uit staat. Heb alle volumes op aan staan. Ik kan verder ook geen functies in me gsm vinden die hiermee te maken zouden kunnen hebben. Bluetooth staat natuurlijk gewoon aan op mn gsm en heb ook al aangezet "automatisch reageren op carkit&headset" ook dat hielp niks.
Ik hoor zelfs niks door de speakers als ik iemand bel. Heb het nog niet zo ver laten komen dat ik diegene zn stem hoorde.
Ik heb al gezocht op google en got, maar dat hielp me niks. Ik kwam er alleen achter dat er meer mensen met dit probleem zitten(/zaten?), maarvond geen oplossing.
Doe ik wat verkeerd, zie ik wat over het hoofd?

En verder vraag ik me af of als het werkt, alles via de speakers te horen is, dus ook als je zegmaar beltonen aan het luisteren bent of een smsje krijgt.
En ik vraag me af of ik dan een heel telefoongesprek kan opnemen, die dan mij en de andere beller tegelijk kan opnemen op de pc.

[ Voor 17% gewijzigd door robbertb op 20-04-2004 23:03 ]

• robbertb
  • Niet online
Erg lastig probleem dus?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

GlobalSunTech
Google link

Op de volgende link hebben ze het wel over een soortgelijk iets.
Heb je deze al doorgelezen? (Dwz, vooral de post van "freitasm".)

• robbertb
  • Niet online
r0b schreef op 24 april 2004 @ 15:26:
GlobalSunTech
Google link

Op de volgende link hebben ze het wel over een soortgelijk iets.
Heb je deze al doorgelezen? (Dwz, vooral de post van "freitasm".)
Ja allemaal gelezen maar het lost mijn probleem helaas niet op :(

• robbertb
  • Niet online
nobody?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 20:32

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 wil ook zijn v525 via BT als mic/headset gebruiken maar heeft ook niks nuttigs kunnen vinden en die freaks @ grote Topic weten ook niks :P :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• robbertb
  • Niet online
nero355 schreef op 26 april 2004 @ 22:23:
* nero355 wil ook zijn v525 via BT als mic/headset gebruiken maar heeft ook niks nuttigs kunnen vinden en die freaks @ grote Topic weten ook niks :P :'(
ah ik ben dus niet de enige.
Ik had ook verwacht dat iemand het hier wel zou weten
Maar deze techniek staat zeker nog in kinderschoenen?

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 19:40

Rum

Bluetooth staat absoluut niet meer in de kinderschoenen, het is een redelijk veel gebruikte techniek!

Misschien kun je nog aangeven welke telefoon je hebt, want er zijn genoeg mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen! Daarnaast is het handig om te weten welke bluetooth apparatuur je op je PC gebruikt (Bijvoorbeeld MSI USB Dongle ofzo) en welke versie bluetooth drivers je gebruikt.

Om nog ff antwoord te geven op je onderste vragen:

je beltonen zelf hoor je niet op de de PC, je kunt wel een signaal horen die aangeeft dat de telefoon gaat...

Het opnemen van het gesprek is ook gewoon mogelijk, de bluetooth audio gateway is gewoon een audio device voor windows.

[ Voor 15% gewijzigd door Rum op 05-05-2004 16:10 ]

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik weet dat dit topic oud is.

Maar ik heb een soortgelijk probleem met mijn Samsung D-500

alhoewel het geluid van de telefoon over de speakers komt als ik iemand bel. komt mijn stem er niet door heen.. ook niet aan de andere kant van de lijn.. ook niet op de computer.. ik hoor wel maar kan niks zeggen dus.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

ik gebruik Widcomm Bluetooth op mijn computer.

alvast bedankt..

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
*bump*
Pagina: 1