Toon posts:

dvd branden(2)

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry mensen ik ben misschien een beetje achterlijk maar ik zoek al een paar uur hoe je avi op een dvd kan branden met ondertiteling erbij en dat ie het dan doet op een dvd standalone.............

wie kan mij aub helpen want ik kom niet uit de meeste site's
www.doom9.org enzo en dvdrhelp.com enzo ik snap er geen reet van

: |:( 8)7 :? :/

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:42
Als je nou niet je vob bestanden naar avi had omgezet dan had je gelijk de vob bestanden kunnen branden.

Verwijderd

Topicstarter
nee maar ik heb gewoon avi's gedownload (complete films) dus :)

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-12-2025

e1f

link van Hyperdevil gebruiken. Duidelijk en Nederlands... wat wil je nog meer?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk eerst naar de reacties van je oude topic: dvd branden/

Dan naar : outerspace in "dvd branden"

en geen topics openen als de ander (net) gesloten.. alleen met overleg in mod!

lees daarom dit: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 34% gewijzigd door Outerspace op 20-04-2004 19:54 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je ze als Avi hebt gedownload, zullen het waarschijnlijk DivX gecodeerde films zijn.
Deze moet je eerst omzetten naar "normale" videobestanden.
Deze zijn vervolgens weer in VOB files om te zetten, met daarbij eventueel ondertiteling.
Je kan ze eigenlijk nooit rechtstreeks op DVD zetten, en dan op een standalone DVD speler afspelen, tenzij je toevallig een Kiss ofzo als DVD-speler hebt.

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:55

PnD

like in Pinda ^_^

conclusie: of bovenstaande link gebruiken óf een dvd speler die divx ondersteund.

the end

Verwijderd

PnD schreef op 20 april 2004 @ 19:48:
conclusie: of bovenstaande link gebruiken óf een dvd speler die divx ondersteund.

the end
Ja daar lijkt het wel op. Lijkt me niet ndoig om hier nog een hele faq te maken hoe dat allemaal moet want dat is al te vinden. Begrijp je het niet dan moet je maar de zooi ECHT kopen of een andere dvd speler B)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:19
Dag,

Als je eerdere topic op slot is gezet heeft dat een bepaalde reden en is het niet de bedoeling dat je zomaar een nieuw topic opent met dezelfde vraag. In dat geval kun je het beste de moderator in kwestie even mailen en je probleem voorleggen. Hij/zij kan je dan beter op weg helpen of je de juiste richting op sturen en eventueel duidelijk maken wat je verkeerd hebt gedaan.

In dit geval gaat het om een probleem waar op internet veel duidelijke oplossingen voor zijn te vinden, in de vorm van stap voor stap handleidingen. Dan is het niet gewenst om zulke vragen alsnog te stellen op het forum. Wanneer meerdere mensen dat gaan doen wordt het hier een beetje een rotzooi met beginnersvragen en dat hebben we liever niet (het forum richt zich dan ook meer op de gevorderde computer gebruiker).

Om toch nog van dienst te zijn hebben we enkele richtlijnen opgesteld zodat niet alle vragen direct op slot worden gezet. De richtlijnen staan in de policy/faq. In grote lijnen houdt het in dat je een en ander eerst zelf moet proberen, zelf dingen opzoeken, enz. Als je er dan niet uitkomt, vertel dan exact waar het mis gaat, bij welke stap, welke handleiding je gebruikt hebt, etc. Enkel aangeven dat je van een site niks snapt hebben we niks aan, niemand weet wat je precies niet snapt.

Maar kijk dus eerst even de genoemde handleidingen door. Als je die stap voor stap volgt moet je gewoon tot het gewenste resultaat komen. Probeer het gewoon, kan best misgaan, probeer het dan opnieuw, enz. Mocht je er dan alsnog niet uitkomen, dan mag je hier best je verhaal doen, mits je dus exact vertelt wat er mis gaat.

http://www.sectie.be/divx2dvdr/divx2dvdr.htm
http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/128720.php
http://www.doom9.org/mpg/dvdauthoring.htm

de policy:
Policy: Alle regels die op het forum gelden
Hier ben je al eens eerder op gewezen, lees het nou goed door en houd je er aan...

edit: met dank aan outerspace :)

[ Voor 5% gewijzigd door ShittyOldMan op 20-04-2004 20:10 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.